גירל פאוור: הפודקאסטים שעוסקים בהעצמה נשית. AdobeStock

גירל פאוור: הפודקאסטים שעוסקים בהעצמה נשית

מחפשים פודקאסט להאזין לו? מה יותר טוב מפודקאסט שעוסק בכוח נשי ופמיניזם? במיוחד עבורכם, אספנו את כל הפודקאסטים שעוסקים בהעצמה נשית

נשים? מחפשות מקום לשאוב ממנו השראה או העצמה נשית? או לחלופין- גברים שרוצים ללמוד יותר על פמיניזם? מצאנו את הפתרון המושלם עבורכם- פודקאסטים בנושא העצמה וכוח נשי. אספנו עבורכם את כל הפודקאסטים הכי מעניינים שעוסקים בנושא, אז למה אתם מחכים? קחו את הפלאפון, אוזניות ורוצו להאזין. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

"?What would a feminist do" / ג'סיקה ולנטי

את הפודקאסט "מה פמיניסטית הייתה עושה" (בתרגום חופשי לעברית) יצרה ג'סטיקה ולנטי, סופרת פמיניסטית מארצות הברית. מידי שבוע, ג'סיקה עורכת ראיונות, מביאה עצות וסיפורי חיים אמיתיים הקשורים לפמיניזם. היא מדברת על הכל- מחזור, בריונות ברשת, יצירת שיוויון מגדרי, הפלות וגם חינוך מיני. זה המקום הכי טוב עבור נשים וגברים לשתף את שאלותיהם ומחשבותיהם בנושאים יומיומיים הנוגעים לנשים ופמיניזם. פודקאסט חשוב ששווה האזנה.

להאזנה בספוטייפיhttps://open.spotify.com/show/0euLhx7VA7iUibeoJHOAkJ 

© Fotolia

"נשים בחזית" / סלונה

בפודקאסט "נשים בחזית" תוכלו למצוא שיחות עומק עם נשים מרתקות, משפיעות, נשים שעשו ועושות דבר או שניים שיש מה לשמוע וללמוד מהן. סלונה מאז ומתמיד בחרה לקדם נשים ולהציב אותן בקדמת הבמה, הן מספרות- "פמיניזם זה גם לשתף מהידע שלך, מהחוויה ולסמן לאחיותינו את הדרך". אז אם מעניין אתכם לשמוע על הסופרת והפעילה החברתית ליהיא לפיד, או לחלופין- סוכנת הדוגמנים המובילה אלינור שחר ועוד נשים ישראליות משפיעות נוספות - זה המקום עבורכן!

להאזנה בספוטייפיhttps://open.spotify.com/show/38Ui2FUvN4JgkyNtr0q0Wv 

© צילום: Sutterstock

"The Guilty Feminist" / דבורה פרנסס-ווייט

פודקאסט "הפמינסטית האשמה" (בתרגום חופשי לעברית) הוא פודקאסט קומי ועטור פרסים שמוקלט מול קהל בלייב (בתקופת הקורונה - מול קהל בזום). במשך כל שבוע, דבורה, מנחת הפודקאסט, ומספר אורחות מיוחדות מדיינות יחדיו בנושאים שונים העוסקים בפמיניזם במאה ה-21. בתור פמינסטיות, הן מדברות על חוסר הביטחון, הצביעות והפחדים שעומדים בעצם היותן פמינסטיות ואיך הן מתמודדות עם הנושאים הללו. פודקאסט מצחיק ומעניין שעוסק בנושא חשוב.

להאזנה בספוטייפיhttps://open.spotify.com/show/7BTRthTSCB7eYyraF4W7qu?si=4GaNDtNsTueju0ahNq2_9w 

© fotolia

"לא מתנצלת" / שחר בן ימיני

הפודקאסט הישראלי "לא מתנצלת" של שחר בן ימיני עוסק ביחסים שבינו לבינה, ביניכם לבין עצמכם, יחסי מין, דימוי גוף, ביטחון ודימוי עצמי ועוד. בכל פרק, שחר מביאה מונולוגים  מעניינים הקשורים הן לחוויות מעברה הן לחיי היומיום שלה. האותנטיות של הפודקאסט והכנות של שחר לדבר על נושאים שהם טאבו מייחדים את הפודקאסט והופכים אותו למעניין במיוחד. מומלץ מאוד!

להאזנה בספוטייפיhttps://open.spotify.com/show/4g2NyMtCad1bY5IkXyCa8O 

תגובות