מכתבים מהלב: "הלוואי שיכולתי להראות לך כמה את מדהימה". צילום: Shutterstock

מכתבים מהלב: "הלוואי שיכולתי להראות לך כמה את מדהימה"

"את תמיד רוצה להיות ראשונה. תחרותיות ועקשנות אצלך זה חלק מהשגרה, אבל את משיגה את המטרות שלך מבלי לפגוע בסביבה. את חייבת שהדרך שלך תהיה נקייה, כי אם לא - תתפרקי בשנייה. כמות הפעמים שוויתרת על דברים כי לא רצית שמישהו אחר יפגע" • כתבי וכתבות פרוגי במכתבים מהלב! והשבוע: כתבתנו במכתב מעצים לעצמה

את יודעת? לאחרונה הגעתי למסקנה - את פשוט חובשת מסיכה אחת גדולה. את משדרת ביטחון עצמי מעורר קנאה, כאשר בפועל, מילה אחת קטנה יכולה לשבור את כל החומות שבנית סביבך. יש לך נטייה להציג לכולם שאת הכי טובה, שאף אחד לא יכול עלייך ושאת לוקחת הכל בקלילות, למרות שמבט אחד יכול להפוך לך את הבטן מבלי שתשימי לב ואחר כך תבכי ותגידי לעצמך, "לעזאזל זה כואב". 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

את תמיד רוצה להיות ראשונה. תחרותיות ועקשנות אצלך זה חלק מהשגרה, אבל את משיגה את המטרות שלך מבלי לפגוע בסביבה. את חייבת שהדרך שלך תהיה נקייה, כי אם לא - תתפרקי בשנייה. כמות הפעמים שוויתרת על דברים כי לא רצית שמישהו אחר יפגע. שהחברה הכי טובה שלך תרגיש פחות טובה, שהילד שאת אוהבת לא ירגיש סלידה, שלרגע מישהו לא יתאכזב ממך - אפילו לשנייה. תמיד עובדת שעות נוספות כדי לספק את הסחורה. 

למרות שאת משדרת לסביבה שהכל רגוע אצלך, שאת מאופקת וחזקה, את יכולה פשוט להגיע הבייתה, להיכנס לחדר ולהתפרק מול המראה. את אוהבת את המראה החיצוני שלך, את העיניים החומות שלך שמשדרות לסובבים אותך חום ושמחה, את הגוף הממוצע שלך, את השיער המסופר (שעובר לפחות שמונה שינויים לפני כל יציאה), את העור השזוף וגם את האף, שאמנם לא כל כך מסודר, אבל הוא מה שהופך את הפנים שלך למיוחדות, לאנושיות. ולמרות כל זאת, כאשר את מסתכלת על מכונה עם שתי ספרות, את מאבדת את העשתונות. העובדה שאת עושה ספורט כמה שאת יכולה (ורוצה) ומשתדלת לשמור כמה שאת רק יכולה על התזונה - לא ממש משנה.

© shutterstock

את מגנט לאנשים שסובבים אותך, כולם רוצים להיות בחברתך בטענה שאת הכי מצחיקה ונחמדה. אבל, כשמדובר באהבה, את מסתגרת בתוך עצמך ולא נותנת לאף אחד כרטיס כניסה. תביני כמה את איומה - שנים הסתכלת על אותו הבן אדם מהצד, גם כשהוא היה לבד. אם רק היה יודע כמה פעמים חיברת את השם שלך עם שם המשפחה שלו, או כמה פעמים שמת את השמות של שניכם במחשבון אהבה (ואיך שמחת כשהוא הציג לפנייך 97% התאמה!) ואיך הרגשת נבוכה, קיטשית ונדושה, או כמה פעמים כתבת לבנות הזוג שלו הודעות אהבה בשמן והוא נפל לקסמן, שבעצם המילים שלך היו אלו שיצאו מגרונן.

ואת יודעת, הלוואי שהייתי מעבר לקול הפנימי שבתוכך, והייתי יכולה להיות חברה שתהיה תמיד לצידך. הייתי מראה לך כמה את מדהימה, וגורמת לביטחון העצמי שלך להיות מעבר לעוד מסיכה. הייתי נותנת לך להבין שאת רק צריכה להיפתח ולסמוך, לקחת סיכונים אמיתיים ולהינות יותר מהחיים. אם הייתי יכולה, הייתי נותנת לך חיבוק מלא אהבה.

תגובות