לגזור ולשמור: כך תתמודדו עם חרדה מדייטים. adobestock

לגזור ולשמור: כך תתמודדו עם חרדה מדייטים

מכירים את התחושה הזו שיש לכם דייט שמתקרב ואתם בחרדות? חוששים מהצד השני - שלא יחבב בחזרה, מהתגובות שלו ועוד, לעיתים עד כדי ביטול הדייט עצמו? אל דאגה! אספנו בייחוד עבורכם את כל הטיפים שיעזרו לכם להתמודד עם חרדת הדייטים הזו

דייטים הם לפעמים דבר מלחיץ, אין ספק בכך. בייחוד אם מדובר בדייט עם אדם זר שיש לכם פחות היכרות איתו. הרצון להשאיר רושם ראשוני טוב, הפחד ממבוכה, דחייה, שלא יהיו נושאי שיחה משותפים, שלא יישבר הקרח ועוד ועוד - הם פחדים לגיטיימים, אבל האם הם צריכים להניא אתכם מלצאת לדייטים? ממש לא! ניתן לצמצם ולשלוט בפחדים הללו בצורה ממש פשוטה. לא יודעים כיצד לעשות זאת? כל הטיפים בכתבה הבאה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

היו חיוביים ואופטימיים

יש לכם דייט מתוכנן? חוששים ממה שיקרה בו? נסו להתמקד במחשבות חיוביות עליו ולא בשליליות. אל תניחו הנחות מראש, אל תחשבו "מה יקרה אם", אל תנסו לתכנן מה תגידו - פשוט תהיו אתם, תחשבו חיובי, היו אופטימיים והכל יילך בסדר. זכרו שאם תחשבו חיובי - יהיה חיובי.

אתם לא היחידים!

לעיתים אנו נוטים לחשוב רק על הצד שלנו בסיטואציה, אנחנו לא חושבים על הצד השני, ואם כן, אנחנו עשויים לחשוב שמבחינת הצד השני זה רק עוד דייט ושהם לא לחוצים, אבל לא! אתם לא היחידים שלחוצים מהסיטואציה. גם הצד השני יכול להילחץ מהמחשבות על הדייט, גם הוא תוהה איך ומה יהיה, לכן אתם לא היחידים. ואם אתם מפחדים שיראו עליכם את הלחץ בדייט, אתם יכולים לשבור את הקרח בשיחה על הנושא. בטוחים שזה יעזור לכם להשתחרר ואף יקל עליכם.

היו חיוביים
היו חיוביים © צילום: AdobeStock

תרגישו בנוח עם עצמכם

תלבשו לדייט בגדים שאתם מרגישים בנוח איתם, תקבעו את הדייט במקום שאתם אוהבים ועושה לכם טוב, ובגדול, תעשו כל דבר שיעזור לכם להרגיש טוב ובנוח בסיטואציה. כי ברגע שתעשו את זה, שאר הדברים האחרים ירגישו לכם בנוח והשיחה, הדייט וכל הסיטואציה תרגיש לכם קלילה והלחץ יופג.

היו אתם

העצה הכי טובה שאנחנו יכולים לתת לכם זה פשוט להיות עצמכם. אל תנסו להעמיד פנים שאתם מעוניינים במשהו שאתם לא או תשקרו לגבי עצמכם. אתם לא צריכים להיות שונים ממה שאתם ביומיום ולא צריכים להגזים כדי למשוך תשומת לב ועניין. האדם הנכון יקבל אתכם כמו שאתם ויאהב אתכם בזכות מי ומה שאתם. אז קחו נשימה עמוקה והיו נאמנים לעצמכם.

תלבשו בגדים שתרגישו איתם בנוח
תלבשו בגדים שתרגישו איתם בנוח © adobestock

פרופורציות

זכרו שבסופו של דבר, זה בסך הכל דייט וגם אם לא יסתדר בסופו של דבר זה לא סוף העולם. תזכו לחוות עוד הרבה דייטים עם עוד הרבה אנשים, זו לא הפעם האחרונה שתצאו עם מישהו או מישהי. ומכל דבר רק אפשר ללמוד. 

תגובות