לא רק צבעי הדגל: רעיונות ללוקים בכחול-לבן. צילום: יחסי ציבור

לא רק צבעי הדגל: רעיונות ללוקים בכחול-לבן

דגלי המדינה מתעופפים ברחובות הריקים ומבשרים את בואו של יום העצמאות. גם אותו נחגוג השנה במתכונת שונה, אך אין זה פותר אותנו מצבעי הבגדים הסמליים, שכדאי שיהיו גם אופנתיים

את יום העצמאות אנו חוגגים השנה בסגר וכמו בקודמיו, גם בחג הנוכחי אנו ממליצים להשקיע ולהתלבש יפה גם אם לא ברור ממש למה, כדי להרים את האווירה. אך צבעי הכחול והלבן בימי הזיכרון והעצמאות הם מעבר לחגיגיות, בשונה משאר החגים, במועדים אלו לסוג הבגדים ישנם גם תפקידים נוספים. אאוטפיטים בצבעי כחול-לבן מבטאים סולידריות, כבוד, הערכה והוקרה למדינת ישראל ולאנשיה. כדי לעשות את זה נכון – גם משמעותי וגם אופנתי, אספנו כמה מותגים שיתנו לכם השראה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

טרנדי ומדויק

פול אנד בר מביאים בפנינו שתי הצעות הגשה ללוקים שופעים בטרנדים, ביניהם שרוולים תפוחים, מגפי עבודה ומגפי בוקרים, כאשר שתיהן מביאות לידי ביטוי סטייל מדויק, צעיר ונחשק.

פול אנד בר
פול אנד בר © צילום: פול רובנס

בוגר וחגיגי

כמובן שכל לוק שיש בו זריקת צבע לבנה יהפוך לחגיגי תוך שנייה, אך פקטורי 54 הצליחו לפצח את הנוסחה לאאוטפיט כחול-לבן חגיגי במיוחד. עם פייטים שמחפים על הזיקוקים המבוטלים ושמלה בגזרה מחמיאה ובוגרת אתם הולכים לעשות לכל הסובבים אתכם שמח בלב.

פקטורי 54
פקטורי 54 © צילום: יחסי ציבור

בוהק ומהפנט

וכמובן איך אפשר לדבר על אאוטפיט חג בלי תכשיטים שמוסיפים עוד גלאם לכל העסק. הנה דוגמה לטבעות של פדני שמהפנטות מרוב הבוהק ומוסיפות כל כך הרבה שיק לכל אאוטפיט כחול-לבן, גם אם מדובר בטי-שירט וג'ינס פשוטים ככל שיהיו.

פדני
פדני © צילום: אורי לבני

פשוט לצאת מהקופסה

בקסטרו יצאו מהקופסה ובחרו ליום העצמאות שמלה בצבע תכלת בהדפס מעניין עם נגיעות צהובות ולמול האאוטפיט הנועז הזה, הציגו דווקא אאוטפיט פשוט שאי אפשר לטעות בו – ג'ינס כחול כהה וחולצת תחרה אופנתית. כך או כך, בטוחים שתיראו מדהים! ושיהיה חג עצמאות שמח!

קסטרו
קסטרו © צילום: טל קרת

 

 

 

תגובות