בתיאבון: מתכונים בריאים שאתם חייבים להכין עם בני הזוג. שאטרסטוק

בתיאבון: מתכונים בריאים שאתם חייבים להכין עם בני הזוג

אוהבים לבשל? מחפשים פעילות זוגית לכם ולבן/בת הזוג? מצוין, כי במיוחד בשביל מקרים כאלה, אספנו מגוון סרטונים למתכונים בריאים וטעימים שתוכלו להכין ללא בעיה, עם בני הזוג האהובים

אם המטבח הוא חלק גדול מחייכם, אתם נהנים לצאת למסעדות או אפילו לבשל ארוחה טעימה בעצמכם - הכתבה הבאה וודאי תתאים לכם. אז למה אתם מחכים? בחרו מתכון מהרשימה הבאה, הצטיידו במצרכים הנדרשים והכינו יחד עם בני זוגכם, מגוון מאכלים בריאים וטעימים. בהצלחה! 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

חטיף ריסז ביתי 

אם אתם אוהבים את החטיף ״ריסז״ ובכלל שילובים של שוקולד עם חמאת בוטנים - החטיף הבא הוא בדיוק מה שאתם מחפשים. בעזרת הסרטון הבא, תוכלו להכין חטיף ריסז ביתי מארבעה מרכיבים בלבד! בנוסף, וודאי תופתעו לגלות כי מעבר לעובדה שזה יוצא סופר טעים זה גם הרבה יותר בריא מהגרסה המקורית. אז קדימה, אתם עדין כאן? התחילו בעבודה. בטוחים שיצא לכם מדהים! 

 

מאפינס בננה שוקולד

על הקונדיטורית המצליחה אור שפיץ, שמעתם? מאפינס בננה שוקולד בריא, טעמתם? אם לא, הגעתם בדיוק למקום הנכון כי בסרטון הבא, אור האהובה תלמד אתכם כיצד להכין מאפינס טעימים ובריאים שיגמרו בדקה! 

פיצה ביתית  

אוהבים פיצה? סביר להניח שהתשובה שלכם תהיה כן. לכן, למה שלא תנצלו את ההזדמנות ותכינו בעזרת הסרטון הבא, פיצה ביתית, טעימה ואפילו בגרסה מעט יותר בריאה. בהצלחה! 

 

 

פלאפל דל קלוריות 

זה לא סוד שפלאפל הוא מאכל טעים ברמות, אך האם פעם טעמתם את המאכל הישראלי, בגרסה דלת קלוריות? אם התשובה היא לא, תוכלו להיעזר בסרטון הבא, שילמד אתכם כיצד להכין מנה טעימה והרבה יותר בריאה! 

 

ממרח נוטלה ביתי 

אם גם אתם מכורים לשוקולד - המתכון הבא הוא בדיוק בשבילכם! בעזרת הסרטון שלפניכם, תוכלו להכין בעצמכם, ממרח שוקולד נוטלה ביתי, סופר טעים וכמובן הרבה יותר בריא. 

 
תגובות