היוטיוברית אווה מתוודה: "אני קורבן של התעללות מינית". צילום מסך מיוטיוב

היוטיוברית אווה מתוודה: "אני קורבן של התעללות מינית"

בסרטון מפתיע שמעלה הרבה תהיות ושאלות, משתפת היוטיוברית אווה מערוץ היוטיוב "MyLifeAsEva" בכך שהיא קורבן להתעללות מינית, ומספרת כי כשהייתה בתיכון - נאנסה. כל הסיפור הנורא והעצוב עד דמעות שלה מוצג בדרך מיוחדת מאד, שבהחלט מעצימה את הסיפור

התעללות מינית - אונס או הטרדות מיניות, הינה תופעה שכיחה לצערנו בחברה ברחבי העולם. המון נשים היום הינן קורבן למקרים שכאלו מדי יום ביומו, ולצערנו נראה כרגע כי התופעה הינה משהו בלתי נמנע, שממש לא הולכת להיעלם. היוטיוברית אווה גוטוסקי, מהערוץ הפופולרי ביוטיוב "MyLifeAsEva", נפתחת, ובעזרת סרט מיוחד שהפיקה, עם תסריט, שחקנים ואף צוות צילום מקצועי - היא מספרת את הסיפור המצמרר שלה - האונס שעברה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

"הייתי בבית הספר, בת 16. שומרת את הסוד שלי לעצמי. אך יום אחד, נקראתי לחדר המנהל. חשבתי שהולכים לנזוף בי על השיעור ממנו הברזתי, או כל שטות אחרת, אבל ממש לא תיארתי לעצמי שפתאום ידברו איתי על מה שעברתי, ושאת ה'חוויה' הזו, כל בית הספר ידע בעוד מספר דקות. ואכן, המנהל שלי סיפר לי ששמע על המקרה, הוא עצמו העביר את המקרה לגורמים שמעליו, שהעבירו למשטרה שגרמו להעברה שלי לתוך בית חולים" - כוכבת היוטיוב משתפת.

מתוך הסרטון
מתוך הסרטון © צילום מסך מיוטיוב

"ישבתי בבית החולים, מחויבת שאחות תצלם אותי עירומה, לצורך סיבות רפואיות, ואת שלושת החודשים שלאחר מכן ביליתי במפגשים עם פסיכולוגיים, או לתחנת המשטרה כדי להילחם על קבלת צדק בעקבות מה שקרה לי. לא רציתי את זה מעולם, זה מה שאחרים חשבו שאני צריכה".

"במשך כל הזמן, המשכתי ללמוד בבית הספר עם אותו בחור. הייתי צריכה לראות אותו במסדרון כל יום שעובר, ולאחר הרבה זמן של לימודים המשטרה עזבה את התיק שלי, ובית הספר כבר לא עזר. באותו זמן בהיותי בת 16 בלבד, חשבתי שזה בסדר, שאוכל להתמודד, ואכן היו ימים שיכולתי להתמודד. אבל היו ימים שלא. ועד היום זה נותר זיכרון מאד כואב" - היא משתפת.

כל זאת בעוד בסרט מושקע בהחלט שאווה בחרה לקרוא לו יומן הספר שלה. אווה גם כתבה ספר ש'חוויה' זו מתוארת בו, ואת החוויה הזו היא בחרה לשתף גם את צופיה דרך הפלטפורמה בה הכי מוכרת - היוטיוב. הסרט מתאר באופן מדויק את מה שחוותה לפיה, ואותנו הותיר עם דמעות, מרוגשים ועצובים גם יחד.

צפו:

 

 

תגובות