הפתעה: מתנות שאפשר להביא לבני הזוג לפי התחביבים שלהם. fotolia

הפתעה: מתנות שאפשר להביא לבני הזוג לפי התחביבים שלהם

מחפשים מתנה לבני הזוג? רוצים להפתיע אותם ולהביא להם משהו אישי ומקורי? בדיוק למקרים כאלה, אספנו במיוחד בשבילכם רשימת תחביבים ומתנות על פי סדר הא׳-ב׳ שללא ספק יכולים להתאים לכל אחד ואחת. כל מה שעליכם לעשות הוא למצוא את התחביב של בני הזוג ברשימה וזהו זה - מצאתם את המתנה המושלמת. בהצלחה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אומנות

אם בני הזוג שלכם נושמים אומנות ויצירתיים במיוחד, אין ספק שהמתנה המושלמת עבורם תהיה ערכת יצירה אישית. הערכה יכולה לכלול לדוגמה: צביעת תמונה לפי מספרים, שיבוץ אבנים, ערכה להכנת מנדלות וכדומה... זו מתנה נהדרת שניתן למצוא בכל חנות יצירה ושלגמרי מתאימה לימי הסגר הקרובים בהם מחפשים תעסוקה.

בישול

בישול זה אחד התחביבים הנפוצים ביותר בקרב בני האדם ולכן לתחביב כזה יש אינספור אפשרויות למתנות. אתם יכולים לקחת אותם למסעדה טעימה/ לבשל ארוחה בעצמכם/ לקנות שובר לסדנת בישול ואפייה/ לקנות ספר מתכונים מומלץ או אפילו כלי בישול חדשים למטבח. כמו שאמרנו עם תחביב שכזה, יש אינסוף אופציות וללא הספק, השמיים הם הגבול.

דייג

דייג זה תחביב מיוחד ובמידה וזה התחביב של בני הזוג, מתנה שיכולה להתאים זו אולי חכה חדשה. במידה וכבר יש להם אחת, תמיד תוכלו לקחת אותם למסעדת דגים טובה, כי לפעמים זה דווקא נחמד שעושים בשבילכם את העבודה...

© שאטרסטוק

גלישה 

אם בני הזוג שלכם אוהבים לבלות את זמנם הפנוי בגלישה בגלי הים, מתנה מקורית ויפה שלגמרי יכולה להתאים היא גלשן. ניתן לרכוש גלשנים באחת מחנויות הגלישה ואם אתם מחפשים משהו יותר אישי, אפשר להזמין גלשן בעיצוב מיוחד שיתאים רק לבני הזוג.

זריקת חצים למטרה 

תאמינו או לא אבל יש אנשים שממש נהנים מזה. לכן, מתנה מדליקה ומקורית שתוכלו להעניק לבני הזוג היא לוח חצים בעיצוב אישי. תאמינו לנו זו מתנה שתקלע בול לטעם שלהם (הבנתם מה עשינו פה?).

התעמלות

אם בני הזוג אוהבים להתעמל ולשמור על אורח חיים בריא. תמיד תוכלו לפנק אותם בערכת ספורט מגניבה. אם תחפשו באינטרנט תוכלו למצוא אינספור אפשרויות לכל תקציב. בהצלחה!

© adobestock

וידיאו גיימס 

אם בני הזוג מכורים למשחקי וידיאו, תוכלו לקנות להם משחק וידיאו נחמד ואפילו לשחק איתם יחד. מתנה שגם תשמח אותם ועל הדרך גם תחבר ביניכם.

חתירה 

בני הזוג אוהבים לשחות? מצוין! המתנה הבאה היא מתנה שממנה כולם מרוויחים והיא בגד ים זוגי. המוני זוגות כבר רכשו בגד ים תואם והתחדשו בסט חדש יחדיו. לכן נצלו את ההזדמנות ותוסיפו קצת סטייל גם לתחביב וגם לזוגיות.

טיולים

בני הזוג אוהבים לטייל? מתנה יותר פשוטה מזו - אין. ארגנו מסלול מיוחד, ארזו תרמיל וצאו לטייל ברחבי ישראל עם אהוב/ת ליבכם.

© adobestock

יוגה

זה ידוע שיוגה נועדה להרגיע את הגוף ולהפיג לחצים. אם בני הזוג שלכם אוהבים לעשות יוגה, הכינו להם במתנה את הפלייליסט המושלם והמרגיע ביותר שיעשה להם טוב על הלב והנשמה.

כתיבה 

כתיבה זה ללא ספק תחביב נחמד. אם אתם מחפשים משהו מקורי ושימושי, רכשו מחברת, הוסיפו לה טאץ אישי על פי טעמכם וברכה מרגשת מהלב וזהו זה - יש לכם את המתנה המושלמת.

לישון

אין מה לעשות, יש אנשים שהדבר שהם הכי אוהבים לעשות הוא פשוט לישון. אז במקרים כאלה, יש מתנה שיותר מתאימה מאשר פיג׳מה חמה ונעימה?

מקרמה 

אם בני הזוג אוהבים להכין מקרמה למיניהם, המתנה הטובה ביותר שתוכלו להעניק להם הם חוטי סריגה צבעוניים ומיוחדים שישמשו אותם בעת פעולה.

© צילום: fotolia

נגינה 

לא משנה במה בני הזוג מנגנים, המתנה הבאה ללא ספק יכולה להתאים. תכשיט בצורת תו סול שתמיד יהיה איתם ויזכיר להם אתכם ואת האהבה שלכם אליהם.

סטנד-אפ 

יש אנשים שפשוט אוהבים להצחיק, אז למה שפעם אחת לא תהפכו את היוצרות ותנסו להצחיק אותם? כרטיסים לערב סטנד-אפ נחמד לגמרי יכולים לעשות את העבודה.

עריכה 

בני הזוג אוהבים לערוך? מצוין אין ספק שאת המתנה הבאה הם יעריכו במיוחד. סרטון ברכות מרגש מכם או מכל מי שרק ירצה לברך.

צילום 

מי יעריך תמונה יפה, יותר מאדם חובב צילום? התשובה די ברורה... לכן, אין ספק שהמתנה שהכי תתאים היא תמונה זוגית של שניכם ותאמינו לנו כיום ניתן להדפיס תמונות כמעט על כל דבר. אז כדאי שתפתיעו.

© shutterstock

קריאה 

התחביב האהוב על בני זוגכם הוא קריאה ועדין לא הלכתם לחנות הספרים הקרובה וחזרתם עם ספר ביד כמתנה? קדימה... למה אתם מחכים?

ריקוד

אם התחביב של האהובים שלכם הוא ריקוד, הגיע הזמן שתצטרפו לחגיגה ותלכו יחד איתם לסדנת ריקוד מגניבה.

שירה 

אם בני הזוג אוהבים לשיר, נושמים מוסיקה ואוהבים כת הבמה. קחו אותם להופעה של זמר/ת אהוב/ה ותהנו ממוסיקה טובה ונעימה.

תפירה 

האם תפירה היא התחביב של בני זוגכם? מצוין, כי יש לנו מתנה ״שתפורה״ עליהם ולגמרי יכולה להתאים. ״ערכת תפירה על קנבס״ - חפשו באינטרנט ותודו לנו אחר כך.

תגובות