רכילות בקטנה: דניאל מורשת בתחנת המשטרה. צילום מסך מאינסטגרם

רכילות בקטנה: דניאל מורשת בתחנת המשטרה

השבוע ברכילות בקטנה: שירן סנדל במיון, הטעויות של קים קרדשיאן, ליביאנה יבלו ביחד את חנוכה הקרוב, סלינה גומז חושפת את האמת וזאין מאליק חוטף ביקורת על מעשה טוב. סיכום שבועי

הייתם עסוקים מדי בלנקות את הקצף שהחברים השפריצו עליכם ביום העצמאות ופספסתם את הידיעות החמות של השבוע? טוב שיש אותנו לעשות לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

טעות משפחתית

כמובן שכל שבוע מחדש משפחת קרדשיאן-ג'נר מצליחה להפתיע אותנו מחדש. והפעם: קים קרדשיאן חושפת את החבר של אחותה הצעירה קנדל ג'נר, עוד לפני שג'נר אישרה בכלל את היחסים ביניהם. איך היא עשתה את זה? השבוע, באירוע המט גאלה, קים תיעדה את ג'נר ומי שמיועד להיות בן הזוג, אספ רוקי, צמודים מתמיד וקרובים לנשיקה. אופסי?

אהבה בחנוכה

אם חששתם לרגע שאליאנה תדהר ולי בירן יעבירו את חנוכה הקרוב בנפרד, בדיוק כמו שקרה השנה - אז אל! הבוקר פורסם שהשניים לוהקו למופע החדש של ה"פסטיגל" בחג הסופגניות הקרוב ויעבירו הרבה זמן במשותף. רק נזכיר שהשניים כבר גילמו זוג על בימות הפסטיגל ב"משחקי הפסטיגל" (2014). ללי היו מגעים למופע אחר, "אלאדין" אך בסוף בחר באהבה. לא פלא שהם זכו במקום הראשון ב-50 כוכבי הנוער המובילים שלנו!

עכשיו שרים ביחד
עכשיו שרים ביחד © צילום פרטי

אמאל'ה

שירן סנדל הצליחה להלחיץ אמש (ה') את העוקבים שלה באינסטגרם כשהעלתה לסטורי תיעוד שלה מהקפצה לחדר המיון. אך אפשר קצת להירגע כי גם סנדל העבירה את זה בחיוך והיה גם מי שהעביר איתה את הזמן בהנאה - החבר בן גרוצקי. אהבה אמיתית!

© אינסטגרם

לא קל

במסגרת חגיגות העצמאות של המדינה, המון זמרים מהשורה הראשונה בישראל כמובן עובדים קשה ועושים כ2-3 הופעות בערב. כמובן שלמרתון כזה של הופעות אף אחד לא מצפה לשלמות, וזה מה שקרה לסטטיק ובן אל. להופעה האחרונה שלהם בקריית מלאכי השניים היו אמורים להגיע ב-23:15, אך הגיעו ב-00:15, כך שנוצר עיכוב של שעה שכתוצאה מכך שלח המון הורים וילדים מאוכזבים הביתה. כמובן שהזוג הזהב לא נשאר אדיש, והבטיח להפצות בהופעה חינמית שתתקיים בקיץ.

© אינסטגרם

מתוק אמיתי

השבוע, זאין מאליק הצליח לרגש אותנו במיוחד כאשר ביקש מהמעריצים שלו לעזור לחבר קרוב של המשפחה שלו, אשר חולה בסרטן. מאליק ביקש באינסטגרם ממעריציו לנצח את המחלה הארורה על ידי כך שהוא ביקש תרומות עבור ניתוח. מאליק היה צריך 13,000$. לשמחתנו הגיע ליותר מזה. כמובן שעם המעשים הגיעו גם הביקורות הרעות, שאמרו כי מאליק מנצל את מעמדו על מנת להשיג כסף. אנחנו תומכים במעשה ומאחלים החלמה מהירה!

