גדלה בעוד שנה: דנה פרידר בת 28!. צילום: טום זואילי

גדלה בעוד שנה: דנה פרידר בת 28!

כוכבת הילדים הלוהטת ביותר בתעשייה, דנה פרידר, חוגגת היום את יום הולדתה ה-28. היא השתתפה באינספור פרויקטים רבים ומצליחים, ביניהם "הפיג'מות", "גאליס", "עספור", פסטיגלים והנחיה בערוץ הילדים. אז מה אנחנו מאחלים לה?

כוכבת הילדים היפהפייה דנה פרידר חוגגת היום את יום הולדתה ה-28. מה היא עברה מ"נולד לרקוד" ומה אנחנו מאחלים לה? 

© רפי דלויה

עוד לפני הפרסום הראשון של פרידר ב"נולד לרקוד", היא השתתפה בקבוצת המעודדות של מכבי תל אביב בכדורסל ומשם המשיכה להנחייה ביחד עם אביב אלוש והדר עוזרי בתכנית הילדים "שיחה צפופה" בערוץ ניקלודיאון. ב"נולד לרקוד" היא הפגינה את מלוא כישרון הריקוד שלה וניצלה אותו בשירות בצה"ל, שם הייתה בתפקיד כוריאוגרפית בחיל החינוך והנוער. אנחנו מקנאים בתלמידים

מוכשרת!
 

לצד עולם הילדים פרידר התנסתה במגרש של הגדולים, כשלקחה חלק בעונה השנייה של הטלנובלה "האלופה", בה גילמה את אלינור. לאחר מכן שיחקה בטלנובלה נוספת, "בובות", בתפקיד הדוגמנית נופר קליין. אנחנו חושבים שהתפקיד הזה היה ממש קטן עליה כי במציאות היא באמת דוגמנית

מתוך "בובות"
 

פרידר כיכבה בפרסומות ובמסעי פרסום רבים, ביניהם מותג הנעליים "סקצ'רס", חברת האופנה "TNT", מסע פרסום "מועצת החלב" ומוצרי טיפוח מסדרת "כיף" בעקבות דימיונה הבולט לכוכבת הקמפיין בעבר שהשתתפה ב"המורדים", לואיסנה לופילטו. מוי כיף!

הפרסומת של לופילטו
 
הפרסומת של פרידר
 

עם כל הכבוד לדוגמנות, התחום הבולט והעיקרי של פרידר הוא המשחק. לאחר שהשתתפה ב"האלופה" וב"בובות" היא שיחקה בסדרה המצליחה "הפיג'מות","קפה קר/סול" ו"המופע של דובל'ה". בנוסף, היא מנחה בערוץ הילדים לצד טל מוסרי ועודד פז כבר ארבע שנים ובמסגרת ההנחייה אפשר למצוא את "ממצחיק", "ששטוס" ו"הבנים והבנות". כנראה שעל ההנחייה היא לא הייתה מוכנה לוותר.

כך נסללה הדרך לעולם הילדים
 
מתוך
מתוך "ממצחיק" © צילום מסך מהיוטיוב
מתוך
מתוך "ששטוס" © צילום מסך מהיוטיוב

אמרנו כבר שפרידר מתנדנדת בין שני העולמות? באותה שנה בה הצטרפה להנחייה היא שיחקה בסדרת הדרמה "עספור" בתפקיד יולי ואפשר להגיד שאותה ילדים לא אמורים להכיר

 

מישהי שהילדים כן מכירים היא מיקה מ"גאליס". בסדרת הנוער הזו פרידר משחקת את מיקה המדריכה הקשוחה והאחראית, לצדם של תובל שפיר, אליאנה תדהר, דניאל מורשת ועוד רבים וטובים. כעת כשהעונה החמישית כבר באוויר, אנחנו שמחים לראות את היפהפייה עם הקוקו הגבוה מחלקת משימות מעניינות לחניכים ובו זמנית מתנהגת אליהם בקשיחות, למרות שהיא נמצאת איתם זמן רב. 

© יחסי ציבור

בין התפקידים השונים ב"שבוע סוף!", "תמיד אותו חלום", "פרופיל 64" ועוד, פרידר מפזזת על הבמות. היא השתתפה בפסטיבל שירי הילדים 2009 בתפקיד הנסיכה ויולה, במופע של "גאליס", מופע יחיד, המחזמר הישראלי "שרק" ובחמישה פסטיגלים: "פסטיגל על הזמן", "תפוס ת'פסטיגל", "i פסטיגל", "SPY פסטיגל" ו"משחקי הפסטיגל" שלחלקם צורפו ספיישלים מיוחדים ששודרו בערוץ הילדים. 

 
© חן אביב

ומה בנוגע לקולנוע? גם שם פרידר התנסתה. היא דובבה את סרטי הילדים "חתולים על סירת פדלים", "היפה והגלדיאטור" לצד תובל שפיר ואליאנה תדהר וכן ב"ראלף ההורס". בימים אלו היא מופיעה לצד אסף הרץ, איזי ועמית פרקש במופע "המגזימנים".

 
© טום זואילי

אנחנו מאחלים המון מזל טוב, תמשיכי להשתתף בפרויקטים רבים, להצליח ובעיקר ליהנות בתוך כל הטירוף הזה.

 עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

תגובות