אתם קבעתם: כך תעברו בהצלחה את המפגש עם הוריי בני הזוג. שאטרסטוק

אתם קבעתם: כך תעברו בהצלחה את המפגש עם הוריי בני הזוג

בשבוע שעבר, שאלנו אתכם מה לדעתכם כדאי לעשות במהלך מפגש עם הוריי בני הזוג - ומה לא. בכתבה הבאה, תמצאו טיפים שיסייעו לכם להתמודד עם האירוע המלחיץ הזה, לפי התשובות שלכם לסקר

בעקבות הסקר שערכנו ביום ב' שעבר (9.11), הגענו לכמה מסקנות מפתיעות שיגלו לכם אחת ולתמיד - כיצד עליכם לנהוג במהלך המפגש הראשון והכה מלחיץ עם הוריי בני הזוג, וכמובן - איך להשאיר עליהם רושם טוב? 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי: 

תשוחחו עם בני זוגכם לפני המפגש

בנוגע להתעניינות במערכת היחסים ביניהם ודיון על נושא אקטואלי, הדעות של המשיבים לסקר היו חלוקות ולא סתם: אינכם מכירים את הוריי בני זוגכם, על מה הם אוהבים לדבר ועל מה לא ולכן, ייתכן שאתם מעט מבולבלים ולא בטוחים כיצד יש לנהוג במהלך המפגש, מה ניתן לשאול אותם ועל מה אפשר לדבר איתם. על מנת להוריד מעצמכם את הלחץ הזה, מאוד מומלץ לשוחח עם בני זוגכם, שכמובן מכירים את הוריהם באופן הטוב ביותר, ולשאול אותם כיצד ניתן להשאיר רושם טוב ולא ליצור מצבים לא נעימים. 

תהיו נחמדים ואדיבים כלפיהם

70% מהמשתתפים ענו כי כדאי להעניק להוריי בני הזוג מתנה סמלית, ואנחנו לגמרי מסכימים. אין זו חייבת להיות מתנה מושקעת ונוצצת, ההפך - מתנה כזו עלולה לגרום להם להרגיש מאוד לא בנוח, ולכן יש לבחור בשי סמלי שמסמל את הכבוד וההערכה שלכם כלפיהם (זר פרחים, עוגה ועוד). 

© adobestock

אל תערבבו הורים וזוגיות

גם אם רבתם לפני המפגש וגם אם בני הזוג הכעיסו אתכם מאוד - אל תראו זאת להורים שלהם, ובטח שלא תאשימו את בני זוגכם (הלא הם - הילדים שלהם) בריב או בסיטואציות שונות שחוויתם לאחרונה. הדבר כמובן תואם את תוצאות הסקר: כ-70% הצביעו שאין לשתף את ההורים בריב או ויכוח שלכם וכמעט 90% הצביעו שאין לשוחח איתם על הדברים שמפריעים לכם בבן או בת זוגכם. 

תכבדו אותם כפי שהייתם רוצים שיכבדו את הוריכם

אמנם לא שאלנו על כך בסקר, אך אנחנו חושבים שזהו דבר חשוב ואמור להיות מובן מאליו: אתם יוצאים עם בני הזוג שלכם ולא עם ההורים שלהם, כך שאף אחד לא מחייב אתכם להתחבר להורים שלהם ולחבב אותם - אבל אתם תמיד חייבים לכבד אותם. תנהגו כלפיהם באדיבות, נחמדות וסבלנות, ותוכיחו להם שאתם ראויים בתור בני זוג לילדים האהובים שלהם - ותזכו לאותו יחס חם ומכבד מצדם. 

תגובות