סינגלס: כל הסיבות לכך שהכי שווה להיות רווקים בולנטיין. צילום: Fotolia

סינגלס: כל הסיבות לכך שהכי שווה להיות רווקים בולנטיין

יום האהבה יחול בדיוק בעוד שבוע מהיום (ד'), וחלק גדול מאיתנו נמצאים בחיפוש היסטרי אחר מישהו מיוחד לבלות איתו את היום הזה; כי הרי להיות לבד ביום האהבה, זה מבאס, נכון? אז זהו - שלא • כל הסיבות שדווקא כדאי לכם להישאר רווקים בולנטיין הקרוב

לא, זו לא עוד כתבת ניחומים לכל ה"מסכנים" ש(שוב) נותרים רווקים ועזובים בולנטיינס הקרוב; כשחושבים על זה, להיות רווקים ביום האהבה זה דווקא די נחמד ואפילו כיף. זה הזמן לצאת מהלחץ של למצוא דייט בשבוע אחד, לנשום לרווחה, ולחשוב על כך שלהיות לבד ביום הכי רומנטי בשנה, זה לא פחות ואפילו יותר נהדר מלבלות אותו עם "חצי שני".

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הארנק שלכם (או של ההורים שלכם) לא יסבול מאהבה - חשבו על זה: לו הייתם במערכת יחסים עם מישהו שחשוב לכם באמת, ודאי הייתם מוציאים המון כסף על ארוחה רומנטית או על מתנה מיוחדת. כמובן שאם זה היה מישהו שאתם מאוד אוהבים אז הכסף שהייתם מוציאים היה שווה את זה, אבל בואו נסכים על כך שזהו כסף שהייתם שמחים לשמור לעצמכם, למשהו שאתם באמת רוצים; כמו כרטיסים להופעה של האמן האהוב עליכם, או חופשה מהנה עם כל המשפחה.

אתם לא לחוצים להכין לבני זוגכם מחווה נורא רומנטית וגדולה - סמכו עלינו, לתכנן דייט רומנטי ומיוחד שיתעלה מעל כל הדייטים שהיו לכם עד כה זה נורא קשה, וגם נורא מלחיץ. איך תוכלו לדעת שהם באמת יאהבו את ההפתעה שתכננתם? וגם, למה זה כל כך יקר?!

לא תתאכזבו לגלות שהדייט ה"מיוחד" שחיכה לכם, לא כזה רומנטי אחרי הכל - כל הזוגות המאוהבים שומרים על ציפיות מאוד גבוהות ליום האהבה, וכתוצאה מכך מנסים להביא בכח את הרגש והרומנטיקה, מה שבסופו של דבר מרגיש נורא מוזר ומאולץ. ולאור זאת, ברוב המקרים, הדייטים המיוחדים שתוכננו ליום הזה נהיים משעממים להחריד. אבל בגלל שאתם רווקים, אינכם צריכים לדאוג מכך שאולי תרגישו בלתי מסופקים מה"הפתעה" שחיכתה לכם, ואז להסתיר את אכזבתכם על מנת לא לפגוע ברגשות של בן/בת זוגכם. בשביל מה אתם צריכים את זה?

אתם לא רוצים להגיע למצב הזה
אתם לא רוצים להגיע למצב הזה © צילום: Fotolia

אתם יכולים לעשות מה שתרצו ביום הזה - כשאתם רווקים, ה-14 בפברואר הוא סתם עוד יום בשנה. אין לכם אף מחוייבות לצאת לארוחת ערב לאור נרות במסעדה מפוארת, בעודכם מנסים לשמור את הרומנטיקה באוויר בכל הכח. אתם יכולים לבלות את היום הזה בדיוק כמו שאתם מבלים כל יום אחר: לשכב במיטה ולצפות בסדרות, לעבוד על שיעורי הבית, ללכת לעבוד או סתם להזמין אליכם או ללכת לחבר/חברה. הכי כיף!

