טובים השניים מן האחד: כך תחזקו את הזוגיות שלכם. צילום: fotolia

טובים השניים מן האחד: כך תחזקו את הזוגיות שלכם

מחפשים דרך לחזק את הזוגיות? רוצים ליצור חיבור עמוק יותר עם בן/בת הזוג? מצוין, כי בדיוק בשביל מצבים כאלה, אספנו במיוחד בשבילכם, מספר דרכים פשוטות שבעזרתן תוכלו להתקרב לבני הזוג, ליצור נושאי שיחה חדשים והכי חשוב - לחזק את מערכת היחסים

בין אם חוויתם זוגיות ובין אם אתם נמצאים באחת כזו עכשיו - וודאי שמתם לב כי כדי לשמור על מערכת יחסים טובה ובריאה, תמיד נדרשת מבני הזוג תמיכה והשקעה רבה. אז אם אתם מחפשים דרכים חדשות שיעזרו לכם לשמור על קשר חזק ומערכת יחסים יציבה, תוכלו להיעזר בטיפים שבכתבה הבאה. בהצלחה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

בדיחות פנימיות 

אם תרצו לחזק את הקשר שלכם, וודאי תופתעו לגלות כי הדרך הטובה והקלה ביותר לעשות זאת, היא דרך הומור ושימוש בבדיחיות פנימיות. לכן, כשאתם גוללים ברשתות החברתיות ופתאום נתקלים בתמונה או סרטון מצחיק, שמרו ושלחו לבן/בת הזוג. ברגע שהם יצפו בכך, יעלה להם חיוך על הפנים - גם בגלל אותה בדיחה מצחיקה וגם מעצם הידיעה שחשבתם עליהם ושיתפתם אותם ללא כל בעיה. 

© צילום: Shutterstock

תקשורת 

סביר להניח שכבר שמעתם אלפי פעמים כי תקשורת היא המפתח לזוגיות טובה ואם שאלתם את עצמכם מהי הסיבה לכך? התשובה פשוטה - מדובר בעובדה נכונה. מחקרים הראו כי ברגע שבני הזוג מספרים זה לזו מה הם מרגישים, משתפים, מתייעצים ולא מסתירים - הזוגיות תמיד תהיה יותר חזקה ועם הזמן גם תפחת בה כמות הריבים והוויכוחים.

דייטים

זה אולי ישמע קלישאתי, אבל דייטים באמת מחזקים ושומרים על הזוגיות. לכן, הקפידו מדי פעם לצאת לדייט רומנטי עם בן/בת הזוג - רק שניכם, לא משנה לאן. מחפשים רעיון? זו יכולה להיות למשל, יציאה למסעדה טעימה, הצגה טובה או אפילו פיקניק מיוחד לאור שקיעה - העיקר שתצאו קצת מהשגרה...

 

© adobestock

ערנות

דרך טובה נוספת לחיזוק הזוגיות והקשר ביניכם, היא לשים לב לתחושות ולרגשות של בני הזוג. לכן, נסו להיות ערניים ולבדוק מדי פעם איך הם מרגישים, איך עבר עליהם היום או אם יש משהו שהם צריכים... ברגע שכל אחד מכם יביע התעניינות ויהיה ער למה שקורה בקשר - מערכת היחסים רק תמשיך להתפתח ולהתחזק. בנוסף, במידה ובאמת מצאתם בעיה כלשהי שמפריעה לבן/בת הזוג - תנו "תרופה למכה",  דברו על הדברים ונסו לנמצוא פשרה שתתאים לכל הצדדים. 

תגובות