הוליווד, מאחורייך

השחקנית מלי לוי ("אלישע") בהחלט השאירה חותם כשחקנית מצליחה בישראל, אך השבוע החליטה לוי להקפיץ את הקריירה שלה מדרגה אחת אל מעבר לים, והצליחה כבר לקטוף את התפקיד ההוליוודי הראשון שלה. מדובר בסרט אשר יספר את סיפורו האמיתי של אשרף מרואן, מי שהיה חתנו של הנשיא נאצר ואיש סודו של היורש שלו - אנואר סאדאת. עלילת הסרט מתרחשת בזמן מלחמת יום כיפור.

מורה לתפארת ושחקנית לא פחות
מורה לתפארת ושחקנית לא פחות © רפי דלויה

10 בום!

אם לרגע היה בנו ספק שאריאנה גרנדה היא אחת מכוכבות הפופ הגדולות ביותר בעולם, אז הנה עוד הוכחה - כאשר נפתחה מכירת הכרטיסים להופעה של גרנדה בסידני, אנשים הספיקו לספור בדיוק עד 10, כשקיבלו הודעה שכרטיסי ההופעה הם סולד אאוט.

© צילום: GettyImages

רצים קדימה

אתמול (ה') התקיימה ההשקה החגיגית של "פלאשבק 2" אליה הגיעו כל הכוכבים בהרכב מלא כדוגמת זאק פקיאל, אביב פנקס, לירון רביבו, עמית רהב וכן השחקן החדש בעונה - מתן שרביט. מי שבכל זאת איחרו להגיע הם יעל אלקנה ויוני מלס שמיד עם הגעתם השלימו פערים. הסדרה חוזרת ביום ראשון הקרוב לערוץ הילדים ב-HOT. ולמי שסקרן לראות מה באמת קרה בהשקה - בקרוב נביא לכם את הכתבה המלאה! 

התגעגענו!
התגעגענו! © אביב חופי

חוזרים בזמן

בשבוע שעבר דיברנו איתכם על הפקות חנוכה מתוכננות ואנחנו ממשיכים עם המסורת גם השבוע. אז למחזמר אשר מתבסס על הסיפור "מסביב לעולם ב-80 יום", לוהקו לא אחרים מצביקה הדר, הראל סקעת ורוני דלומי. גם אתם מריחים את האיחוד שבאוויר?

סיבה למסיבה

על פי "thr", סדרת הדגל הנוכחית של נטפליקס, "13 סיבות" שזכתה להצלחה ללא הכרה, קרובה מאוד לקבלת עונה שנייה. למען האמת, המגזין מתאר כי התסריטאים כבר ממש קרובים לסיום כתיבת העונה ובקרוב יתחילו לזוז העניינים. ממש מרגש!

© צילום מסך מהסדרה

אופה ושרה

קייטי פרי ללא ספק אוהבת להפתיע את המעריצים שלה. זאת אחת הסיבות שבגללה היא בחרה לקחת וואן של אוכל, לנסוע לטיימס סקוור בגפה, ולחלק פרוסות של פאי דובדבנים לכל העוברים. זאת על מנת לקדם את הסינגל החדש שלה, והיא עשתה זאת בהחלט בדרך מקורית במיוחד!

מורשת עצמאות VIP

השבוע חגגנו את יום הולדתה ה-69 של מדינת ישראל שכמובן כללה בתוכה גם את המנגל המסורתי. מי שבחרו לחגוג ביחד הם דניאל מורשת שהזמין לביתו את החברים: שני קליין ("מטומטמת"), עומר דרור, דניאל ליטמן, תובל שפיר, אחותו אייר ובת הזוג דור קדוש, שירה האס, נוה צור ועמית רהב לעשות את המנגל ביחד. לכל זה התלוו לא מעט סטורים קורעים מצחוד. אנחנו מציעים סדרת רשת חדשה בכיכובם

© אינסטגרם

המשך המורשת

אין מה לעשות, דניאל מורשת בהחלט ייצר לא מעט כתבות השבוע. חוץ מאירוח החברים שהזכרנו, השבוע נגנבו האופניים החשמליות שלו בתל אביב, מה שגרר גם סטורי עצוב בהתאם. מורשת לא ויתר על האופניים ובצדק, העקשנות שלו השתלמה וביחד עם קציני הבילוש של תל אביב הצליח למצוא אותם במחסני אופניים גנובים בדרום תל אביב. וגם זה הסתיים בפוסט באינסטגרם!

