הדרך ארוכה ומפותלת: כך תוכלו להחזיק מעמד במערכות יחסים למשך זמן רב. שאטרסטוק

הדרך ארוכה ומפותלת: כך תוכלו להחזיק מעמד במערכות יחסים למשך זמן רב

כולנו שואפים להישאר בזוגיות עם אהובינו למשך זמן רב- אך לעתים קשה לעשות זאת, לא משנה עד כמה האהבה בין האנשים הנמצאים בקשר היא גדולה. רוצים לגלות כיצד להצליח בכך? כל הפרטים בכתבה הבאה!

מערכות יחסים הן לא עניין פשוט... נדרשת השקעה רבה בכדי לתחזק אותן לטווח הארוך. אז... איך עושים זאת? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. קבלו מאיתנו חמש הצעות אשר יסייעו לכם לשמור על מערכות היחסים שלכם בריאות ומשמעותיות לטווח הארוך!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הקשיבו לפרטנרים שלכם

במערכות יחסים היכולת להקשיב לפרטנרים שלכם היא חשובה ביותר וחיונית בכל שלב בזוגיות– בלעדיה, לא תוכלו לקיים קשר משמעותי וחזק ביניכם לבין אהובי לבכם. ההקשבה למעשה מאפשרת לכל אחד מהפרטנרים בזוגיות מקום להכיל את הצד השני וכן מקום "להשתפר" מתוך דבריו, לטובת תחזוקת הקשר לאורך זמן.

העירו לפרטנרים שלכם אם הם גרמו לכם לחוש פגועים

כבני אדם אנחנו עושים טעויות. זו דרך הטבע ולצערנו (ואולי גם לטובתנו), זה בלתי נמנע. הדרך היחידה להימנע מלקיים את אותן טעויות שוב ושוב, היא להכיר בהן. ברגע שאנחנו מכירים בטעויות שלנו, אנחנו לומדים שלא לחזור עליהן. לכן, אם בן הזוג שלכם פגע בכם באופן מסוים, העירו לו על כך. בזכותכם, הוא יוכל להכיר בכך שהתנהג בצורה שפגעה בכם ובהתאם, ללמוד שלא להתנהג כך שוב. זה קריטי במיוחד כאשר מדובר על זוגיות לטווח ארוך, זאת כיוון שאם לא תעירו לפרטנר שלכם על כך שפגע בכם, הוא יפגע בכם שוב באותו האופן – מה שעלול לייצר קצר רציני בתקשורת ביניכם, שבסופו של דבר עשוי להוביל לפרידה.

© adobestock

פשוט תהיו אתם!

בכל מערכת יחסים, חשוב מאוד שתהיו נאמנים לעצמכם וטבעיים לחלוטין. זאת כיוון שניסיון "לזייף" את מי שאתם באמת, עשוי קודם כל לגרום לכם לחוש ברע ומלבד זאת, לגרום לקשר ביניכם לבין הפרטנרים שלכם להיות לפחות משמעותי, כן ואמיתי. קשר כזה, בסופו של דבר, לא יכול להחזיק מעמד לטווח הארוך וגם לטווח הקצר- הוא עשוי לגרום לכם לחוש ברע עם עצמכם, כי כאשר אתם "מכבים" את מי שאתם באמת, אתם למעשה יוצרים סביבכם חומות אשר בסופו של דבר מותירות אתכם בודדים.

קחו את הדברים באיטיות

זוגיות בריאה היא כזו שנבנית בהדרגה, שלב אחר שלב, בתהליך איטי ובטוח. כאשר מערכת היחסים ביניכם לבין הפרטנרים שלכם אינה כזו, ואתם חשים שהכול קורה מהר מדי ביניכם- זהו סימן שהזוגיות שלכם מתנהלת באופן רעיל ולא בריא, כיוון שבסופו של דבר אתם אמורים להרגיש בנוח עם הזוגיות שלכם, ולא בתוך "מרוץ" כלשהו. יצירת "מרוץ" שכזה, עשויה להוביל מהר מאוד אתכם ואת בני זוגכם לכדי רגשי נחיתות ומיצוי של הזוגיות, אשר בשלב הסופי – עלולים להביא לכדי פרידה. לכן, קחו את הדברים לאט במערכת היחסים, מתוך רצון הדדי להפוך את הזוגיות לנעימה ולא למעיקה ולוחצת.

© adobestock

נסו ליזום כמה שיותר מפגשים עם בני ובנות הזוג שלכם

בכדי לתחזק מערכת יחסים זוגית בריאה עם הפרטנרים שלכם, חשוב שתנסו ליזום איתם כמה שיותר מפגשים – בין אם באופן וירטואלי ובין אם באופן פרונטלי (מתוך הנחה שהנחיות הממשלה מאפשרות זאת). כך, תוכלו להעמיק את הקשר שלכם ולהפוך אותו למשמעותי יותר. מצב שבו לא תיזמו מספיק מפגשים עם אהוביכם, ימנע ממערכת היחסים שלכם איתם להיות עמוקה ומשמעותית וכן להימשך לטווח ארוך.

תגובות