אבל למה לפני כולם? הפרידות הכי נוראיות שקרו בציבור. צילום: Fotolia

אבל למה לפני כולם? הפרידות הכי נוראיות שקרו בציבור

פרידה היא דבר קשה, אין מה לעשות; אבל כשהיא מתרחשת לעיניי כל, ברגע הכי לא מתאים וללא כל הודעה מוקדמת - זה כבר ממש מביך. סיפורי הפרידות הפומביות ההזויות ביותר

עד כמה זה נורא להיזרק באמצע הסופר, הדיסנילנד, או מול כל המשפחה? הנשים הבאות סיפרו לאתר "באזפיד" את סיפורי הפרידה הכי הזויות שחוו, במקומות הכי לא נכונים.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

מוח קטן במעבר שתיים!

"הוא זרק אותי בשיחת טלפון כשהייתי באמצע הסופר השכונתי. כולם בהו בי כשצעקתי עליו: 'לא אכפת לי, גם ככה המוח שלך כזה קטן!!!' והמשכתי לקופה." אנחנו לא יודעים מי יצא יותר מצולק נפשית: הוא, היא, או הקונים המסכנים האחרים.

כששתי בנות הזוג נפגשות... (ובמכוון?)

"יצאנו לקמפינג, והוא אמר לי ש'ידידה' שלו הזמינה את עצמה לבוא. מאוחר יותר התברר כי הוא אמר את אותו הדבר גם לגביי לאותה הבחורה, וקבע ויצא עם שתינו בו זמנית. אני ואותה הבחורה קיללנו אותו עד עמקי נשמתנו, עד שהוא נכנס למשאית שלו ונסע משם. בסופו של דבר היא הסיעה אותי הביתה, לאחר שצרחה לו - ולכל מי שעשה קמפינג לידנו - עד כמה הוא זבל." אפשר להגיד 'גירל פאוור'?

פרידה מהאגדות

"האקס שלי זרק אותי במהלך מחזמר שהשתתפתי בו בבית הספר, מאחורי הקלעים. עליתי לבמה בתור אחות-חורגת-מכוערת של סינדרלה, עם פרצוף נפוח ואדום מבכי." מקווים שזה השתלב עם הדמות...

הפרידה מועברת למענה הקולי

"זה היה בשנות ה-90, כשעוד היו משאירים הודעות בטלפון בבית. המשפחה שלנו חזרה מחופשה, והתאספנו על מנת לשמוע את ההודעות שהשאירו לנו בתא הקולי בזמן שלא היינו בבית. אחת ההודעות הייתה מהחבר שלי באותה התקופה, שהודיע לי כי הוא עוזב אותי בשביל מישהי אחרת. המשפחה שלי פשוט בהתה ברצפה." לפחות כך לא צריך להודיע להורים על הפרידה...

© צילום: Shutterstock

מי כאן ה'מרשע'?

"הוא קנה לנו כרטיסים למחזמר 'מרשעת' (בברודווי). כל כך התרגשתי! נסענו לתיאטרון במשך שעה וחצי, וממש לפני שנכנסנו הוא הושיט לי את הכרטיס שלי, ואמר: 'זו רק את לבד עכשיו, אני מצטער'. אחר כך הוא פשוט נסע. נכנסתי למופע בכל מקרה." העיקר שהיא נהנתה בסופו של דבר!

יום הולדת שמח! וזה נגמר...

"הוא נפרד ממני במסעדת פיצה בקליפורניה, ביום ההולדת ה-17 שלי, כאשר כל החברים שלי היו שם, ראו והקשיבו." אנחנו מניחים שהם היו שם לתמוך אחר כך! ולפחות היא קיבלה פיצה!

פרידה מרה במיוחד

"הוא נפרד ממני בטלפון, בזמן שהייתי מאושפזת בבית החולים וחיכיתי שהרופאים יגידו לי אם אני צריכה לעבור ניתוח חירום להוצאת כיס המרה. כשהרופאים הגיעו לחדרי על מנת לבשר כי אינני זקוקה לניתוח, כבר הייתי אדומה כל כך מכל הבכי (ואז הייתי חייבת לספר להם מה קרה). לפחות זכיתי לשמור את כיס המרה שלי!" ולחשוב שזה היה יכול להיגמר הרבה יותר גרוע...

הפרידה הכי מאושרת בעולם

"הוא נפרד ממני באמצע הדיסנילנד. נשמע כמו מקום נהדר 'להיזרק' בו, נכון? לא נכון. בכיתי כל כך, עד שאיש צוות אפילו ניגש אליי ואמר: 'אין מקום לבכי במקום השמח ביותר על פני כדור הארץ!'" מי עושה דבר כה אכזרי?!

אתם כבר יודעים מה עובר לו בראש...
אתם כבר יודעים מה עובר לו בראש... © צילום: Shutterstock

טיימינג מושלם?

"הוא נפרד ממני בווצאפ בזמן שהייתי במופע של 'רסקל פלאטס', כשהם שרו את השיר "Here Comes Goodbye" (הינה מגיע 'להתראות')." ממש כמו פסקול של סרט!

דמעות כפולות

"היינו בטיול שנתי בניו-יורק יחד עם כל השכבה, והחבר שלי בזמנו חשב שזה יהיה ממש הולם להיפרד ממני באנדרטה לזכר אסון התאומים." ממש לא הולם.

ממעשה טוב יוצאת... פרידה?

"יצאנו יחד במשך שנה, והוא החליט להיפרד ממני במהלך פסטיבל בכנסייה, בזמן שהתנדבתי שם. הוא הגיע לדוכן שלי, ואמר שהמשפחה שלו עומדת ללכת הביתה בקרוב ושהוא רצה לדבר איתי לבד לרגע. הוא הודיע שהוא נפרד ממני, וחזרתי לדוכן כאשר אני מכוסה בדמעות ובאיפור מרוח. זה היה מאוד מביך לראות אותו ואת המשפחה שלו בכנסייה אחר כך." אז הקארמה לא עובדת במקרים כאלה?

שאריות מהאהבה

"היינו בדייט במסעדת סטייקים לכבוד יום השנה שלנו, ואז הוא הסתכל עליי ואמר שהוא רוצה להיפרד. אחר כך, הוא ביקש ממני את השאריות שלי." אנחנו תוהים אם היא נתנה לו אותם.

© צילום: Shutterstock

סבלנות!

"החבר שלי בקולג' לקח אותי למסעדה שכונתית, ונפרד ממני עוד לפני שקיבלנו את המנות הראשונות שלנו." ארוחה מביכה, היינו אומרים.

הכי גרוע שאפשר

"הוא זרק אותי בשיחת טלפון, שהתרחשה בתא טלפון בתחנת דלק, אחרי הלוויה של סבא שלי." לא נחמד.

תגובות