רכילות בקטנה: האמת על הריב של נועה קירל ואנה זק. צילום מסך מהאינסטגרם

רכילות בקטנה: האמת על הריב של נועה קירל ואנה זק

השבוע ב"רכילות בקטנה": הדרמה של בן אל תבורי, מריה דומרק לא שותקת, טיילור מלכוב בפגישות מעבר לים וג'סטין ביבר הופך לאמריקאי מן המניין

אם הייתם עסוקים בלבקש סליחה מכל הקרובים ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

טס בגאווה

אחרי שבוע סוער אצל הדוגמן הצעיר ברק שמיר, הוא ממשיך לקטוף פרויקטים ולעבוד. היום (ו') ימריא הכוכב עד ללונדון שם צפוי להצטלם למגזין הנחשק "Man About town", בו התגלה בעבר "האסיר הכי חתיך בעולם", ג'רמי. האם זו הפריצה הבינלאומית הגדולה של שמיר? מחזיקים אצבעות!

ברק שמיר
ברק שמיר © פרטי

אבק כוכבים

הטופמודל הישראלית, ניבר מדר, כובשת עוד ועוד פסגות והשבוע התקבלה הדוגמנית ל"ספורטס אילוסטרייטד".
בעבר גם בר רפאלי ואסתי גרינסבורג צולמו לשער המגזין הכי נחשק בארצות הברית. בנוסף לגאווה בכבישת עוד שער בינלאומי, הגיעה הדוגמנית השבוע גם לנשף צדקה שערכה ריהאנה ביום ראשון. כבוד!

מככבת

חברת הקוסמטיקה SACARA חתמה עם אושיית הרשת והאופנה נטע אלחימסטר כפרזנטורית והפנים של המותג, לשנה נוספת. במסגרת החוזה, אלחימסטר תקבל מיליון שקלים לשנה ותשתתף בכל הקמפיינים של המותג. בהצלחה!

© יניב אדרי, באדיבות יחסי ציבור

הקול מתחדש

לריאליטי המוזיקלי שממש עוד מעט יצלם עונה חדשה, יצטרפו שתי שופטות חדשות. לצד דורון מדלי ושלומי שבת יתפסו את כיסא השיפוט - גם הזמרת נסרין קדרי וגם יובל דיין, אשר התמודדה בעונה הראשונה של התכנית בנבחרת של שבת, הגיעה לחצי הגמר ופרשה. כעת היא חוזרת לשפוט בתכנית והפעם היא תחלוק כיסא זוגי עם המנטור מן העבר. אין ספק שזו סגירת מעגל!

 

מספידה

לאחר מותו הטרגי של הראפר מאק מילר, האקסית, אריאנה גרנדה, בחרה להוריד פרופיל במשך מספר ימים. השבוע, הספידה אותו הזמרת בפוסט באינסטגרם בו גרנדה בחרה לעלות סרטון שלה ושל מילר במהלך ארוחה לצד ההספד. בין היתר כתבה הזמרת: "היית החבר היקר ביותר שלי במשך זמן רב. אני כל כך מצטערת שלא הייתי יכולה לתקן את המצב או לקחת ממך את הכאב. באמת שרציתי... אני מקווה שאתה בסדר עכשיו". 

ספויילר

אורי גרוס אחראי על סדרות נוער מצליחות רבות. השבוע, פרסם בעמוד האינסטגרם שלו פרט חדש לגבי סדרת הנוער העתידית שלו ב-KidZ שתקרא "גיבור אמיתי". גרוס סיפר כי הסדרה המתכוננת לא תהיה סדרה רגילה אלא תעסוק בז'אנר המדע הבדיוני. כזכור, את התפקיד הראשי תשחק השחקנית ג'וי ריגר שכבר כיכבה אצל גרוס ב"או בוי". עוד פרט מעניין על הסדרה, אחת מן הדמויות תקרא, בפעם הראשונה, על שמו של היוצר אורי גרוס. אנחנו כבר מצפים!

לא ניתנת לעצירה

קמפיין הסתיו לשנת 2019 של רשת האופנה "TWENTYFOURSEVEN" צולם השבוע יחד עם הזמרת, השחקנית ואושיית הרשת המצליחה - טיילור מלכוב. הכוכבת הצעירה נבחרה להוביל את קולקציית הפוטרים של הרשת. בנוסף לצילומים, טיילור טסה ל-L.A למספר פגישות חשובות בנוגע לקריירה שלה. מתרגשים בשבילך!

© לנס הפקות

לא שותקת

קצת אחרי שיצאה מבית האח הגדול, פורסם כי מריה דומרק ובן זוגה בחמשת השנים האחרונות, בועז יוסף, נפרדו. הדבר הוביל לתגובות נעצה מעוקביה ברשתות החברתיות, כמו "גועל נפש של בחורה, ככה זה כל הרוסיות". מריה החליטה שלא לספוג את אותן התגובות הגזעניות, והעלתה לסטורי את התגובה הבאה: "חלק ממש קטן מהתגובות וההודעות הגזעניות המגעילות שאני מקבלת. בריונות ברשת היא דבר שכולם מסכימים עליו שהוא נוראי, אבל מסיבה כלשהי, זה ממשיך לקרות כל הזמן ובכל מקום". 

