רכילות בקטנה: כוכב "שכונה" הופך לרווק, ביטי בשינוי מפתיע. צילום: אוהד רומנו

רכילות בקטנה: כוכב "שכונה" הופך לרווק, ביטי בשינוי מפתיע

השבוע ברכילות בקטנה: הזמרת שתופיע בגמר הישרדות, דמי לובאטו מראה סימנים של אהבה חדשה וכוכב נוער נוסף מצטרף לכדברא

מתרגשים לקראת בואו של החג ומרוב ספירת הימים עד החופש לא התעדכנתם בדברים הכי חמים? גם השבוע עשינו לכם סדר עם כל מה שקרה בעולם הבידור.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עפה לא עצמה

עדי ביטי הצליחה להפתיע אותנו כשהשבוע היא וויתרה על הבלונג לטובת חום-שטני ובעצם שינתה את הלוק לגמרי. ואם אתם צריכים סימן לכך שהחגים מתקרבים, תביטו על המשפחה של עדי ביטי שהחליטה לטוס אתמול (ה') לחופשה משפחתית מפנקת בתאילנד למשך שבועיים. אין ספק שנתגעגע!

© אינסטגרם

פרא מכושף

כוכב "סוסי פרא", "זגורי אימפריה", "פרא אציל" ועוד חשף השבוע כי גם הוא הולך להצטרף לערימת הכוכבים הגדולה בעונה השניה של "כדברא" (ניקלודאיון, yes). לא ידוע פרטים מיוחדים על הדמות חוץ מהשם שלה - עומרי. כזכור, בנוסף לשקרצי מצטרפים גם דניאל ליטמן, שירה האס, אינה בקלמן, יוני מלס ועוד.

 

תכירו את עומרי #כדברא2

A post shared by eyal shikartsi (@eyalshikartsi) on

תומכת

ביונסה היא סוג של סמל להרמוניה עולמית, כמעט כמו יונה לבנה. השבוע היא בחרה לנסוע לכנסיית יובטון על מנת להראות תמיכה לנפגעי ההוריקן בטקסס. בעוד היא מלווה בביתה, היא נאמה וסיפרה כי הכנסייה זה הבית שלה.

שורדת פופיסטית

הזמרת העולה, בת ה-21, דניאל לוי אולי לא תשתתף בתכנית הישרדות, אבל מחר, במוצאי שבת, לוי תעלה על בימת הגמר של העונה הנוכחית ותזיז את הקהל עד אשר יוכרז השורד האחרון. צאי לדרך!

כתבת: אבישג ארבל | צילום: רון סלמאן | עריכה: משה אבוטבול
 

מלכה ישראלית

בזמן שהסופה "הוריקן אירמה" מכה בחוזקה את ארה"ב, הכוכבת הישראלית הבינלאומית, מורן אטיאס, העלתה השבוע סרטון לחשבון האינסטגרם שלה בו היא מזמינה אנשים שאין להם מחסה בזמן הסופה לבית המלון שלה עד שהסופה תירגע כדי שיהיו מוגנים ונינוחים.

אוהבת לא אוהבת

קודם כל תזכורת קלילה ומהירה-דמי לובאטו היא ביסקסואלית מוצהרת! ועכשיו, מסתבר שהעוקבים של דמי לובאטו חושדים כי יש לה מושא אהבה חדש, או יותר נכון חדשה. השמועות החלו להתפזר כאשר מעריצה צילמה את דמי אוחזת ידיים עם בחורה נוספת במה שהיה נראה כמו יום כיף בדיסנילנד. עדיין לא אוששו השמועות, אך אנחנו מאמינים שהודעה תצא בקרוב.

נינוח מאהבה

בזמן שהוא עסוק בצילומי העונה החדשה של שכונה, השחקן והזמר עידן שקרוקה התמודד לאחרונה עם פרידה קשה ממי שהייתה בת הזוג שלו במשך ארבע השנים האחרונות. הפרידה התרחשה בתקופה האחרונה, ובטח העוקבים האדוקים באינסטגרם הבחינו כי השניים הפסיקו לשתף בתמונות משותפות - כך שנדמה שזה סופי. היתרון: בנות - הוא פנוי!

© אינסטגרם

בלי פילטר

מעיין רובין (נועה פילטר) אחת הדמויות המצחיקות ביוטיוב, בחרה לשתף אותנו השבוע ברגע אישי אותו העלתה לערוץ הפרטי שלה, בו היא חשפה בפננו שלפני כחודש גילו לאמה את מחלת הסרטן וכי היא תעבור לגור אצלה כדי להילחם במלחמה הזו ביחד. בנוסף היא הבהירה כי יכולים להיות שינויים בכמות הסרטונים שיעלו לערוץ. הסרטון כמובן קיבל מלא תגובות תמיכה, וכמובן שמשפחת "פרוגי" מתגייסים גם לתמיכה ומחזיקים אצבעות!
 
