מגיע לך: כל הדרכים להתנחם אחרי פרידה . צילום: shutterstock

מגיע לך: כל הדרכים להתנחם אחרי פרידה

בן או בת הזוג נפרדו מכם או להפך ואתם חושבים שסוף העולם הגיע? אל תדאגו, אתם חזקים מספיק כדי להתגבר על הפרידה. כך תנחמו את עצמך לאחר הפרידה וזכרו תמיד, יש אור בקצה המנהרה והכל יסתדר בסוף

הרגע הנורא מכל קרה: לאחר תקופה יפה של זוגיות ארוכת שנים ביחד, החלטתם, ביחד או לחוד, להפריד כוחות. כן, אנחנו יודעים שזה קשה ובהתחלה נדה מלכם שלעולם לא תצליחו להתגבר על זה. הרשו לנו להרגיע אתכם, סוף העולם לא באמת הגיע ולגמרי יש דרכים לצאת מזה ואף בשלום.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

"אמצו" צמח

אם הייתם במערכת יחסים לאורך זמן, אתם בטח רגילים לטפל ולדאוג ליצור חי שהוא לא אתם. במקרה של פרידה, נוצר חלל ומקומו של היצור החי בעולמכם נותר ריק. רק טיפול ביצור חי אחר מסוגל למלא אותו. מלאו את החללבעזרת טיפול בצמח!

בחרו לעצמכם צמח, מאיזה סוג שמתחשק לכם,תמקמו אותו והתחילו להשקיע בו. דברו אליו, תשקו אותו, ואם מאוד מתחשק לכם אתם יכולים להשמיע לו מוזיקה או אפילו לדבר איתו (היי! זה לא מוזר, יש מחקרים שמראים שזה דווקא תורם לצמח). לא רק שהטיפול בצמח יגרום לך להרגיש טוב, מה גם שמקום המחיה שלך יקבל אנרגיה טובה ושמחת חיים.

© fotolia

ערב חברים

תארגנו ערב בנים/בנות. אנרגיה טובה של החבר'ה עם תחושה של חברות אמיתית זה כל מה שהלב שלכם צריך כדי להתאחות מהשברים. הזמינו את כל החברים או החברות הכי טובים שלכם למסיבת פיג'מות מהנה! יחד עם החטיפים, הסרטים, המוסיקה והמשחקים האהובים, בלו את הלילה בשגעונות וכיף ביחד. יש רק חוק אחד: בלי דיבור על אקסים!

זכרו שהייתם נאהבים ושלמים לפני שבן או בת הזוג שלכם הופיעו בחייכם, וכך תשארו גם לאחר הליכתם. אומנם אתם עצובים ושבורי לב וחייבים קבוצת תמיכה כדי להתגבר על הפרידה, אבל ערב חברים נועדו לשתי סיבות בלבד: להנות ולשכוח מהבחור/ה ששברו את לבכם.

יום ספא

פרידות עלולות לגבות ממך מחיר נפשי ופיזי גם יחד, וספא הוא פתרון מושלם על מנת לרפא את עצמך בשני התחומים. בין אם זה מקום יקר או זול, ערכו לעצמכם יום ספא על מנת להירגע ולפנק את עצמך!
מסאז' טוב יכול לעשות פלאים. בנות - אתן יכולות להוסיף גם מניקור, פדיקור, טיפול פנים וכו'. נצלו את יום הכיף למנוחה - של הגוף ושל הנפש. 

© צילום: shutterstock

התרחקי מהרשתות החברתיות

כולנו מרגישים לפעמים צורך לפרסם פוסטים ברשתות החברתיות בגלל "מישהו" או "מישהי" (רמז: אנחנו מתכוונים לאקסים). הדבר הכי טוב בשבילכם בימים קשים אלו, הוא להתרחק מכל סוג של רשת חברתית אפשרית!חבל לבזבז את כל היום והאנרגיות אחרי מעקב ולהרגש מכל פוסט, לייק או ציוץ של האקסים. חוץ מזה, קצת מסתוריות עוד לא הרגה אף אחד. אם האקס או האקסית יפזלו לעבר פרופיל האינסטגרם או הפייסבוק שלכם ברגע של משבר, חוסר הפעילות יגרום להם לתהות מעט. 

מייקאובר!

לאחר פרידה, לפעמים מרגישים צורך בשינוי או התחדשות והדרך הכי כיפית לעשות זאת היא באצעות מייקאובר. נכון, זה קצת שטחי, אבלל פעמים אלו בדיוק הדברים שגורמים לנו לשמוח ולצאת מהבאסה. אז קדימה, תהיו פתוחים לשינויים. אתם יכולים לשנות את השיער או לחדש את המלתחה. תבקרו בחנויות האהובות עליכם והוסיפו פרטי לבוש חדשים ומעניינים לארון! אם היש לכם בארון פריטי לבוש שמזכירים את האקסים (לדוגמא החולצה שהוא זכה בה בשבילך בפארק השעשועים), או סתם פרטי לבוש ישנים, שאין ברצונכם לשמור - אתם מוזמנים לתרום אותם. כך גם תפטרו מהפריטים, וגם תעשו מעשה טוב.

הדבר הטוב ביותר לעשות לאחר פרידה הוא לפנק את עצמך
הדבר הטוב ביותר לעשות לאחר פרידה הוא לפנק את עצמך © צילום: shutterstock

בסופו של דבר, הדבר הטוב ביותר לעשות לאחר פרידה הוא לפנק את עצמך. כשהתפנה לך מקום בלב לאחר שסיימת לאהוב מישהו - הגיע הזמן להכניס למקום הזה את עצמך, ולאהוב אותך כמה שאפשר.

תגובות