חלומות נעימים: כך תשוחחו עם בני הזוג על התוכניות שלכם לעתיד. צילום: Fotolia

חלומות נעימים: כך תשוחחו עם בני הזוג על התוכניות שלכם לעתיד

חולמים להיות רופאים או אולי לגור בחו"ל בעתיד? נשמע כמו תוכנית מעולה! מתלבטים איך לדבר על תוכניות כאלו לעתיד ואחרות עם בני הזוג ולא יודעים כיצד? כל הטיפים שיעזרו לכם בכתבה הבאה

לכולנו יש חלומות, תוכניות ושאיפות לעתיד, את רובם אנו נוטים לשמור לעצמנו, אבל בזוגיות חשוב לשתף, בעיקר אם מדובר בנושאים הקשורים לעתיד. אז איך עושים זאת? איך משתפים את האהובים עלינו בתוכניות הללו? כל התשובות בכתבה הבאה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

דברו בקלילות

כשאתם מחליטים שאתם רוצים לדבר עם בני הזוג, תחילה דברו איתם על הנושא בקלילות. אל תפחידו אותם במשפטים כמו- "אנחנו צריכים לדבר" או "יש לי משהו לספר לך". בואו נינוחים לשיחה וצרו אווירה קלילה.

ספרו להם על התוכניות והחלומות שלכם

השלב הבא הוא פשוט לספר לבני הזוג כל מה שתמיד חלמתם ורציתם שיקרה בעתיד. זה אמור להיות שלב קל, שכן אתם וודאי חושבים על החלומות הללו זמן רב, ואם לא- שבו עם עצמכם וחשבו איפה אתם רוצים להיות עוד כמה שנים מהיום. 

© צילום: gettyimages

תנו להם לספר גם כן

אחרי שסיפרתם לבני הזוג מה אתם חולמים ומתכננים לעתיד, תשאלו אותם גם מה התוכניות שלהם. תקשיבו להם באמת, בלי לשפוט, בלי לתת להם הרגשה רעה - זכרו שהם הקשיבו לכם. זוגיות היא עניין של שיתוף הדדי והקשבה לשני הצדדים.

תכתבו את המטרות שלכם יחדיו

אז אחרי ששיתפתם כל אחד את התוכניות שלו, נסו לכתוב את המטרות המשותפות שלכם יחד. ייתכן כי חלק מהתוכניות שלכם אינן כוללות את בני הזוג, וזה כמובן הגיוני ולגיטימי, אבל אם אתם חולמים על עתיד משותף, אתם יכולים לנסות לחשוב כיצד אתם משתפים את החלומות והתוכניות שלכם יחד כדי שיכילו את שני הצדדים. 

© gettyimages

אל תנסו לרצות את בני הזוג שלכם

זכרו שבסופו של דבר, העתיד שלכם הוא שלכם, בין אם תישארו עם בני הזוג הללו בעתיד ובין אם לא. אם יש דברים שחשובים לכם- אל תתפשרו עליהם. כמובן שיש דברים בזוגיות שכן צריך להתפשר עליהם, אבל כשהדבר מגיע לתוכניות וחלומות אל תנסו לרצות את הצד השני, אלא רק את עצמכם. ובסופו של דבר, זכרו שאלו רק חלומות היפותטיים ולכן הריצוי של הצד השני מיותר.

בהצלחה!

תגובות