אתם יכולים לצאת ל"דייט" קטן עם חברים - אין שום סיבה שתשבו בחוסר מעש ביום האהבה רק בגלל העובדה שאין לכם "חצי שני" לבלות איתו, אם יש לכם חברים רווקים נוספים איתם תוכלו לצאת לחגוג. לצאת לאכול פיצה ולשתות מילקשייק או לצחוק את נשמתכם החוצה מול מרתון "הפיג'מות" או כל סדרה אהובה אחרת עם חברים טובים, זה לא פחות אדיר מלצאת לדייט רומנטי ומשובך; ולדעתינו האישית - אפילו הרבה יותר פאן!

אתם יכולים לבחור איזה סרט שתרצו לצפות בו - הרגע הכי מתסכל ביום האהבה הוא חוסר ההסכמה על הסרט. לא תמיד כל סרט שתבחרו ימצא חן בעיני בני זוגכם, וההפך; ואז צריך איכשהו להפגש באמצע ולהגיע לפשרה, ואף אחד לא באמת נהנה מהסרט. די מבאס, לא? אז בגלל שאתם רווקים, יש לכם פריווילגיה להתכרבל מתחת לשמיכה, ולצפות בסרט שאתם הכי אוהבים, מבלי להתחשב באף אחד.

אתם יכולים לחגוג את האנטי-ולנטיין - שמעתם נכון, ב-14 בפברואר מציינים יום נוסף, והוא האנטי-ולנטיין (ומתאים לכם בדיוק!). ביום הזה תוכלו לאסוף קבוצות חברים רווקים, לצפות יחד בסרטי רווקות שנונים ואהובים, לאפות עוגיות בצורת לב ולאכול אותן באכזריות, ולדבר על כל אלה שבחיים לא הייתם יוצאים איתם. איזו חגיגה מושלמת!

מצאנו את החג המושלם עבורכם!
מצאנו את החג המושלם עבורכם! © צילום: Shutterstock

כל הממתקים האהובים עליכם יהיו בהנחה, ותוכלו לקנות לעצמכם כמה שתרצו - במידה ויש לכם בן זוג ביום האהבה, כאשר יש הנחות על כל קופסאות הבונבונים, הפרלינים והשוקולדים הטובים, אולי תרגישו שאתם "לא יכולים" לקנות לעצמכם קופסא; מאחר וזהו התפקיד של בן או בת הזוג שלכם ביום מיוחד זה. מצד שני, אם אתם רווקים, הקופסאות שמתוייגות כ"ממתקי יום האהבה" ייחשבו עבורכם לסתם שוקולדים בהנחה; ולא תרגישו רע כשתקנו לעצמכם המון ממנו. חוץ מזה, לא תצטרכו לחלוק את הפינוק עם אף אחד!

יש לכם יותר זמן פנוי - בואו נודה בכך - יום האהבה הוא יום של מחוייבות; עם כל המאמץ וההשקעה, אתם עלולים להשקיע שבועות רבים בתכנון המתנה המושלמת או הדייט המיוחד עבור בן או בת הזוג שלכם, ובכך לבזבז זמן יקר. תחשבו מה הייתם יכולים לעשות בכל הזמן הזה... אולי אפילו להוציא רב מכר עולמי. חדשות טובות, אתם יכולים - כי אין לכם בני זוג להשקיע בשבילם!

אתם יכולים להכיר מישהו חדש ביום האהבה - אהבה יש באוויר! מה יותר מושלם מלהיכנס לקשר רומנטי עם הבחור/הבחורה שהסתכלו עליכם בתור ל"קופיקס", או עם הקופאי/ת החמודה בחנות של השוקולדים, דווקא באותו היום של הולנטיינס? יום האהבה הוא הזדמנות מושלמת לשאול לשמם או לבקש מהם את מספר הפלאפון. אי אפשר לדעת אילו דברים מופלאים היום הזה מסוגל להביא איתו!

תגובות