 

מסתבכת

ג'יג'י חדיד עומדת בימים אלו בפני תביעה משפטית, לאחר שצלם פפארצי הודיע על כוונתו לתבוע אותה לאחר שפירסמה תמונה שצילם בחשבון האינסטגרם שלה ללא הסכמתו. הצלם טוען שלמרות כי חדיד מופיעה בתמונה היא אינה מחזיקה בזכויות התמונה וכי פרסום התמונה היה מעשה הפרה מכוון של זכויותיו, והתמונה המדוברת עדין נשארה במדיה החברתית של הדוגמנית למרות פנייתו לחדיד ולצוות שלה להסיר את התמונה. כרגע הסופרמודל לא התבטאה בנושא, אנחנו נמשיך לעקוב.

 

work flow 💆🏼 #hadid

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

מסיבה מוזיקלית

במוצאי שבת האחרון, חגג נגן הגיטרה המפורסם ניב ברסינסקי (המוכר מ"חופשייה", קאברים מפורסמים וכן שיתוף פעולה עם הרקדן של בריטני ספירס) את יום הולדתו ה-23 במסיבה אחת ענקית בהרצליה בה הופיעו גם IC ודון חוחובה למול כולם. אך היו שלל כוכבים שהגיעו לחגוג עם הכשרון המוזיקלי. מוכנים לרשימה הנוצצת? אז... הרקדן המפורסם גיא עמר, עודד פז, הזמרת דניאל לוי, שירה מרגלית הגיעה עם בן הזוג טליסמאן, עומר חזן, קווין רובין, רז ספאני, בן זיני, עידן טלמור, כוכבת "כדברא" - דנה לב, שלישיית "מנחוס" הויראלית, הסטנדאפיסט שי יום טוב , אליסה ("רק רוצים לרקוד"), ליאור קקון מ"דה וויס", סדריק בן שבת, תומר לוי, עידן כהן, ליאל אלי, אלעד לוי, קריזמו, מאור גמליאל וקטריקס. מי שלא נראה במקום הוא החצי השני של קטריקס ומי ששיתף פעולה לא מעט עם ברנסינסקי - דורון ביטון. מזל שיש את השנה הבאה! 

© סטראבו

פלוס אחת

אחרי ההצלחה הגדולה של קמפיין נביעות בכיכובו של סטפן החליטו לצרף לו כוכבת חיזוק -אנה זק. זק שמככבת בימים אלו בקמפיינים נחשקים ובתכנית "להיות זמרת", מצטרפת לקמפיין של נביעות שהיה מלווה עד עכשיו על ידי סטפן. בפרסומת יהיה מעין 'באטל' שירה בין השניים.
 
© רן יחזקאל

מחיר התהילה

אנחנו אוהבים לראות את הכוכבים על המסך שלנו, אבל אי פעם תהיתם כמה הם מקבלים כדי להופיע על המרקע? קייטי פרי מובילה עם 25 מיליון דולר ששולמו לה על תפקידה כשופטת בעונה הקרובה של "אמריקן איידול", הקרדשיאנס מקבלות 80 מיליון דולר לארבע עונות של הריאלטי המשפחתי שלהן, חמשת כוכבי "משחקי הכס" מקבלים 1.1 מיליון דולר לפרק אחד כאשר הסכום מתחלק בינהם לחצי מיליון דולר בהסכם בין השחקנים. גם היוצרים מאחורי הסדרות לא נשארים מאחור, ושונדה ריימס שעומדת מאחורי סדרות הלהיט "האנטומיה של גריי" ו"סקנדל" תקבל 10 מיליון דולר תמורת פיתוח סדרת חדשות לרשת "נטפליקס" (מי שעומדת מאחורי הגרסה האמריקאית של החממה).

עונה אש

אחרי שנתיים של המתנה זה סוף סוף קורה ואנחנו זוכים לקבל הצצה ראשונה מהעונה החדשה של ״פאודה״ (yes). כזכור העונה הראשונה זכתה להצלחה רבה ואף נמכרה כמו שהיא לרשת נטפליקס שמיהרו להזמין גם את העונה הנוכחית בה יככב הזמר עידן עמדי (אותו ניתן לראות כבר בפרומו).
 
 

אצל הרדיו של הדוד

אם עדיין לא נדבקתם בקאבר של קירל ובוחבוט ל״הדודה והדוד״ זה קצת מוזר, משום שמעבר למיליוני הצופים ביוטיוב, השיר המחודש (שהוא בכלל פרסומת), הצליח לעשות את הדבר הקשה מכל ולהכנס לפלייליסט של גלגלצ! אגב, לשיר המקורי של סנדרסון יש רק כ-50 אלף צפיות ביוטיוב.
 
 

הזמן שלו לפרוח

אחרי למעלה מ-400 הופעות ברחבי הארץ, השיק מוקי במוצש האחרון הופעה חדשה לכבוד אלבומו החדש ״הולך על המים״ בהאנגר 11 בנמל תל אביב, שם הופיע עם מיטב מלהיטיו ומלווה בשאגות הקהל האוהב

© מרוה שרון


 
 
 
 
תגובות