חלק גם כשלא חלק: כך תוכלו לתמוך בקהילה הגאה מבחוץ. צילום: Getty Images

חלק גם כשלא חלק: כך תוכלו לתמוך בקהילה הגאה מבחוץ

אתם ממש לא חייבים להיות שייכים לקהילה הגאה כדי להיות מסוגלים לתמוך בה ולחזק אותה. איך עושים זאת? כל התשובות בכתבה הבאה

גאווה כבר מזמן לא שייכת לאוכלוסייה מסוימת: כמו שהיום יש גברים פמיניסטים, כך גם יש הטרו-סקסואלים שתומכים בקהילה הגאה. גם אתם רוצים לתמוך בקהילה ולא יודעים איך? הכתבה הבאה תפתור לכם את הבעיה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

פוסטים ברשתות החברתיות

הדרך בה רובנו מתנהלים ביומיום ומשתפים כל פרט ופרט מחיינו, נעשית ברובה במרחבי הרשתות החברתיות. זו אכן אחת הדרכים הטובות ביותר להפיץ בפרהסיה נושא שחשוב לנו: אינסטגרם, פייסבוק, וואצפ, סנאפצ'אט וכדומה - כל אחת מהן יכולה להיות כלי עזר מצויין לתמיכה בקהילה הגאה. נסחו פוסט שמביע תמיכה וגאווה בקהילה הלהטבא"קית ופרסמו אותו באחת מהרשתות החברתיות שלכם.

© צילום: Fotolia
© צילום: shutterstock
 

מצעד הגאווה

במצעד הגאווה האחרון שנערך בתל אביב התבשרנו לגלות שכ-250 אלף אנשים לקחו בו חלק - מדובר ברבע מיליון איש! חלק מהמשתתפים משתייכים לקהילה הגאה וחלק אינם משתייכים וזה בסדר גמור, כי לצעוד למען שיוויון ולהיות חלק ממשהו כזה גדול מביע תמיכה בקהילה הגאה, גם אם אתם סטרייטים לחלוטין. לכן, בפעם הבאה, אנו ממליצים לכם בחום להיות חלק מהמצעד ומהגאווה הזו.

התנדבות

דרך מעולה לתמוך בקהילה הגאה היא להתנדב במקומות כמו איגי: לעזור לאלו שרוצים ורוצות לצאת מהארון ולא יכולים או מתקשים. אין דרך טובה ומספקת יותר לתמוך בקהילה מלעזור למישהו או למישהי להיות מי שהם באמת.

חיצוניות והחצנה

כן כן, גם בעזרת המראה החיצוני אתם יכולים להביע תמיכה. איך? ובכן, אתם יכולים ללבוש בגדים או נעליים בצבעי דגל הגאווה או עם כיתוב שמעודד תמיכה, למרוח לק בצבעי הקשת, או לאלו שאוהבים אקסטרים – לצבוע את השיער בצבעים הללו. כל אחד יכול למצוא את הדרך שלו לעשות זאת, אפילו אם זה בקטן - זה עדיין שינוי ותמיכה גדולה.

© צילום: shutterstock

לצאת בהצהרה

הדרך הפשוטה ביותר לתמוך בקהילת הלהטבא"ק היא פשוט לצאת בהצהרה שאתם מקבלים את כולם, לא משנה מה הנטייה המינית שלהם. אתם אוהבים את כולם ללא תנאים, רק על עצם היותם בני אדם. ברגע שתעשו זאת, לא רק שאנשים יכבדו ויעריכו אתכם יותר - הם גם ירגישו יותר בנוח להיפתח אליכם, כך שתצליחו לתמוך ולגעת בהרבה אנשים ולבבות.

מה הדרך שלכם לתמוך בקהילה הגאה? שתפו אותנו!

תגובות