עוצמתי: המסרים שהסלבס ניסו להעביר כשיצאו מהארון. באדיבות yes ו-צילומים מיוטיוב

עוצמתי: המסרים שהסלבס ניסו להעביר כשיצאו מהארון

לכבוד חודש הגאווה שהתחיל אתמול (חודש יוני), אספנו עבורכם מספר מסרים חשובים שהסלבס ניסו להעביר כשיצאו מהארון

מדי שנה לא מעט סלבס מרחבי הארץ והעולם מחליטים לעשות את הצעד הגדול, להיחשף בפני עוקביהם ולצאת מהארון. רבים נוהגים לספר על כך לקהל שלהם, בפוסט מרגש באינסטגרם ולעיתים אף מנסים ״לנצל״ את ההזדמנות ולהעביר איזשהו מסר חשוב שהם מאמינים בו. לכבוד חודש הגאווה (יוני), אספנו עבורכם מספר מסרים חשובים שהסלבס קידמו אשר יכולים לעזור לכולנו ולגמרי כדאי שנשלב אותם בחיינו.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

דולב מסיקה

לפני שבועיים חשף השחקן המוכשר דולב מסיקה (פלמ"ח, נעלמים) בחשבון האינסטגרם שלו את נטייתו המינית- "מהיום אתם יכולים לקרוא לי דולב ה'הומו'". הפוסט עלה במהלך היום הבינלאומי למאבק בלהטופוביה ובהתאם לסיטואציה, דולב ניסה להעביר מסר חשוב ביותר על כך שלא צריך להתבייש ולחשוש מהתגובות והדעות של הסביבה אלא להפך, פשוט להיות עצמכם ולחיות את החיים שלכם בדרך הטובה ביותר עבורכם. מדהים!

© אינסטגרם @dolevmesika

דניאל מורשת

אי שם בשנת 2017 הכוכב המצליח, דניאל מורשת, שיתף בפוסט עוצמתי באינסטגרם את דעתו על ההחלטה שזוגות להט״בים לא יכולים לאמץ ילדים בישראל. במהלך הפוסט, דניאל העביר מסר חשוב וחשף כי גם הוא משתייך לקהילה, אך למרות שהוא מאוד מחובר ואוהב את המדינה, משהו אצלו התערער כששמע את הפסיקה הנוראה. הפוסט זכה ללמעלה מ-18,000 תגובות תומכות ומפרגנות וכנראה שהמסר הועבר כי אכן ההחלטה שונתה.

© צילום: אור גפן

ניקי טוטוריאלס

לפני מספר חודשים גם היוטיוברית המצליחה ניקי דה ג׳גר מהערוץ ״ניקי טוטוריאלס״ פירסמה בסרטון מיוחד לעוקביה, וסיפרה כי נמאס לה להסתתר וחשפה שהיא למעשה טרנסג'נדרית, נולדה כבן ובגיל 14 עברה תהליך לשינוי מין. במהלך הסרטון סיפרה כי היא לא תיכננה לשתף את הסרטון אך מכיוון שקיבלה איומים שיחשפו את סודה בתקשורת, החליטה לעשות זאת בעצמה. במהלך הסרטון ניתן לראות מסר מאוד ברור שניקי מנסה להעביר והוא שלא משנה אם היא יצאה מהארון או הייתה פעם גבר - היא עדיין אותה ניקי הביוטרית אשר יוצרת תוכן אומנותי ושום דבר לא יכול לקחת את זה ממנה.

© צילום מסך מיוטיוב NikkieTutorials

יוני טובים

את היוטיובר המצליח, יוני טובים, אתם וודאי מכירים. לפני כשנתיים חשף יוני בסרטון מרגש ביוטיוב שזכה ללמעלה מ-400,000 צפיות, כי הוא הומוסקסואל. במהלך הסרטון סיפר כמה היה לו קשה לצאת מהארון, שיתף את התגובות של הסביבה שלו ואף העביר מסר חשוב לקהל שלו על כך שאנחנו צריכים לאהוב את עצמנו כמו שאנחנו ולא להשתנות בשביל אף אחד. יישר כח!

 

חן אהרוני

לפני שנה וחצי, הזמר המצליח חן אהרוני החליט לצאת מהארון כפאנקסקסואל (נטייה מינית המאופיינת באהבה רומנטית כלפי אנשים ללא קשר לזהותם המגדרית או למינם הביולוגי). בפוסט שפירסם בחשבון האינסטגרם שלו כתב כי הוא חייב ללכת אחר הלב שלו ולהפסיק לפחד שלא יאהבו או יבינו אותו. את הפוסט המרגש סיים במשפט הבא: ״יש לנו את הזכות להיות מה שרק נרצה להיות. אף פעם לא מאוחר״ ובכך העביר מסר חשוב כי זכותו של כל אחד להיות מי ועם מי שבא לו ושכמובן הוא יכול לעשות זאת בכל רגע שיחליט.

© דרור סיתהכל

וונטורת׳ מילר

לפני כ-7 שנים הכוכב הבינלאומי, וונטורת׳ מילר, אשר גילם את דמותו של מייקל סקופילד בסדרה המצליחה "נמלטים", החליט לצאת מהארון בעקבות הזעזוע שחש כששמע על החוק ההומופובי הפדרלי, אשר אוסר על יציאה מהארון ברוסיה. מילר אף דחה את ההזמנה להשתתפות בפסטיבל הסרטים בסנט פטרסבורג ואמר כי: "כהומו, אני חייב לסרב. איני יכול להשתתף במצפון נקי באירוע חגיגי, אותו מארחת מדינה שבה מונעים מאנשים כמוני באופן שיטתי את זכויותיהם הבסיסיות". המסר שהעביר פה הוא חד וברור ויציאתו מהארון רק מדגישה זאת.

© באדיבות yes
תגובות