שירי ההעצמה הנשית המחזקים ביותר של שנות ה-2000. צילום מסך מיוטיוב

שירי ההעצמה הנשית המחזקים ביותר של שנות ה-2000

!Who Run The World? Girls המין הנשי הוא המין החזק באמת, והדרך הטובה ביותר להעביר את העובדה הזו היא דרך המוסיקה. מכריסטינה אגילרה, דרך ביונסה ועד היילי סטיינפלד, הינה רשימת שירי הפמיניזם וההעצמה החזקים והמחזקים ביותר

שנות האלפיים התברכו בזמרות מוכשרות, חזקות ומעצימות, שהקדישו את היצירות הטובות ביותר שלהן להעצמת המין הנשי. אז אם אתם עדיין בספק, לפניכם השירים המחזקים ביותר של שנות האלפיים, שמעבירים מסר חשוב - נשים הן כח חזק יחד, וכל אישה היא חזקה ונאהבת בנפרד.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

 "Beautiful" - כריסטינה אגילרה (2002)

כשאנשים נותנים לך תחושה שאת לא מספיק טובה או יפה, הניחי לקול הפנימי שלך להנחות אותך, כי את יודעת מה את שווה.
אם דמיאן מהסרט "ילדות רעות" יכול לחגוג עם השיר הזה לפני כל בית הספר שלו, את יכולה לשיר יחד עם כריסטינה את המילים האלו לבד בחדר ללא בושה: "אני יפה, לא משנה מה הם אומרים, מילים לא יכולות להוריד אותי, אני יפה בכל דרך".

 

  (2011) ביונסה - "Run The World (Girls)"

מי מנהל את העולם? בנות, כמובן! השיר הזה הוא ממיטב שיריה של ביונסה, מכריז כי הבנות הן אלה שמנהלות את העולם.

 

"Girl On Fire" - אלישה קיז (2012)

כמו הכינוי של קטניס מהסרט "משחקי הרעב", גם השיר הזה מעביר מסר על חוזק האישה. בניגוד לסטיגמות, נשים מסוגלות לעשות הכל, לבעור ולהיות לוהטות, ואף אחד לא יכול לעצור אותן.

 

 "Roar" - קייטי פרי (2013)

בשיר הזה, קייטי מציינת את העובדה שהנשים לא מפחדות להביע דעה ולהוביל את רוח הלחימה האמיתית, הן יודעות בדיוק מה הן רוצות ולא מפחדות לומר זאת.
אז אם גם את אלופה שרוקדת באש ושואגת כמו אריה, הנה המנון הכוח שלך!

 

"Salute" - ליטל מיקס (2013)

השיר הזה הוא קריאה לתשומת ליבן של כל הבנות בעולם כדי לעמוד יחד בתור נשים חזקות ולא רק כאובייקט יופי. "בין אם את לובשת נעלי עקב, נעלי ספורט, סניקרס או מגפיים", זה שיר הצעדה לך כאישה, כאדם.
וזכרו: "גברים נלחמים מדהים, אך נשים הן לוחמות מדהימות."

 

"All About The Bass" - מייגן טריינור (2014)

נשים חזקות יודעות שיופי מגיע בכל הגדלים, הצורות והגוונים. שיר זה מביא במקום הבושה בשומן את חגיגתו ומאשר כי "כל סנטימטר בך מושלם מלמטה למעלה". בתור אישה חזקה, עשי לעצמך טובה ואל תתני למשקל שלך להפריע לך לחיות את חייך, זה הזמן לצאת לעולם וליהנות מעצמך.

 

"Love Myself" - היילי סטיינפלד (2015)

לפעמים אנחנו מרגישות צורך להיות נאהבות ולאמת את הידיעה שאנחנו "בסדר", אבל לפעמים כל מה שאנחנו צריכות הוא פשוט לאהוב את עצמינו והכל יסתדר, וכמו שאומרת היילי: "אני הולכת לאהוב את עצמי ואני לא צריכה אף אחד אחר".

 

"Fight Song" - רייצ'ל פלאטן (2015)

את יכולה להיות אדם אחד קטן בעולם הגדול הזה, אך עם זאת - יש לך את היכולת לעשות שינוי אדיר, אם רק תרצי בו. לעולם אל תזלזלי ביכולתך להשפיע.

 

"Confident" - דמי לובאטו (2015)

נשים חזקות ובטוחות בעצמן לא תרשנה לאף אחד, לא לגברים ולא לנשים, לערער את כבודן או את בטחונן. הן עושות את הבחירות שלהן, וגאות להיות מי שהן. אל תתני לאף אחד להוריד מערכך.

 

 (2015) אליסיה קארה - "Scars To Your Beautiful"

יש בנות שלא מרגישות בנוח עם עצמן, חושבות שהן לא מספיק ודורשות מעצמן יותר מידי. אז בנות, התחילו לשנן את המשפט הבא: "את צריכה לדעת שאת יפה כמו שאת, ואינך צריכה לשנות דבר".

 

"Ain't Your Mama" - ג'ניפר לופז (2016)

ממתי לבני המין השני יש זכות לשלוט עלינו?! למה אנו עושות את רוב העבודה בשבילם?! אם גם אתן מרגישות טובות מידי בשביל הדברים האלו, זה השיר בשבילכן!

 

"You Don't Own Me" - הקאבר המחודש של גרייס וג'י איזי (2016)

השיר הזה היה הצלחה גדולה בשנות ה60, אך לא בתור "שיר פמיניזם". בשנת 2016, הזמרת גרייס והראפר ג'י-איזי עשו קאבר לשיר, וביצעו אותו כך שיתאים לקטגוריית "השירים פמיניסטיים".
גרייס שרה על העובדה שהגברים לא יכולים לקחת בעלות על הנשים, והראפר מוסיף גם הוא ומדגיש העובדה שנשים הן עצמאיות וחופשיות, ולאף אחד אין זכות להתנהג אליהן בצורה אחרת.

 

"That's My Girl" - פיפת' הרמוני (2016)

בדומה לsalute של ליטל מיקס, גם השיר הזה ידוע בתור המנון נשי מעצים, בו חברות הלהקה משבחות נשים ומדגישות את העובדה שהן עצמאיות וחזקות. גירל פאוור!

 

"Most Girls" - היילי סטיינפלד (2017)

ונסיים את הרשימה המעצימה הזו בשיר נוסף של היילי סטיינפלד. "רוב הבנות הן חכמות, חזקות ויפות, רוב הבנות עובדות קשה, הולכות רחוק, אנחנו בלתי ניתנות לעצירה. רוב הבנות נאבקות על מנת לעבור כל יום, אני רוצה להיות כמו רוב הבנות!"
המסר בשיר זה הוא שאף אחת לא דומה לשנייה, ובכל זאת יש משהו שמאחד את כולנו, וזה החכמה, החוזק והיופי.

ספרו לנו, מהו השיר שהכי מעצים אתכן? איזה שיר הייתן מוסיפות לרשימה?

תגובות