"אני אוהב אותך": חמש סיבות למה כדאי לכם לשתף את הקראש ברגשות שלכם. פוטוליה

"אני אוהב אותך": חמש סיבות למה כדאי לכם לשתף את הקראש ברגשות שלכם

מתלבטים אם כדאי לשתף את הקראש ברגשות שלכם? החברים מעודדים אתכם ללכת על זה ואתם חוששים? אם כן, כנסו לכתבה הבאה וקבלו מענה לכל החששות שלכם

זה כבר הרבה זמן שאתם מסתובבים עם הר געש מתפרץ בתוך הבטן בכל פעם שהוא מופיע... זה כבר הרבה זמן שהפרפרים מתחילים להשתולל בתוככם בכל פעם שהוא קורא בשם שלכם. זה כבר הרבה זמן שאתם רוצים לשתף אותו ברגשות שלכם, אבל נכנעים לפחד... אבל זה לא יקרה יותר! כי אספנו עבורכם חמש סיבות למה כדאי לכם פשוט להניח את הפחד בצד ולשתף את הקראש ברגשות שלכם... קריאה מהנה!

  1. עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

מה כבר יכול לקרות?

נניח ששיתפתם את הקראש ברגשות שלכם... מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות? אם הוא ישתף אתכם בכך שהוא גם מרגיש את הרגשות האלו כלפיכם, זה יהיה נפלא וגם אם יתרחש "המצב הגרוע" כביכול – והוא ישתף אתכם בכך שהרגשות אינם הדדיים – זה לא באמת כל כך נורא... כך שבין כה וכה, אתם לא באמת מפסידים שום דבר בעקבות זה שאתם מודים ברגשות שלכם.

© פוטוליה 

שווה להוריד מהלב!

בין אם תגלו שהקראש מרגיש אליכם באותו האופן שאתם מרגישים אליו ובין אם לא, שווה שתשתפו אותו ברגשותיכם בכדי "להוריד אותם מהלב" ובכך להקל על עצמכם. זה ייצר אצלכם "אנחת רווחה" שתרגיע את הר הגעש בבטן שלכם ומי יודע... אולי גם תוליד סיפור אהבה מקסים...

"שהוא יפנה קודם"

להניח שהקראש הוא זה שאמור לפנות אליכם ולשתף ברגשות (שאתם מקווים מאוד שהוא חש כלפיכם), זה מוטעה. יכול להיות שהוא טיפוס מופנם, ולכן הוא לא משתף ברגשות שלו. לכן – אזרו אומץ וכמו אנשים בוגרים, שתפו את הקראש ברגשות שלכם... אל תחכו לו!

© פוטוליה

"מה אם אאבד ידיד טוב?"

השאלה הזו היא לגיטימית כשאתם באים להתוודות בפני הקראש על הרגשות שלכם... אבל – מה עדיף? להרגיש כל כך נורא כל פעם שאתם רואים אותו ויודעים בלב שאתם רוצים שזה יהיה מעבר לידידות, או פשוט לפרוק מהלב ולשתף ברגשות? כמובן שמוטב שתפרקו ותייצרו אצל עצמכם "אנחת רווחה"!

הפחד לא שולט בכם!

כשאתם משתפים את הקראש ברגשות שלכם, אתם בעצם מוכיחים גם לו – וגם לעצמכם - שהפחד לא שולט בכם! כך, אתם בעצם מוכיחים לעצמכם עד כמה אתם חזקים – ולומדים כמה עוצמה יש בכם! בין אם הקראש ישתף ברגשות דומים לשלכם ובין אם לא, אתם תוכלו לדעת שהתגברתם על הפחד שלכם ולהתגאות בעצמכם.

תגובות