יום היציאה מהארון: סיפורי היציאה מהארון המרגשים ביותר. צילום: Getty Images

יום היציאה מהארון: סיפורי היציאה מהארון המרגשים ביותר

היום (ה') אנו מציינים בכל העולם את אחד הימים החשובים והמשמעותיים ביותר לקהילה הגאה - יום היציאה מהארון. החלטנו כאן בפרוגי לציין את המאורע בעזרת כמה מהסיפורים היפהפיים ביותר על אנשים שבחרו לצאת מהארון בפני קרוביהם, שמוכיחים לחלוטין שאין ממה לפחד וכל אחד יכול

על מנת לצאת מהארון, דרושים הרבה אומץ ועדינות; וללא ספק, לכל אחד יש את הדרך שלו לעשות זאת. לכבוד יום היציאה מהארון הבינלאומי, מצאנו לכם את הסיפורים הכי יפים, מצחיקים ומרגשים של אנשים אמיתיים שהחליטו להפסיק להסתתר ולצאת מהארון. גאווה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

מהארון לאינסטגרם

לפני כחודשיים הצגנו בפניכם כאן בפרוגי את טל נוימן, נער בן 14 וחצי שאובחן כחולה סרטן; ובעקבות המחלה החליט להפסיק להסתתר ולצאת מהארון בפוסט מרגש ומעורר השראה באינסטגרם: ״המחלה גרמה לי להוציא את זה החוצה״. הפוסט סחף את הרשת, הפך פופולרי מאוד וגרם לנערים ולנערות רבים להפסיק לפחד, לאזור אומץ ולצאת מהארון. הכי מרגש בעולם! 

גאים בך!
גאים בך! © צילום: אנדה יואל

פתק של ההורים ומיץ תפוזים

נייט, נער שהיה בארון דיבר בטלפון עם בן זוגו, כשלפתע אביו שמע את שיחתם. לאחר מכן, האב כתב לילדו את המכתב הבא: ״נייט, שמעתי את השיחה שלך עם מייק על התכנון לבוא אליי ולספר לי. הדבר היחיד שאני צריך שתתכנן הוא להביא מיץ תפוזים ולחם כשאתה חוזר הביתה. אני יודע שאתה גיי מאז שהיית בן שש, ואני אוהב אותך מאז שנולדת.״ האבא של הילד נורא תמך בו וגרם ליציאתו מהארון להיות קלילה יותר. בנוסף, הוסיף האב, שהוא ואמו חושבים שהילד ובן זוגו מייק הם זוג חמוד. כמה מרגש!

ספורטאית ופוסט אחד באינסטגרם

ג׳ני מריה קרוק היא בין הנשים החזקות ביותר שיש, גם נפשית ובעיקר פיזית: היא מסוגלת להרים משקל מטורף ומראה לעוקביה באינסטגרם את שריריה המפותחים. בשנת 2015, החליטה לנצל את המדיה החברתית ולצאת מהארון. בפוסט ארוך שהעלתה, כתבה בין היתר שהיא גם גבר וגם אישה. עוד היא הוסיפה כי היא לא נחשפת כדי להגיד שהיא בן, בת או משהו ביניהם, היא רק רוצה שידעו מי היא - וזה מי שהיא ומי שהיא רוצה להיות. סופר גאים בה על האומץ!

 
 
 
View this post on Instagram

I want to address a few things to answer many of the questions I have been receiving.  First, unfortunately many of the articles that are appearing on line are stating that I have already fully transitioned.  I have not; I am currently still living life in both genders.  I am trying to wait until my sons are out of high school before moving forward.  This is one hundred percent my decision not theirs.  My sons encourage me to do whatever I need to do and state that they are totally fine with me transitioning now or at any point I see fit.  They are amazing young men and the bond we have is unreal. I also feel I need to state that I do not fit into any of the boxes that society attempts to put us into and never have.  I do identify as both transgender and gender fluid because these are the closest any available labels come to describing who I am.  As my profile states I am both an alpha male and a girly girl; hyper-masculine and hyper-feminine.  In a perfect world I could snap my fingers and go back and forth at will but of course that world does not exist.  That being said if I am forced to pick a gender I identify with more it is female.  However, this really isn’t about me being a boy or a girl or something in between.  This is just about me being me, who I am and who I know myself to be. And again I want to express my deep felt appreciation for all of the support I am receiving.  I am honestly overwhelmed by it and cannot express enough how much it means to me. #transgender #genderfluid #nonbinary #beyourself #beyou #m2f #mtf #girlslikeus #powerlifting #bodybuilding #lgbtq #lgbt #lgbtpride #truth

