פרסום ראשון: אלו כוכבי "זיגי" שיככבו בפסטיגל. אור גפן, יחסי ציבור

פרסום ראשון: אלו כוכבי "זיגי" שיככבו בפסטיגל

אחרי שחשפנו לראשונה על עומר חזן, רן דנקר, לי בירן, רוני דואני ונוספים , ואחרי שנודע כי קווין רובין ואנה זק ישתתפו בהפקה הענקית, כעת הגיע הזמן לבשר על כוכבי "זיגי" נוספים שיככבו בפסטיגל השנה

חגיגות ה-40 לפסטיגל תוכננו להיערך קצת אחרת ולהיות ההפקה הבימתית הנוצצת של השנה בעולם הילדים והנוער כבר בחנוכה הקרוב, אלא שלקורונה תוכניות משלה וחגיגות ה-40 נאלצו להפוך לסרט ענק וגדוש בכוכבי הפסטיגל הבולטים לאורך השנים, לצד הכוכבים העכשוויים. רק בשבת האחרונה חשפנו כי עדי הימלבלוירן דנקר, לירז צ'רכי, הראל סקעת ונוספים ורק הבוקר חשפנו לראשונה כי עומר חזן, לי בירן, חני נחמיאס וריף נאמן יחזרו אף הם - אבל תרשו לנו לפנק אתכם בליהוקים נוספים!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כפי שחשפנו כבר בחודש שעבר, הסרט לא יהיה רגיל אלא יצולם בפורמט אינטרקטיבי, כלומר יצולמו כמה המשכי עלילה והקהל בבית ינתב אותה על בחירתו וטעמו האישי. כבר לפני מספר חודשים היינו הראשונים לחשוף כי כוכבי "זיגי" יקחו ברובם חלק בהפקה השנה. התכנון המקורי היה לתת יותר נפח לסיפור של זיגי, אך התוכניות מעט השתנו. עם זאת, כוכביה אכן יככבו במופע. אחרי שנודע כי קווין רובין, עומר חזן ואנה זק ישתתפו ואחרי שכבר סיפרנו לכם בעבר שגם עדן מאירי חתם על השתתפותו השנה, לפרוגי נודע כי יצטרפו להפקה גם הכוכב הראשי בסדרה, השחקן החדש - אמיתי ארמן וכן שיר זוארץ (עבור שניהם זה פסטיגל ראשון), איתם גם תככב שירה לוי בפסטיגל הרביעי שלה ברציפות.

© אור גפן, יחסי ציבור

רק השבוע נודע כי לצד כוכביה המיתולגיים של הפסטיגל, טל מוסרי, מיכל ינאי, איציק כהן וציפי שביט - יצטרפו, על פי דיווחים שונים, גם יעל בר זוהר, אנה ארונוב, אדם, עודד פז ושרית חדד. השנה ישתתפו גם נועה קירל, אליאנה תדהר, איתי לוי, קווין רובין, סטפן לגר ואנה זק. רק נדגיש שמהצד הפקת הפסטיגל טרם אושרו כלל הפרסומים בנושא ומסתפקים בתגובה הבאה: "אנו מכינים לכם הפתעות". 

תגובות