רגעים מביכים בזוגיות: אפשר להתגבר גם על זה. shutterstock

רגעים מביכים בזוגיות: אפשר להתגבר גם על זה

מכירים את זה שאתם חווים רגע כל כך מביך עם בני ובנות הזוג - שאתם פשוט לא מצליחים לתפקד אחריו? הכתבה הבאה תלמד אתכם כיצד להתגבר על אותם הרגעים

זוגיות מכילה בתוכה שלל סוגי רגעים - חלקם מרגשים, חלקם משמחים, וחלקם... מביכים מאוד! אז איך תנהגו ברגעים מביכים שכאלו? איך תוכלו להתגבר על המבוכה ולהמשיך לטפח את הזוגיות הכה מיוחדת שלכם? התשובות לכך ועוד בכתבה הבאה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

נשיקה ראשונה

כן! זה אולי רגע קסום ומרגש - אבל אין ספק שמדובר באחד הרגעים המביכים ביותר בזוגיות... אז מה עושים? הכי חשוב להיות נוכחים ברגע הנתון, משוחררים ורגועים - ובטוחים שנוח לנו. חשוב לזכור שמבוכה היא עניין טבעי ברגע כזה, ולכן אין צורך להתרגש. תעופו על החיים שלכם, מבלי לחשוב יותר מידי.

© גטי אימגס

חשיפת סוד

נכנסתם למצב רגשי עם בן הזוג, ונפתחתם בפניו על סוד שהוא לא ידע? ובכן, איזה יופי - זה אומר שהקשר ביניכם קפץ עוד שלב! והמבוכה - מה איתה? כמובן שהיא טבעית ונורמלית ואין שום צורך להיבהל. בסה"כ תזכירו לעצמכם שהמבוכה היא זמנית - ושהיא תתפוגג עם התקדמות הקשר. כמובן שעליכם לוודא שאתם סומכים על בן הזוג.

הצעת החברות הראשונית

אוקיי, וואו! סוף כל סוף אזרתם אומץ לשתף את הקראש ברגשות שלכם! ועכשיו מה? נוצרת מין... מין... נכון! מבוכה! אז מה עושים? מזכירים לעצמינו שמדובר רק בשלב מוקדם ביותר בקשר. זוהי רק ההתחלה! והתחלות הן תמיד דבר מביך. אבל גם זה יעבור עם התהוות מערכת היחסים!

© adobestock (אילוסטרציה)

המפגש הראשונים עם ההורים

כנראה שאין מה לפרט כאן יותר מידי, הכותרת פחות או יותא אומרת את הכול. ואכן - המפגש הראשון עם ההורים של בן הזוג הוא קשוח ומביך. אז מה עושים? Fake it till you make it. "נמלא" את עצמינו בביטחון ונעשה הכול בשביל לא ליצור מצב מביך עוד יותר (כמובן ששום דבר לא בלחץ) - בשביל להיות אותנטים וליצור רושם טוב (וברור שתעשו את זה, יא מהממים).

להגיד "אני אוהב אותך"

אלה בסך הכול שלוש מילים. לא נשמע "ביג דיל", נכון? בטח שלא מביך, אה? אז זהו - ש כ ן. אז מה עושים? מתכוונים לזה באמת, ובטוחים במאה אחוז באהבה הזאת. כך תתפוגג תחושת המבוכה - ומערכת היחסים תוכל לקחת את עצמה לשלב הבא...

תגובות