רומנטיים: דייטים בסגנון יום העצמאות. גטי אימגס

רומנטיים: דייטים בסגנון יום העצמאות

הכי כיף להיות רומנטיים בחגים! בכתבה הבאה תלמדו כיצד לעשות זאת גם ביום העצמאות

יום העצמאות הוא הזדמנות מעולה להיות רומנטיים ולקחת את אהובינו לדייט- המעלות עולות, שנת הלימודים כבר מתקרבת לסופה וריח ה"על האש" באוויר מזכיר לנו עד כמה כיף לבלות עם אנשים שחשובים לנו. אספנו עבורכם רשימת דייטים בסגנון יום עצמאות שתוכלו לערוך ממש היום, אבל גם בכל יום אחר בשנה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הכי כיף לחגוג!

בתכלס, כשרוצים ליהנות ולשמוח- הופעה או מסיבה משמשים כבילוי האולטימטיבי. קחו את אהובי לבכם להופעה של זמר או להקה ששניכם אוהבים, או למסיבה מגניבה שהם קיוו ללכת אליה. תיהנו ואל תשכחו לצלם הרבה תמונות!

"על האש"

אין דבר שיותר מזוהה עם יום העצמאות מאשר "על האש". זה הבילוי הכי ישראלי, פשוט וביתי שקיים. בסימן החג, קחו את בני ובנות זוגכם לטיול בטבע ותערכו שם "על האש" או מדורה אם תחליטו להשקיע אפילו יותר.

© adobestock (אילוסטרציה)

דאבל דייט

את יום העצמאות נהוג לבלות עם חברים. רוצים לצאת לדייט רומנטי עם בני זוגכם וגם לא לוותר על המפגש עם החברים? אם כך... שלבו בניהם! מצאו זוג חברים שתוכלו ללכת יחד איתם למסעדה, פיקניק או לכל מקום אחר.

דייט מתוק

תפוח מסוכר הוא הממתק שהכי נהוג לאכול ביום העצמאות, אז תיפגשו עם הפרטנר או הפרטנרית שלכם ותכינו יחד את הממתק המוכר. מובטח לכם דייט כיפי, מגבש ומתוק במיוחד!

 

זיקוקים!

האם זה באמת יום העצמאות אם לא צפיתם יחד בזיקוקים? רק שבמקרה הזה לא מדובר על זיקוקים שרואים בעיניים, אלא כאלה מרגישים בלב. כשאתם מאוהבים- הפרפרים בבטן הופכים לזיקוקים של ממש! כך שלא באמת משנה מה תעשו עם אהובי לבכם וכיצד תחליטו לחגוג את החג- גם אם תצפו יחד בסרט בבית בפשטות, אתם בכל מקרה תרגישו זיקוקים בלבכם ותהינו!

 

תגובות