מכתבים מהלב: "לעולם לא אמצא שוב חיבור כזה עם מישהו". adobestock

מכתבים מהלב: "לעולם לא אמצא שוב חיבור כזה עם מישהו"

"אני תוהה לעצמי האם אף אחד מאיתנו לא יזכה לחוות שוב אהבה כמו זאת שהייתה לנו" • כתבי וכתבות פרוגי במכתבים מהלב! והשבוע: כתבתנו במכתב עוצמתי ומלא תהיות על הזוגיות שהייתה לה בעבר

אני לא חושבת שאוכל אי פעם לאהוב מישהו כפי שאהבתי אותך...

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אתה היית החבר הראשון והיחיד שהיה לי. התאהבנו ממבט ראשון וכל הסיפור שלנו הרגיש כאילו שנלקח מסרט רומנטיקה נדוש... אנחנו היינו הזוג "המושלם", הזוג שכולם לקחו ממנו השראה. היינו יחד כנגד כל הסיכויים, עד לשלושת החודשים האחרונים של הזוגיות שלנו, שם הכל התחיל להידרדר ובסופו של דבר, נפרדנו.
© AdobeStock
יצאתי עם בנים אחרים מאז הפרידה, אבל עם אף אחד מהם לא הרגשתי את החיבור שהיה לי איתך - חיבור אמיתי וטהור, ללא חומות ומשחקי אגו. התאהבתי בך במהירות מטורפת. אני מנסה לחפש בחיבורים שלי עם אחרים את החיבור שהיה לי איתך וכמעט בטוחה, שלעולם לא אמצא שוב חיבור שכזה.
אמנם היחסים שלנו לא היו מושלמים בשום צורה, אבל הם היו מלאים באהבה עצומה והייתה בהם את ההתלהבות, האופטימיות, התשוקה והתמימות של אהבה ראשונה... וכעת, אני מרגישה שכל קשר שאני נכנסת אליו הוא לא תמים כמו שהיה איתך, שלעולם לא תהיה לי שוב את ההרגשה של "לאהוב בפעם הראשונה בחיינו".
© צילום: Fotolia
אני תוהה לעצמי האם אף אחד מאיתנו לא יזכה לחוות שוב אהבה כמו זאת שהייתה לנו, ויותר מזה, האם אף אחד מאיתנו לא יאהב מישהו אחר יותר מכמה שאהבנו אחד את השנייה? זאת הרגשה מוזרה, אבל אני מתנחמת בזה שאהבה היא רגש שאפשר לחוות אותו כמה פעמים במשך החיים כלפיי אנשים שונים.
אני חושבת שמגיע לי לאהוב שוב מישהו ומגיע לי שזה יהיה בעוצמה גדולה יותר מכמה שאהבתי אותך... אני באמת מקווה בכל ליבי שזה יקרה.
תגובות