נמצאים בזוגיות? כל הדרכים להביע אהבה ללא מילים. adobestock

נמצאים בזוגיות? כל הדרכים להביע אהבה ללא מילים

הדרך הפשוטה ביותר להביע חיבה היא בעזרת המילים - "אני אוהב/ת אותך". אולם, קיימות דרכים רבות נוספות שבאמצעותן תוכלו להביע אהבה או לקבוע עד כמה בני זוגכם אוהבים אתכם, מבלי להגיד שום דבר. בכתבה הבאה תמצאו את כל הדרכים האלו

בתוך סאגת גיל ההתבגרות, שהיא רכבת הרים מטלטלת של רגשות ומצבי רוח, כולנו שואפים רק לשני דברים: לאהוב ולהיות נאהבים בחזרה. כולנו רק רוצים לשמוע את שלוש המילים הקסומות האלו מבני הזוג שלנו, וכשזה לא קורה – אנחנו מוצאים את עצמינו לרוב מבואסים ובודדים, אוכלים בן אנד ג'ריס מול הטלוויזיה ומאשימים את עצמינו בכך שאנחנו לא מספיק טובים. אבל... האם הדרך היחידה של בן הזוג לומר "אני אוהב אותך" היא באמצעות אמירה מפורשת של הדבר? ממש לא! אז אספנו עבורכם כמה דרכים שבהן בן הזוג יכול לומר "אני אוהב אותך" – וזאת, מבלי לומר את זה מפורשות.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

  1. לבקש מכם לסמס כשאתם מגיעים הביתה

כשבן הזוג מבקש מכם לסמס לו כשאתם מגיעים הביתה, לאחר שביליתם במקום מסוים – זה סימן לכך שהוא דואג לכם ושאתם חשובים ומשמעותיים עבורו. דרך הבקשה הזו, הוא למעשה מוודא את ביטחונכם ואת היותכם מוגנים במקום הבטוח שלכם. השאיפה של בן הזוג לשמור אתכם מוגנים, מעידה על כך שהוא אוהב אתכם מאוד – גם אם הוא לא משתמש ישירות בשלוש המילים שמצביעות על כך.

© adobestock
  1. לכבד את הסובבים אתכם

בכך שבן הזוג שלכם מכבד את המשפחה והחברים הסובבים אתכם, הוא למעשה מכבד אתכם. זה מביע את ההערכה שלו כלפיכם, וכן את אהבתו הרבה אליכם ואל סביבתכם הקרובה. אמנם זו לא אמירת "אני אוהב אותך" מפורשת, אבל זו בהחלט התנהגות שמראה שיש לו ערך כלפיכם, עניין רב בכם ובאנשים שמקיפים אתכם וכן אהבה רבה כלפיכם.

  1. לקנות לכם מתנות

מתנה היא דרך להוקיר אהבה לבן אדם קרוב. כשבן הזוג מעניק לכם מתנה, זה מעיד על כך שיש לו ערך רב עבורכם ושיש לכם מקום ענק בלב שלו. מתנה היא למעשה המפתח של בן הזוג להביע את אהבתו אליכם – מבלי לספר מפורשות על רגשותיו. העובדה שבן הזוג מעניק לכם מתנה, מעידה על כך שהוא רוצה לעשות לכם טוב, ושאתם יקרים לליבו מאד.

© adobestock
  1. לשתף אתכם בדברים אישיים שלו

כשבן הזוג משתף אתכם בדברים אישיים שהוא חווה, זה מעיד על כך שהוא סומך עליכם ומאמין שהקשר שלכם מבוסס על אמון מלא. המקום שבו בן הזוג סומך עליכם, נובע בראש ובראשונה מכך שהוא אוהב אתכם, ולכן – על אף שזו לא אמירה מפורשת של הדבר, כשבן הזוג מספר לכם דברים אישיים על עצמו– זה מצביע על אהבתו הרבה אליכם.

  1. כשהוא שולח לכם הודעות "בוקר טוב", "לילה טוב" או "מה המצב"

כשבני הזוג שולחים לכם איחולי בוקר או לילה טוב או סתם מתעניינים בשלומכם – זה מצביע על כך שאתם יקרים ומשמעותיים עבורם. העובדה שבני הזוג הקדישו מחשבה בכם לאורך היום, בשלומכם ובמצבכם – מצביעה על היותכם חשובים עבורם ועל אהבתם הרבה כלפיכם – גם אם זו אינה אמירה מפורשת של רגשותיהם.

תגובות