גם זה יעבור: חמישה שירים שיעזרו לכם לצלוח את הפרידה. adobestock (אילוסטרציה)

גם זה יעבור: חמישה שירים שיעזרו לכם לצלוח את הפרידה

זה ידוע שלשירים יש את הכוח להשפיע עלינו המון פעמים - הם יכולים להפוך יום ממש מדכא ליום מוצלח יותר וגם להפך. בפרידות - המון פעמים שירים תופסים חלק מאוד גדול. אתם בוודאי מכירים את התחושה הזו, כששיר הופך ל"פסקול" מסוים של תקופה מסוימת. אז גם כאן - תוכלו להפוך את התקופה הלא פשוטה של הפרידה ליותר נסבלת, על ידיד פסקול חדש, מרענן, ומעודד (או לפחות אחד שיגרום לכם להרגיש שאתם לא היחידים בעולם שנשבר להם הלב)

פרידות הן לא עניין פשוט... מזל שיש לנו שירים שיכולים לעזור לנו להתמודד עם פרידות ועם הקשיים שאלה מזמנות. אז הנה - חמישה שירים לפרידות...

עוד בערוץ היחסים והאהבה של פרוגי:

I Will Never Love Again" - Lady Gaga"
בשירה, ליידי גאגא מצהירה בצער שהיא לא תאהב שוב. השיר, כידוע, לקוח מתוך הסרט "כוכב נולד" בכיכובה של גאגא - במסגרת הסרט גאגא נאלצת להיפרד מאהובה, ומחליטה להיפרד ממנו במילותיו שלו (שהוא כתב). השיר מבטא את העצב העמוק שבפרידה מצד אחד ומצד שני את הקושי להמשיך הלאה לאחריה.

 


"מילים" - הראל סקעת
"השארת לי רק מילים", שר הראל סקעת בשיר שנכתב ע"י נעם חורב, וכמה שזה מדויק כשזה נוגע לפרידות... הסיטואציות המורכבות האלה שלוקחות מאיתנו הכול ומשאירות רק מילים: המילים שנאמרו או שלא נאמרו, האהבה שלבלבה או שכבתה, ונדמה שאבדה לעד. השיר כידוע ייצג את ישראל באירוויזיון (בכבוד רב, יש לציין).

Homeless" - Leona Lewis"
שירה של לאונה לואיס לא יכל לדייק יותר את המשמעות של פרידה. השיר מדבר על תחושה של פרידה כעל תחושה של להיות הומלס, וזה מדויק למה שהרבה אנשים מרגישים כחלק מפרידה.

 

It's So Heartbreaking" - Aretha Franklin"
המקצב האותנטי והקצבי של השיר "מסווה" את מילות השיר המתייחסות לפרידה כואבת ומייסרת, הכוללת שברון לב אמיתי. כך אריתה פרנקלין מצליחה "להקליל" את הכאב ואם זאת להעביר את תחושת הכאב שבפרידה.

I Will Always Love You" - Whitney Houston"
אמנם מדובר באחד משירי האהבה המפורסמים של כל הזמנים, אך למעשה השיר הזה מדבר על פרידה קשה - של בחורה שיודעת שהיא לא המדויקת לבחור שאותו היא אוהבת. אולי דווקא למרות שלא מדובר בשיר אהבה סטנדרטי שלא הכול בו מתוק וורוד, הפך השיר הזה לכל כך פופולרי בכל רחבי העולם.

 
תגובות