A post shared by Janae Marie (@janaemariekroc) on

 

סגרו ת׳סטורי

 

בשנה שעברה כתבנו על סיפורו של זהאור פילמנצ׳וק, נער בן 18, אשר הוצא מהארון בניגוד לרצונו או ידיעתו, כאשר תמונה שלו חולק נשיקה עם בן זוגו שותפה כסטורי ברשת החברתית "סנאפצ׳אט". הסוד שהסתיר זהאור נחשף כאשר התמונה "הסגירה" את השניים. הנער החליט לא לשתוק על העניין ומיד כתב על כך פוסט מרגש בפייסבוק. במבט לאחור, זהאור מספר כי אם לא הסטורי שהופץ - כנראה לא היה יוצא מהארון בגלל הפחד מהתגובות. בראיון לפרוגי, זהאור ייעץ: "אם מצב כזה יקרה גם לכם, אל תעסיקו בזה את עצמכם כל כך הרבה, תהיו מי שאתם ואל תתנו לתגובה של אחרים להרוס לכם את זה". ישר כוח זהאור! גאים בך.

הפוסט של זהאור
הפוסט של זהאור © צילום מסך מפייסבוק

 

 

 

החלקה על הקרח

 

לפני אולימפיאדת החורף שהייתה בפיאון צ׳אנג, מעולם לא היה גבר אולימפי הומו שהשתתף בה. אדם ריפון כבש תואר זה כאשר יצא בראיון והתוודה על כך שהוא הומו; ושרבים ממחליקי הקרח הגדולים יצאו גם הם מהארון לאחר שפרשו מהתחרות. בדבריו אמר: "בראש ובראשונה אני אתלט ומשתתף באולימפיאדה. אני לא ספורטאי גיי, אני רק ספורטאי שהוא גם גיי. אני מקווה שבמובן מסוים, הדבר מקל על ילדים אחרים שהם הומוסקסואלים; ואם הם הולכים לאולימפיאדה, אפשר פשוט לקרוא להם משתתפי אולימפיאדה." אדם רצה לעודד ולתמוך ביציאה מהארון ושם דגש על כך שלא צריך להתייחס אליו רק כהומו. 

 

הילדה שגברה על הכנסייה

באוקטובר 2016, כנסייה מסויימת עדכנה את הנחיותיה בנוגע להומוסקסואליות. הנחיותיה כמובן היו נגד העניין, דבר שעורר זעם רב ורצון לשתף את מי שהיא בתוך נפשה של ילדה בשם סוואנה - וכל זה כשהיא רק בת 12. היא יצאה מהארון בפני קהילתה ובדבריה אמרה: "אף חלק בי אינו טעות. לא בחרתי להיות ככה וזה לא תחביב. אני לא יכולה להפוך מישהו אחר לגיי ולהיות לידי לא יהפוך אף אחד לכזה. אני מאמינה שהאל רוצה שנתייחס באדיבות וטוב לב גם לשונים מאיתנו". סוואנה עמדה על שלה ולא התביישה במי שהיא, כמו מודל אמיתי לחיקוי. אין עליה!

 

תופעת רשת

קייטלין קראולי, נערה בת 17, הפכה לתופעת רשת כאשר העלתה כבדיחה תמונה שלה עם בן הזוג בשנה הראשונה של התיכון, לעומת תמונה עם בת זוגה בשנה השנייה - כאשר ניתן לראות באופן ברור את השינוי וכי הנערה מרגישה הרבה יותר בטוחה בעצמה ובמי שהיא לאחר החשיפה. הפוסט הפך ויראלי; ואנשים רבים שיתפו ויצאו מהארון בדרך המקורית הזאת של תמונות ״לפני ואחרי״. ללא ספק רעיון יצירתי ולגמרי מעורר השראה.

ה
ה"גלואו-אפ" של קייטלין © צילום מסך מטוויטר

עושים הכל ביחד

שני תאומים יפים שחיו בארון במשך כל חייהם הפתיעו את אביהם בשיחת טלפון, בה שניהם יצאו מהארון בפניו. את השיחה הזו השניים צילמו והעלו לערוץ היוטיוב שלהם. הסרטון זכה לתגובות רבות וכולם הופתעו מתגובתו החיובית של האב. בסיום הסרטון העבירו התאומים מסר חשוב לצופים ואמרו כי כולם צריכים לעשות תמיד מה שיגרום להם להיות מאושרים ושמחים. אנחנו לגמרי מסכימים איתם.

 
 
תגובות