נמצאים בזוגיות? תשע רעיונות למתנות לשנה החדשה. פוטוליה

נמצאים בזוגיות? תשע רעיונות למתנות לשנה החדשה

בעוד כשבועיים, שנת 2020 עתידה להיגמר - ואתם כבר בטח חושבים מה כדאי לרכוש לבן או בת זוגכם לכבוד המאורע המרגש הזה. אז בהשראת תשע הנרות שמאפיינים את חג החנוכה, הכנו עבורכם רשימה של תשע רעיונות מקוריים ויצירתיים למתנה לאהוב או אהובתכם

אמנם חג החנוכה בקרוב יסתיים, אך כידוע - כל סוף הוא למעשה התחלה חדשה: בעוד כשבועיים, תתחיל שנה חדשה שכולנו מקווים שתהיה יותר חיובית ו"שפויה" מהשנה האחרונה. לכבוד האירוע הזה, הכנו עבורכם רשימת רעיונות למתנות רומנטיות לבן או בת זוגכם. בהצלחה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אלבום תמונות

כנראה שאין מתנה יותר טובה לסיכום השנה האחרונה מאשר אלבום תמונות זוגיות שלכם. באפשרותכם להזמין מהאינטרנט אלבום בעיצוב אישי או להגדיל ראש (ולב) וליצור בעצמכם אלבום תמונות מרגש - כך שאהוב או אהובתכם יחוש כמה אתם אוהבים אותם ומוכנים להשקיע עבורם. 

מתנה בעיצוב אישי

שעון, שמיכה, כרית, כוס ומחזיק מפתחות - הם רק חלק מהמתנות שבאפשרותכם לעצב בעצמכם (מהגודל והצבע ועד לתמונה זוגית שלכם) ולהזמין מהאינטרנט או לרכוש באחת החנויות הקרובות למקום מגוריכם. בהצלחה!

© adobestock

זר שוקולד

למי שלא יודע - מדובר בזר שכולו עשוי משוקולד, ממתקים, סוכריות ולפעמים גם פירות. כמובן שאין דבר שבן או בת זוגכם ישמחו לקבל יותר מהמתנה הזו, ומעבר לכך - מאוד פשוט להשיג אותה דרך עשרות חנויות מקוונות שמציעות מגוון זרי שוקולדים טעימים ורומנטיים.

בשמים או מוצרי טיפוח

אם אתם יודעים שאהוב או אהובתכם נוהגים להשתמש במוצרי טיפוח מסויימים או בושם אהוב, בהחלט מומלץ שתרכשו עבורכם את הדברים הללו ובכך תשמחו אותם ותוכיחו להם שאתם מכירים אותם יותר טוב מכל אחד אחר. 

© AdobeStock

פתקי אהבה

באפשרותכם להכין להם אוסף פתקים שכוללים סיבות ללמה אתם אוהבים אותם, ציטוטים מרגשים, רגעים רומנטיים שלכם, שאיפות זוגיות לעתיד ועוד ועוד. לאלו מכם שמעוניינים להשקיע אף יותר, ישנה אפשרות להכין להם 365 פתקים כמספר ימי השנה, כך שבכל יום בשנה הקרובה הם יוכלו לקרוא פתק שרשמתם במיוחד עבורם. 

קופסת הפתעה 

ברחבי האינטרנט ובכל הרשתות החברתיות (אינסטגרם, פינטרסט וכו'), תוכלו למצוא מגוון רעיונות לקופסאות הפתעה מתפוצצות. קיימים כל מיני גדלים ועשרות אפשרויות עיצוב, וכמובן שתוכלו לבחור מה הכי מתאים לכם ולבני זוגכם וכך להכין להם את המתנה המושלמת.

© צילום: Getty Images

ארוחה אישית

אם אתם חובבי בישול ואהוב או אהובתכם אוהבים לאכול את המאכלים שאתם מכינים, אז אין מתנה יותר טובה לשנה החדשה מאשר ארוחה אישית שתכינו להם. תבררו בדיוק אילו מאכלים הם אוהבים, תחפשו מתכונים ותכינו להם את הארוחה המושלמת. בהצלחה!

מתנה לפי התחביב שלהם

ככל הנראה, אתם מכירים את בן או בת זוגכם מצוין - ולכן כדאי לכם להכין עבורם מתנה שתואמת את התחביבים שלהם. תוכלו למצוא רעיונות בכתבה הבאה, וגם במגוון אתרי אינטרנט נוספים ורשתות חברתיות.  

© צילום: fotolia

מתנה לפי המזל האסטרולוגי שלהם

מה יותר ייחודי ורומנטי מאשר מתנה שמאפיינת את המזל האסטרולוגי של בן או בת זוגכם? בדומה למתנה הקודמת, גם כאן תוכלו לשאוב רעיונות מהכתבה הבאה ולמצוא מידע באינטרנט על כל אחד מהמזלות והמשמעות שלהם, וכך לפתח גם רעיונות משלכם. בהצלחה!

תגובות