צפו: אריאנה גרנדה וכריס בראון לוהטים מתמיד.

צפו: אריאנה גרנדה וכריס בראון לוהטים מתמיד

לאריאנה גרנדה יש שלושה להיטים במצעדים שחתומים על שמה אבל זה ממש לא מספיק לה ולכן היא מתארחת בסינגל החדש מתוך האלבום החדש של כריס בראון עם קליפ רומנטי ולוהט במיוחד!

אין ספק שאריאנה גרנדה היא הזמרת הלוהטת ביותר במצעדים כרגע, עם "Problem" ביחד עם הרפארית איגי אזליה, "Bang Bang" עם הזמרת ג'סי ג'יי והראפרית ניקי מינאז' וגם "Break Free" שאותו הפיק הדי/ג'יי המצליח זד ואלבום חדש ומצליח, וזאת כנראה הסיבה שכריס בראון בחר דווקא בה להתארח בלהיט החדש שלו.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

כריס בראון צבר הצלחה נוספת לאחרונה כשהאלבום החדש שלו הגיע למקום הראשון במצעד ההורדות של אייטיונס ונשאר שם במשך שבוע שלם למרות שאפילו לא יצא עדיין. לשיר המשותף קוראים "Don't Be Gone Too Long" והוא נכתב על ידי כריס כשישב בכלא בחודשים האחרונים בגלל תקיפת הזמרת ריהאנה, הקליפ לשיר צולם כבר לפני כמה חודשים אבל לא עלה בגלל המשפט של בראון.

את הקליפ ביים בעצמו והוא קליפ מושקע ביותר בהשתתפותם של בראון ואריאנה והשניים נראים קרובים ורומנטיים במיוחד. אריאנה משחקת נסיכה שמתאהבת בכריס, אבל הממלכה לא מאשרת את מערכת היחסים שלהם. כריס נתפס ונכלא, אבל שום דבר לא יכול להפריד ביניהם, ובסופו של דבר כריס מצליח להימלט ולחזור לאהבה שלו. פרשנים חושבים שזה רמז למערכת היחסים שלו ביחד עם הזמרת המצליחה ריהאנה, שכאמור הסתיימה במאסרו.

SO... מה אתם חושבים על הקליפ החדש והרומנטי הזה?

 
תגובות