גמר האח
גמר האח © מיכה לובטון

מייד אין אמריקה

בקרוב נצטרך להתחיל להתרגל לכך שג'סטין ביבר הוא לא 'הזמר הקנדי' יותר' אלא 'הזמר האמריקני'. כן כן, לפי פרסומים, הזמר יוציא אזרחות אמריקאית לצד האזרחות הקנדית, ויהפוך לאמריקאי באופן רשמי. נציין כי לביבר אכן יש קשר עמוק מאוד עם אמריקה שכן, ג'סטין נחשב שם לבן בית ולסלב לכל דבר, ואל נשכח שארוסתו היילי בולדווין היא אמריקאית, מה שיכול להעיד על עוד התחזקות בקשר בין השניים. 

© אינסטגרם

אני הכי הכי טובה

מעבר לעובדה שהשבוע שתיהן חשפו את בן הזוג לאחר חרושת שמועות, בשבוע האחרון מתקבלים לא מעט דיווחים על ריב ענק בין שתי כוכבות פופ מקומיות וצעירות - נועה קירל ואנה זק. אבל מה בדיוק קרה שם? עשינו סדר בדברים. בשבועות האחרונים עוברים מאחד לשני צילומי מסך מתוך כתבה באתר "מאקו" ובו מפרטים על ריב בין השתיים שהתחיל באינסטגרם. לפי צילומי המסך זק הגיבה לקירל: "את ג'חנון והקריירה שלך קנויה" ומשם התפתח לו ריב מציאותי. אלא שזה לא באמת קרה. מדובר בצילום מסך מזוייף שהכינו בפוטושופ. לא הייתה כתבה כזאת מעולם וזק מעולם לא הגיבה דבר שכזה לקירל או הפוך. מסקנה: אל תאמינו לכל מה שעובר בווטסאפ - ואם לא שלחו לכם גם קישור לכתבה - רוב הסיכויים שמדובר במשהו מזוייף.

הכתבה שלא הייתה
הכתבה שלא הייתה © צילום: גולשים

נתינה אינסופית

עמותת גדולים מהחיים, הפועלת למען ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם, ערכה את משדר ההתרמה השנתי ששודר ברשת 13, השבוע. במשדר נכחו אומנים רבים וביניהם: רותם כהן, סטפן, ים רפאלי, לירון רביבו, איתי לוי ועוד... כמו כן, את עמדת מוקד ההתרמה תפסו חמישיית הגמר של "האח הגדול" + מגי, בת הזוג של ישראל. במשדר נתרם רבות לעמותה ואנו שמחים על הנתינה הגדולה של הכוכבים.

© דנה גלילי, באדיבות יחסי ציבור

אריוודרצי באופן סופי?

השבוע, אושיית הרשת, אדל בספלוב, ענתה על שאלות עוקבייה באינסטגרם. אחד מן העוקבים התייחס לאירועים שקרו ב״אח הגדול״ והתעניין: ״מתי תיהיה סולחה עם אביבית?״. בספלוב בתגובה ענתה: ״לא תיהיה לעולם״ כזכור, בספלוב ואביבית נכנסו יחד לאח הגדול בכניסתם של הדיירים החדשים כחברות טובות, וכתוצאה מהריבים בבית הן לא בקשר ואף הורידו עוקב אחת לשנייה. אנחנו מקווים שיהיה סוף טוב לסיפור הזה.

 

מפרגנים

דודו אהרון, סבלימינאל ועוד הגיעו לפרגן לזמר העולה רן שפיר (בוגר "כוכב נולד 10") והשם החם במוזיקה הישראלית. הקהל במועדון הרידינג 3 בנמל תל אביב לא נשאר אדיש וזכה גם להופעה חוזרת של שיר הצעת הנישואים של אדל בספלוב ובן הזוג, מאצ' - "שמלה לבנה". למרות כל השמחה במקום נרשם אירוע חריג כאשר הדוגמנית, נטלי דדון, עלתה על אחד השולחנות כדי לרקוד, והמאבטח שלא זיהה אותה, דרש ממנה לרדת ממנו. אאוץ׳.

© רפי דלויה

צום קשה במיוחד

השאלה שבוודאי כל מי שצם קיבל מיד לאחר הצום היא: 'איך עבר הצום? היה קשה?', עבור בן אל תבורי, עבר צום לא קל. במהלך הכיפור בן אל לא הרגיש טוב, בעקבות שקדים שהתנפחו, ולפי תיאורו הוא אף לא יכל לדבר לשתות או אפילו לנשום באופן תקין. תבורי הלך לבית החולים שיבא בתל השומר, שם נתקל ביחס נוראי והחליט לכתוב על כך פוסט בסטורי בוא אף חשף כי תכנן לילד את בנו שם, דבר שכנראה כבר לא יקרה. בן אל ציין כי היחס היה נוראי ולא עברו שלוש שניות עד שהוא הבין כי הוא לא נשאר שם. מאחלים החלמה מהירה.

סיפור-ריקוד

סדרת הנוער החדשה של דיסני (yes) יוצאת לדרך. אתמול התקיימה ההשקה החגיגית של דרמת הריקודים "דאנסטורי" יחד עם כוכבי הסדרה וביניהם: גל פופולר, דניאל ברוך, סימור דניאל, מיכאל גבעתי, אנג'ל ברנס, דניאל גרנט, דניאל גל, אלמה קישון ונוספים. שיהיה בהצלחה!

ברנס וגבעתי
ברנס וגבעתי © שוקה כהן, באדיבות יחסי ציבור
 

 

תגובות