דמי לובאטו משתפת: כיצד נראה עולם הזוגיות שלה?. צילום: Getty Images

דמי לובאטו משתפת: כיצד נראה עולם הזוגיות שלה?

דמי לובאטו חושפת את הדרך בה היא מתחילה עם הקראשים שלה, ומדברת על כך שזה לא תמיד קל, בדיוק כמו שזה לא קל לכם - גם אם את מפורסמת

אם אתם מבואסים מכך שחלומכם להפוך לזמרי פופ מצליחים לעולם לא יתגשם, אולי תוכלו להתנחם בעובדה שעולם הדייטינג לא מאיר פנים לסלבס יותר ממה שהוא מאיר לכם; ועל פי דמי לובאטו, מאיר אפילו פחות.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הזמרת הצעירה מספרת כי למצוא זוגיות בעולם הפרסום יכולה לעיתים להיות קלה, אבל יחד עם זאת גם מאוד מסובכת: "לפעמים זה די נחמד, כי אם נדלקת על מישהו, את יכולה פשוט להתחיל איתו; או לפנות אליו בקלילות ברשת חברתית כזו או אחרת, ולשלוח לו הודעה בביטחון, משהו פשוט כמו: 'היי, מה קורה?'".

חזקה ומלאת ביטחון
עצמתית ומלאת ביטחון © צילום: Getty Images

כן, קראתם נכון - דמי לובאטו ממש לא מתרגשת משליחת הודעה לקראש, ותעשה זאת בקלילות ובביטחון; וכשהיא עושה את זה - זה לא נראה מביך בכלל, כי רק עצם העובדה שמישהי מפורסמת פונה אלייך ומתחילה איתך מטשטשת אותך לחלוטין ומכניסה אותך להלם, עד כדי כך שהיא מעלימה את תחושת ה"אי נעימות".

אבל בעולם הפרסום, לא הכל ורוד: לובאטו משתפת כי היא חווה נפילות ושברונות לב במשחק האהבה, ממש כמוכם; כפי שניתן לשמוע ולהבין בחלק משירי האלבום החדש שהוציאה לאחרונה: "Tell Me You Love Me".

"כל הכאב פשוט יוצא בכתיבה. אני כותבת מעצם חוויותיי האישיות; כמו בשיר "Games" ("משחקים"), למשל, המבוסס על דייט גרוע שיצאתי אליו פעם. הבחור שיצאתי איתו התייחס אליי בצורה מזלזלת ולא מכבדת בכלל, ופשוט שיחק איתי משחקים."

אז מסתבר שגם דמי חווה משחקים ושברונות לב כאלה ואחרים (להזכירכם: משני המינים, בעצם), גם עם היותה זמרת מפורסמת ומצליחה. לא משנה עד כמה אתה מפורסם, מוכר בעולם ומוצלח - לעולם לא תוכל לברוח מרכבת ההרים הרגשית שנקראת "אהבה". 

תגובות