בהתאם למגבלות הקורונה: רעיונות לדייטים חורפיים . adobestock

בהתאם למגבלות הקורונה: רעיונות לדייטים חורפיים

במיוחד בתקופת הקורונה שגורמת לכולם להרגיש מרוחקים מעט - חשוב שתערכו דייטים עם בני הזוג שלכם, כדי שתישארו קרובים מאי פעם. איך עושים זאת, למרות מגבלות הקורונה? כל הפרטים בכתבה הבאה!

 

מגבלות הקורונה העדכניות לא מאפשרות לנו ללכת עם אהובי לבינו לדייטים במסעדות ובמקומות אחרים. אך האם זה אומר שנצטרך לוותר על זמן איכות איתם? כמובן שלא! בכתבה הבאה אספנו עבורכם מגוון רעיונות לדייטים חורפיים במיוחד, שתוכלו לבצע בהתאם למגבלות הקורונה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי: 

קולנוע ביתי

ההגבלות של הקורונה אמנם לא מאפשרות לנו ללכת לקולנוע עם בני הזוג, אך אם להודות באמת - לפעמים בחורף פשוט מתחשק לנו לקבור עצמינו מתחת לפוך עם אהובינו ושתי כוסות של שוקו חם ולצפות בסרט שאנחנו אוהבים, כך שהקורונה נותנת לנו תירוץ מעולה לעשות זאת.

פיקניק בים

אין יותר מהנה מלשבת עם אהובכם במקום יפה, ובטח כשנוסף לכך אוכל טעים. בימים אלו, כשמגבלות הקורונה מאפשרות לנו ללכת לים, אתם תוכלו לנצל את המצב ולערוך דייט רומנטי בדיוק כמו בסרטים. תצטיידו מראש במחצלת לשבת עליה, אוכל, שתייה ובמסכות, כמובן.

© adobestock

ערב משחקי קופסה בבית

דייט לא חייב להיות אירוע מושקע במיוחד, בעיקר אם אתם כבר הרבה זמן ביחד. תחליפו את הבגדים המתאמצים והלא נוחים לפיג'מות ונעלי בית, ותוציאו מהארון את משחקי הקופסה הישנים שלכם. כך, אתם תוכלו לבלות ערב מעניין ומיוחד יחד עם בני זוגכם, שיכלול המון צחוק והנאה. 

מדורה בחיק הטבע

מדורות לאור הירח הן אחד הדברים הרומנטיים והמיוחדים ביותר שקיימים. תיקחו את בני הזוג שלכם אל חיק הטבע, תדליקו יחד מדורה ותצפו בכוכבים. אתם תוכלו להביא מראש גם חבילת מרשמלו ושיפודים על מנת לצלות אותם. אל תשכחו לעטות מסיכות!

© fotolia

ארוחה רומנטית לאור נרות

אתם יכולים להכין לבני הזוג שלכם ארוחה, להכין אותה יחד איתם או להזמין משלוחים של אוכל ממסעדה שאהובה על שניכם. תיצרו אווירה של מסעדה רומנטית בכך שתדליקו נרות ותשימו מוסיקה ברקע - והרי לכם הדייט המושלם לימי הקורונה ובכלל!

תגובות