לא רק שיר נושא: הלהיטים המקוריים החדשים של "פסטיגל על פסטיגל" כבר כאן!. סולן הפקות

לא רק שיר נושא: הלהיטים המקוריים החדשים של "פסטיגל על פסטיגל" כבר כאן!

בפסטיגל יוצאים לדרך עם חומרים ראשונים לקראת המופע המסורתי של חנוכה, והבוקר (ב׳) שחררו את הקליפ ושיר הנושא וכן שירים נוספים מקוריים שיכללו במופע.

אחרי שחשפו את הנושא ואת תלבושות הכוכבים, ורגע לפני הסרט המקדים - בפסטיגל חושפים היום את שיר וקליפ הנושא של "פסטיגל על פסטיגל", ואף שירים נוספים - לראשונה מזה שנים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

את השיר הרשמי יצרו השניים שאחראיים על כמה מהלהיטים הגדולים בישראל - רון ביטון ואיתי שמעוני בעיבוד והפקה מוסיקלית של טל פורר וינון יהל.

 

ולא רק שיר נושא - כזכור, השנה לצד להיטי הענק של נבחרת הכוכבים בקאסט, יכללו בפסטיגל שירים מקוריים חדשים שישוחררו באלבום EP מיוחד ונחשפו גם הם היום לראשונה!

"מקום כמו זה"

שלושת הרוכלים (״מה קשור״) פוגשים את החבורה שעברה דרך הפוסטר אל ממלכת פנטזיה, ומקבלים עדכון על כל מה שהשתנה שם מאז הפעם האחרונה בה ביקרנו בה. גם את השיר הזה יצרו שמעוני וביטון. הפעם, מי שמבצעת את השיר לצד השלישייה היא ירדנה ישראלוף, בתו של אסי!

"חדש ישן" - שיר המסר

"תהיה עצמך, כל שאר האנשים כבר תפוסים" אמר אוסקר וויילד, וזה גם המסר של פסטיגל 2022. השנה, חבר הקאסט עדן חסון כתב והלחין את את שיר המסר. “הנתיב האישי של כל אחד ואחת מאיתנו, הוא זה שיביא לנו את ההצלחה. הצורך לרצות את הסביבה עלול להרחיק אותנו לא פעם מהלב שלנו, ומהיכולת לעמוד בזכות עצמנו. להקשיב לניסיונם של אחרים זה חשוב, אבל להיות נאמן לעצמך זה חשוב אפילו יותר”.

בנוסף, יכללו גרסת רמיקס רשמית לשיר הנושא אותה יצר ה-DJ הבולט של השנה - איתי גאלו.

פסטיגל על פסטיגל
כל הפרטים נחשפים!
משה אבוטבול
זה רשמי: אחרי שקראתם אצלנו לראשונה - הפסטיגל השנה יעסוק ביצירת פסטיגל! אליאנה תגלם את במאית המופע ויהיה הקשר עלילתי ל"פסטיגל פנטזיה". בנוסף, צפויים יותר שירים מקוריים באלבום EP מיוחד והפתעות נוספות! • כל התשובות לשאלות שלכם!

כזכור, השנה יככבו על הבמה הגדולה אברהם ארנסון, אגם בוחבוט, אנה זק, אליאנה תדהר, בת אל בורנשטיין,יעל אלקנה, לינוי אשרם, מה קשור – שלום מיכאלשווילי, אסי ישראלוף, ציון ברוך, סנדרה שדה, עדן חסון, עומר חזן, עידן תלם ושחר סאול.

 


 

תגובות