העקשנות משתלמת!
העקשנות משתלמת! © אינסטגרם

עובדת ללא הפסקה

השבוע נודע לנו על שתי חדשות שקשורות לזמרת הפופ נועה קירל. אז חוץ מזה שהיא חרשה את במות העצמאות, היא כנראה תככב בקמפיין להנפקת אלבומי תמונות וירטואליים, ובנוסף לזה השבוע צולם הקליפ החדש של קירל כשיתוף פעולה עם הזמר אביאור מלסה שאחראי על הלהיטים "קיץ" ו"הכל". אנחנו רק נציין שזו לא הפעם הראשונה שהשניים עושים שיתוף פעולה ביחד, הצמד שיתף פעולה בקאבר לשיר "Cold water" של מי שהרעיד את פארק הירקון לפני יומיים.

שקר?

סלינה גומז הצליחה להפתיע את העולם וגם אותנו, כאשר היא חשפה תסרוקת חדשה וקצוצה במיוחד בתמונת אינסטגרם. אלא שכעת הכוכבת חושפת כי התסרוקת החדשה היא לא יותר מפאה ״אנשים חושבים שגזרתי את השיער אבל הוא עדיין אותו הדבר״. כשהזמרת נשאלה אם יום יגיע והיא אכן תקצר את שיערה 'פור ריל', היא ענתה: ״אני מתה מפחד, לעכשיו אני הולכת על בטוח״.

סלינה גומז
סלינה גומז © GettyImage

העתק ולבש

בתחילת השבוע נערך המט גאלה, נשף האופנתי המסורתי שמתקיים במוזיאון המטרופוליטן בניו יורק ומושך אליו את הסלבס הנוצצים ביותר. אל האירוע המדובר הגיעו בין היתר סלינה גומז והחבר דה וויקנד בהופעה זוגית פומבית ראשונה, ולא הצליחו להוריד את היידים זה מזו. גם קנדל ג׳נר והחבר המוכחש הראפר ASAP רוקי נצפו צמודים במיוחד בנשף, והזוגיות של השניים נחשפה לעולם באופן רשמי לאחר שאחותה של הדוגמנית, קים קרדשיאן, פירסמה תמונת סנאפצ׳אט של השניים. כמובן שזו לא מסיבה הוליוודית עם קיילי ג׳נר לא שם, וג׳נר לא איכזבה כשהגיעה בשמלת שקופה ומרשימה של בית האופנה ורסאצ׳ה. אם כי הגולשים ברחבי הרשת טענו כי השמלה קצת יותר דומה לשמלה שביונסה לבשה לנשף אי שם ב-2015, והאשימו את כוכבת הריאליטי בהעתקת המראה של קווין בי
 

Versace Versace Versace

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

WTF?

קבלו את האייטם ההזוי של השבוע: לאחר שבשבוע שעבר נחשפו תמונות לא מרוטשות שלה שצולמו במהלך חופשה במקסיקו, השבוע נודע כי על קים קרדשיאן להתמודד עם ההשלכות של העלאת תמונות שלא מציגות את גופה האמיתי. דווח כי מי שהייתה מלכת האינסטגרם איבדה כי 100,000 עוקבים לאחר חשיפת התמונות וקרדשיאן אף זכתה למטח תגובות זועם ברשת על ההבדלים בין התמונות בחשבון האינסטגרם שלה לבין התמונות שצילמו הפפארצי. אם כי לא הכל רע ומר בחייה של מלכת הטראש, שכן השבוע והיא ומשפחתה חגגו עשור לתוכנית הריאלטי שהפכה אותם לאימפריה כאשר צילמו פרק עשור את המסכם את מעלליהן של הקרדשיאנז מרגע עליית התוכנית ב-2007 ועד היום. הפרק המצופה יעלה במסגרת העונה הנוכחית של הסדרה וישודר בחודש אוקטובר הקרוב. יש למה לחכות.

קים קרדשיאן
קים קרדשיאן © GettyImages
 
תגובות