רוצות גם שיער קצר ואופנתי? טרנד הקארה לקיץ 2015. צילום: ענת מוסברג

רוצות גם שיער קצר ואופנתי? טרנד הקארה לקיץ 2015

הקיץ הולך להיות הקיץ החם ביותר בהיסטוריה, ולנו יש דבר אחד שמפריע לנו בחום הנוראי - השיער. לכן, אנחנו הבאנו לכם את הדרכים להתאים שיער קצר לסוג השיער שלך. את חייבת להתעדכן בטרנד הזה!

כמו בכל עונה ושנה בארץ ישראל,  גם בקיץ 2015 נכנסו לשוק האופנה שלל רחב  של טרנדים חדשים, אותנו תפס במיוחד טרנד השיער הקצר והסופר מגניב, או כפי שקוראים לו הקארה - הוא נוח, מרענן ומחמיא. את הטרנד כבר הספיקו לאמץ חן אמסלםנטלי דדון, רותם סלע, יוליה פלוטקין, וגלית גוטמן.

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי

כמו כל הטרנדים, התספורת הזאת חזרה אלינו היישר משנות השישים והחמישים, אבל הפעם עם שידרוג קטן - הרבה גוונים של צבעים והרבה פחות נפח. הטרנד הזה מגיע אלינו בדיוק בתקופה הנכונה, כמדינה חמה והלחות בה מאוד גבוהה, דבר שמקשה על הבנות בה להסתדר עם השיער ובמיוחד שהוא ארוך, לכן שיער קצר הוא הפתרון המושלם והאופנתי לקיץ הקרוב שלנו.

רותם סלע משחקת אותה © אלירן אביטל

כך תתאימי את הקארה לסוג השיער שלך

1. בנות בעלות שיער חלק ודק יש לעשות את התספורת הקצרה בקו סימטרי וללא דירוגים. בנוסף, יש לספר את השיער קצת יותר מהתספורת הקצרה והסטנדרטית, על מנת להדגיש את השיער החלק והיפה ולתת לו מעט נפח.

2. אם יש לך שיער חלק ועבה יש לשלב את התספורת הקצרה עם מעט דירוגים, על מנת לאפשר פרופורציה נכונה בין עובי השיער לאורך השיער ולהוריד מעט מנפח השיער.

3. בנות בעלות שיער גלי ודק יש לעשות את התספורת הקצרה בקו סימטרי עם מעט דירוגים על מנת להחיות את השיער ולהדגיש את המראה הגלי והיפה שלו.

 

A photo posted by Chen Amsalem (@chenamsalem1) on

4. בנות עם שיער גלי ועבה יש לעשות את התספורת הקצרה עם דירוגים גדולים, על מנת לאפשר לשיער להיראות מלא ובריא.

5. אם את בעלת שיער מתולתל ודק יש לעשות את התספורת הקצרה עם דירוגים גדולים על מנת להחיות את התלתלים ולהגדיל את נפחם.

6. לבנות עם שיער מתולתל ועבה יש לעשות את התספורת הקצרה עם דירוגים ובנוסף לעשות דירוגים דרסטיים בקדמת הפנים, על מנת לאפשר לתלתלים לקבל צורה מסולסלת ורחבה.  

אין כמו לקחת השראה מהמלכה © tumblr

אל תשכחי אבל...

1. שמירה על צבע שיער טבעי. כלומר, צבע השיער החדש חייב להיות דומה בגוון לצבע השיער הטבעי שלך.

2. שמירה על פרופורציה נכונה בין צבע הגוף לצבע השיער. כלומר, אם צבע העור שלך כהה חשוב שצבע השיער שתבחרי יהיה מעט כהה.ואם צבע העור שלך בהיר אז חשוב שצבע השיער שתבחרי ישלב גוון בהיר בתוכו.

3. שמירה על ברק ושיער בריא בעזרת סרומים המכילים בתוכם לחויות שונות השומרות על חוט השערה ובנוסף נותנות לשיער מראה בריא וזוהר.

לילי קולינס © Michael Hauptman

לסיום, לפני שאתן הולכות להיות אופנתיות וטרנדיות האריכו את השיער ותרמו אותו. ככה תתנו מעצמכן לאחרות שרוצות גם להיות טרנדיות כמוכן ולא יכולות. תרגישו טוב עם עצמכן ותתנו גם לאחרים להרגיש, כך תזכו במצווה ואופנה.

תגובות