נוי אייזן: "החלום שלי הוא לעלות על במה ולהופיע מול קהל עצום". צילום מסך מהאינסטגרם

נוי אייזן: "החלום שלי הוא לעלות על במה ולהופיע מול קהל עצום"

במסגרת סדרת הראיונות שלנו עם נערות ונשים משפיעות וחזקות, תפסנו את כוכבת הרשת המצליחה נוי אייזן לראיון מיוחד בו סיפרה לנו על הסינגל החדש שהוציאה, על הקשיים והעבודה הקשה וגם על מה שהופך אותה בעיניה לאישה חזקה

אם יוצא לכם לבלות הרבה מזמנכם הפנוי ברשתות החברתיות - וודאי שמעתם על הכוכבת המוכשרת נוי אייזן (28) שמעבר להיותה זמרת, כותבת ומלחינה היא גם יוצרת מגוון סרטונים מעצימים ומעוררי השראה שאותם מעלה לחשבונות האינסטגרם והטיקטוק שלה אשר מונים כבר למעלה מ-100,000 עוקבים. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אחד מהסרטונים שהעלתה בתקופה האחרונה זכה להצלחה רבה כשיצרה קאבר לשיר ״את יפה״ של עידן יניב ובו ניסתה להעביר את המסר שכל אישה יפה כמו שהיא, ללא פילטרים ואף גרמה לנשים רבות לאהוב את עצמן יותר ופשוט להיות מי שהן. 

© צילום: טרלן בן אבי

מהו בעינייך הדבר שהופך אותך לאישה חזקה ומצליחה? 

״בכל פעם שמישהו אומר לי משהו כזה, זה תמיד מחמיא לי מאוד ובו זמנית גם מעט מוזר עבורי כי אף פעם לא חשבתי שאהיה מישהי כזו וזה קשה להסתכל על זה ׳מבחוץ׳ ולהצביע על משהו ספציפי... אני משתדלת להתעסק בעשייה עצמית, אני חיה ועובדת כל יום קשה בשביל להגיע לשיא חדש ואני באמת מאמינה שאם מתמידים במשהו ולא מוותרים - בסופו של דבר, מצליחים״. 

במהלך הדרך שעברת, הצלחת להגיע ללא מעט הישגים. מהו ההישג שבו את הכי גאה? 

״לאחרונה זכיתי להגיע להישג מדהים כשאחד מהשירים שכתבתי הגיע למקום השלישי בבחירת השירים לאירוויזיון מתוך למעלה מ-400 שירים שהוגשו. אמנם, השיר שלנו לא זכה אך זה עדין משהו שממש לא מובן מאליו בשבילי ולגמרי צריך לעצור ולהודות על כך. מעבר לזה, הישג נוסף שאני מאוד גאה בו הוא הסינגל החדש שלי ׳זרוקים על הספה׳ שיצא לאור. אני כותבת להמון אמנים אבל פה מדובר במשהו שונה שהיה גם מאוד משמעותי עבורי כי יצרתי אותו ממש מאפס, השקעתי זמן וכסף ופשוט הגשמתי חלום והוצאתי שיר שהוא כולו שלי ואיך אומרים? זו רק ההתחלה...״ 

האם יש יעד או חלום גדול שעדין לא השגת והיית רוצה להגשים? 

״האמת שאחד החלומות הגדולים שלי הוא לעלות על במה, להופיע מול קהל עצום ובאמצע לתת לקהל להמשיך את המילים לאחד מהשירים שלי בעצמם. זה ללא ספק הפנטזיה הגדולה שלי ואם זה יתגשם אני לגמרי אהיה בעננים...״

האם נתקלת בקשיים כלשהם במהלך הדרך? כיצד מתמודדים עם כך? 

״כן, נתקלתי בהמון קשיים. מלבד המוסיקה, אני גם למדתי משחק וכמובן שהייתי שמחה לקבל איזשהו תפקיד נחשק. הלכתי להמון אודישנים והרבה פעמים קיבלתי לא וזה לאו דווקא כי אני לא מספיק טובה, לפעמים זה מכיוון שאין לי את הצבע השיער הנכון או שאני לא מתאימה לאותו הטייפקאסט שהבמאי רצה... וזה מאוד קשה במיוחד לאור העובדה שיש תחרות כזו גדולה, אך צריך לדעת לא לוותר, להתמיד ובעיקר להאמין בעצמך כי ברגע שמגיע ׳הכן׳ הזה - זה שווה את הכל״. 

איזו אישה מהווה עבורך מודל לחיקוי והשראה?

״אני אקשר את זה לעולם המוסיקה ואבחר בזמרת הידועה ג׳ניפר לופז כי זה מדהים בעיניי שמישהי שהגיעה מ׳השכונה׳ וממשפחה צנועה - הצליחה להגיע לאיפה שהיא היום והכל כמובן בזכות עצמה. בנוסף, גם ביונסה בעייני היא מודל לחיקוי והשראה. היא הגיעה להישגים מדהימים ומה שאני הכי אוהבת בה שהיא מאוד מעורבת בכל הנעשה ושיש לה תמיד דעה חזקה״. 

לסיום, מה היית מאחלת לעצמך לכבוד יום האישה?

״שאני אמשיך לחיות באושר, באהבה, בבריאות וכמובן בהגשמה עצמית״.

תגובות