הסלבס מתגאים: אלו סלבס יצאו מהארון השנה?. צילום מסך מיוטיוב

הסלבס מתגאים: אלו סלבס יצאו מהארון השנה?

שנת 2016 תכף נגמרת, ומבלי לשים לב, קבוצה רחבה של סלבס מרחבי הביצה ההוליוודית יצאו בה השנה מהארון, ביניהם שחקנים, זמרים ואף יוטיוברים. קבלו אותם

כולנו מכירים אותם, חלקנו מעריצים אותם, ומבלי לשים לב נוצרה קבוצה של סלבס ממיטב הביצה ההוליוודית שיצאו להם כך בשקט (או שלא) מהארון. שנייה לפני ששנת 2016 מסתיימת לה, היזכרו בהם והתמלאו בגאווה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

בלה ת'ורן 

השחקנית/רקדנית/זמרת יוצאת ערוץ "דיסני" / בלה ת'ורן, הפתיעה את כולם השנה כאשר יצאה מהארון כביסקסואלית. השחקנית פרסמה תמונות בסנאפצ'אט שלה בה היא מתנשקת עם בחורה, מה שהשאיר את מעריציה מבולבלים ותוהים. לבסוף, ברשת החברתית טוויטר, מעריצה שאלה את הכוכבת האם היא ביסקסואלית, ותשובתה של בלה אכן הייתה חיובית. לגמרי גאים בה!

© צילום מסך מסנאפצ'אט

קולטון היינס

קולטון היינס, המוכר לנו יותר כג'קסון מהסדרה הפופלארית "זאב צעיר", יצא השנה מהארון בהכי אגביות שאפשר, ואנחנו מתים על זה! השחקן הצעיר קיבל במהלך הקריירה המון תגובות על זוגיות, ואיך זה שלא רואים אם יש לו חברה, עד כאשר ביום בהיר אחד מעריץ תייג אותו בפוסט בטאמבלר - בו כתב "גיליתי את העבר הסודי של קולטון, הוא הומו" והשחקן בתגובה כתב לו: "למה סודי? זה בכלל לא סוד. בואו כולנו נהנה מהחיים ללא חרטות". אנחנו מתים על העובדה שהוא לא עשה הר מעכבר, ויצא מהארון בכזו פשטות! בהמשך, פרסם פוסט על יציאתו מהארון באינסטגרם, בהחלט מרגש:

 

Happy #NationalComingOutDay ! ❤😘❤

A photo posted by Colton Haynes (@coltonlhaynes) on

לורן הורגי

אתם בוודאי תוהים לעצמכם מי זו, אבל אנחנו בטוחים שלורן מלהקת הבנות המוכרת - "Fifth harmony" אומר לכם הכל. לאחר הבחירות בארצות הברית, בהן דונלד טראמפ נבחר לנשיא החדש, ובעבר נשמעו ממנו אמרות גזעניות כנגד נשים והקהילה הגאה, כוכבת הלהקה הביעה ברשתות החברתיות את תסכולה הגדול ואמרה כי "אני אישה וביסקסואלית גאה, ולא יהיה מי שיעצור אותי". מדהימה!

© צילום מסך מיוטיוב

ג'יג'י גורג'ס

היוטיוברית הנודעת והמוכרת בת ה-24, ג'יג'י גורג'ס, שמסיימת כל סרטון שלה באמרה המוכרת / Stay Gorgeous (הישארו יפים) היא אחת היוטיוברית המשפיעות בקהילה הגאה שכן זה ידוע שבעברה הייתה בכלל גבר / ונולדה לשם גרגורי אלן. בגיל 21 הודיעה לעולם כי היא טרנסג'נדרית ויצאה מהארון בפעם הראשונה אז. למה אנחנו מזכירים אותה בכתבה של היום? כי ממש בחודשים האחרונים ג'יג'י העלתה המון תמונות מסתוריות לרשתות החברתיות, עם אישה אלמונית בפוזות שלא משאירות הרבה מקום לדמיון, ולמעריציה הרבים של ג'יג'י היו המון סימני שאלה בראש. כדי להרגיע את הרוחות העלתה ג'יגי סרטון ממש בספטמבר האחרון, בו סיפרה שהיא גם לסבית. לבחורה האלמונית איתה ג'יג'י ניהלה מערכת יחסים בתקופה של מעל לחצי שנה קראו נאטס, אך השתיים נפרדו החודש. חבל, אנחנו הכי מתים על girl power.

 

 קריסטין סטיוארט

הערפדית הטרייה מסדרת הסרטים הפופולרית "דמדומים" נשאלה במהלך השנים רבות על המיניות שלה, ומעולם לא התקבלה תשובה, עד השנה. במהלך 2016 התפרסמו תמונות בהחלט רומנטיות שלה מתנשקת עם בחורה, והשאלות צצו מחדש. מאוחר יותר ביולי האחרון התגלה כי סטיוארט יוצאת עם לא אחרת מהעוזרת האישית שלה - אישה העונה לשם אליסיה קרגיל. הכוכבת אמרה כי היא מאד מאושרת במערכת היחסים שלהן, והשתיים מאושרות ומאוהבות מאז הקיץ האחרון. אהבה מדממת מישהו?

© צילום מסך מיוטיוב

רואן בלנצ'ארד 

המתבגרת המוכרת לנו כריילי מהסדרה החמודה של דיסני, "העולם של ריילי", בסך הכל בת 15 אבל יש לה דעות מאד נחרצות לגבי נטיות מיניות וכן זכויות נשים בפרט, סתם שתדעו להעשרה כללית. הכוכבת דיברה רבות על זוגיות בראיונות, והשנה יצאה מהארון כג'נדרקוויר - אדם שלא מגדיר את עצמו מגדרית (כגבר או אישה) וכן סיפרה כי היא פתוחה מאד בענייני הזוגיות, ולא אכפת לה לצאת עם שני המינים. למרות הצהרתה זו שלה, כפי שצוין בלאצ'ארד לא אוחזת בתגיות, ולכן לא תתייג את עצמה כביסקסואלית, אלא פשוט - רואן. 

© צילום מסך מיוטיוב

אמנדלה סטנברג 

סטנברג בת ה-17 מוכרת לכם כמי ששיחקה את רו בסרט הראשון בסדרת "משחקי הרעב", ולאחרונה יצאה גם היא מהארון כביסקסואלית בסרטון מרגש - "הנה אני, גאה במי שאני, אישה שחורה וביסקסואלית" - היא מספרת לעולם. משהו ביציאה מהארון הספציפית שלה היווה מקור השראה עצום לבני נוער רבים לחשוף את מיניותם ואין ספק שהיא גרמה לתקדים. אכן גאווה! 

 

 

 

תגובות