בלי לצאת מהבית: כך תטיילו בעולם עם בני זוגכם. shutterstock

בלי לצאת מהבית: כך תטיילו בעולם עם בני זוגכם

נמצאים בזוגיות? מעוניינים לחגוג את ט"ו באב בדרך מקורית? מצוין! אספנו עבורכם את כל הדרכים שבהן תוכלו לטייל בכל מדינה בעולם עם אהוב או אהובת ליבכם, בלי לצאת מהבית

אמנם השמיים טרם נפתחו באופן רשמי ומעטים בוחרים לצאת כעת לחופשה בחו"ל, אך אין זה אומר שבעזרת מעט יצירתיות והרבה רצון טוב - לא תוכלו לצאת לדייט רומנטי מסביב לעולם עם בן או בת זוגכם, מבלי לצאת ולו לשנייה אחת מהבית. אז לכבוד ט"ו באב שיחול ביום רביעי הקרוב, ערכנו עבורכם רשימת דרכים שבהן תוכלו לחגוג את האהבה שלכם בכל מדינה בעולם. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

תשתמשו בחוש הטעם שלכם


אומרים שהדרך הטובה ביותר להכיר מדינה מסוימת, היא דרך חוש הטעם. כן כן, אנחנו מתכוונים לבישול זוגי: באפשרותכם למצוא ברשת מתכונים למאכלים ממגוון מדינות, לבחור מתכון אחד או יותר - ולצאת למסע קולינרי עם בני זוגכם. במידה ואתם רוצים לאתגר את עצמכם או להפוך את החוויה למוחשית אף יותר, תוכלו לבצע את הדברים הבאים:

  • בזמן שאתם מבשלים ואוכלים, הדליקו מוזיקה שמאפיינת את המדינה או המדינות שבחרתם.
  • חפשו ברשת מידע על המאכלים שבחרתם להכין והעמיקו את הידע שלכם עליהם (תופתעו לגלות שמאחורי המון מאכלים מסורתיים קיימים סיפורים מדהימים).
  • שדרגו את הארוחה שלכם עם רטבים וממרחים מסורתיים, ששייכים למדינות שבחרתם בהן.
  • קיימות עשרות סדנאות בישול המתבצעות דרך ה"זום", ותוכלו למצוא אותן בחיפוש מהיר ברשת (חלקן עוסקות בבישול מנות מסורתיות של מדינות מסוימות). לאחר מכן, תשתתפו בסדנא יחדיו ותכינו ביחד עם המנחה מאכלים מגוונים מהבית.
© שאטרסטוק

 חופשה בתוך הבית - לגמרי יש חיה כזאת


לכל אחד ואחת מכם בוודאי קיימים מנהגים שונים וייחודיים שמאפיינים את כל החופשות שלכם ומאפשרים לכם לנוח ולהירגע לחלוטין. אם תחשבו על זה לרגע, כנראה אין סיבה שלא תצליחו לקיים את המנהגים הללו בתוך הבתים שלכם - וכך, למעשה, לנפוש מבלי לצאת מהבית. עבור אלו מכם שלא מצליחים לחשוב על מנהגים ספציפיים או שאינם יכולים לקיים אותם בבתים שלהם, ערכנו רשימת דברים שבהחלט ניתן לעשות:

  • להתנתק מהמכשירים הניידים לכמה שיותר זמן.
  • בכל בוקר, לעשות יחדיו מדיטציה או תרגילי כושר כלשהם שמותאמים לשעות הבוקר.
  • להעמיק את ההיכרות ביניכם, ללא הפרעה של מכשירים ניידים או אנשים אחרים.
  • אם בבית של אחד או אחת מכם ישנה גינה, תוכלו לבלות בה במגוון דרכים: צפייה משותפת בכוכבים או בשקיעה, קריאת ספרים, פיקניק ביתי ועוד.

 אוהבים לגלות דברים חדשים? זאת ההזדמנות שלכם


רובכם נמצאים כעת בעיצומו של החופש הגדול, וזאת הזדמנות מצויינת להעמיק את הידע שלכם בנושאים שבאמת מעניינים אתכם - בשיתוף עם האדם שאתם הכי אוהבים. באפשרותכם לבחור מדינה שמעולם לא ביקרתם בה או למדתם עליה לפני כן, לחפש מידע על אירועים היסטוריים מעניינים שקרו בה, תרבות, מאכלים, אישים חשובים, אגדות משלי עם ועוד ועוד. חובבי האתגרים שביניכם, יוכלו אף לנסות ללמוד יחדיו שפה חדשה. תופתעו לגלות כמה החוויה הזו תגבש אתכם וכמה זכרונות טובים ומשעשעים תצברו יחדיו.

© צילום: gettyimages

תצאו לסיורים בלי לצאת מהחדר


קיימות מגוון פלטפורמות שמאפשרות למשתמשים לצאת לסיורים ברחבי העולם בתשלום סמלי (אם בכלל), ללא יציאה מיותרת מהבית. מתוכן, אספנו עבורכם את השתיים הזמינות והנפוצות ביותר.

סיורים מודרכים ב"זום"

אמנם קיימים מעט מאוד סיורים מקוונים בעברית (תוכלו למצוא אותם בחיפוש מהיר בגוגל), אך דוברי האנגלית שביניכם יוכלו להנות מעשרות סיורים מודרכים ברחבי העולם שנעשים דרך תוכנת "זום", ולעיתים הם אף חינמיים. כאמור, האפשרות הזו לא מתאימה לכולם ודורשת השקעת זמן בחיפוש אחר סיורים שמתאימים לכם - וכולנו מקווים שבעוד כמה חודשים הסיורים המקוונים יגיעו גם לישראל ויצברו פופולריות.

Google Earth

תמיד חלמתם לבקר במגדל אייפל? אין דבר שמסקרן אתכם יותר מלסייר בניו-יורק יחדיו? אם כן, התוכנה החינמית הזו היא בדיוק בשבילכם: בעזרת התוכנה, תוכלו לטייל בכל מקום שנמצא על כדור הארץ, באמצעות לחיצות עכבר בלבד. במידה ותסתבכו עם הפעלת התוכנה, זכרו שביוטיוב קיימים עשרות סרטונים שידריכו אתכם בדיוק כיצד ניתן להשתמש בכל הכלים שהתוכנה מציעה.

תגובות