להנאתכם: חמשת שירי האהבה הטובים ביותר של בילי הולידיי. Gettyimages.IL/Hulton Archive

להנאתכם: חמשת שירי האהבה הטובים ביותר של בילי הולידיי

אלו מכם ששומעים ג'אז באדיקות - בוודאי מכירים את בילי הולידיי המדהימה. שירי האהבה שלה, שמהווים יצירת מופת, יככבו בכתבה הבאה!

בילי הולידיי היא אחת מזמרות הג׳אז הגדולות של המאה ה20. עיקר השירים שלה היו שירי אהבה, ובמיוחד עבורכם בחרנו את חמשת שירי האהבה המובחרים ביותר שלה.

עוד בערוץ היחסים והאהבה של פרוגי:

"Me, Myself and I"

בשיר הזה, הולידיי, משקפת את האהבה שלה כלפי אהוב בכך שהיא מספרת לו שהוא (וכל מה שקשור אליו) ועצמו הם מושאי האהבה שלה. אין ספק שהולידיי מצאה דרך מאוד מיוחדת להנציח את אהבתה...

 
 

"I Only Have Eyes for you"

השיר הזה מדבר על כך שהולידי לא מצליחה להסיר את עיניה מהבחור שאותו היא אוהבת, ועיניה מקודשות רק לו. העיניים הן מקור הרגש בגוף, ודרך זה מעצימה הולידיי את אהבתה כלפי אותו הבחור.

 
 

"Them There Eyes"

בשיר הזה הולידיי מספרת על עיניו של הבחור אותו היא אוהבת, שנדמה לה שהן מכושפות ומהפנטות. הולידיי בעצם מספרת על אהבתה בדרך של תיאור עיניו של הבחור כמדהימות וממלאות אותה בחום פנימי.

 
 

"Crazy He Calls Me"

בשיר הזה, הולידיי מציגה את אהובה כמי שקורא לה משוגעת והיא מתוודה שהיא אולי משוגעת, אבל מרוב אהבה לאהובה. הולידיי לוקחת את השיגעון ונותנת לו משמעות חיובית המסבירה באופן סימבולי שאהבה היא משוגעת, קיצונית וקסומה.

 
 

"Body And Soul"

השיר הזה של הולידיי, מתמקד באהבה אמיתית: שהיא התאמה בין גוף ונפש, שכל פסיק באלו אוהב ונאהב. בכך הוא מגלם את המהות הבסיסית של אהבה, שהיא סוערת ומרגשת, בהחלט מדהימה.

 
 
תגובות