מתיחות בצפון: נער בן 13 נהרג מפיצוץ רכב . אתר alarab.net

מתיחות בצפון: נער בן 13 נהרג מפיצוץ רכב

מוחמד קראקרה, נער בן 13, נהרג היום מפיצוץ רכב, לאחר שנסע לעזור לאביו בעבודתו. בינתיים, ברמת הגולן בני הנוער רגועים והשגרה נמשכת: "אנחנו רגילים לרעשים האלו מהאימונים"

אסון ביום הראשון של החופש הגדול: מוחמד קראקרה בן 13 נהרג היום בפיצוץ רכב בגבול עם סוריה, שכרגע לא ידוע ממה הוא נגרם. קרארה, הצטרף לעבודותו של אביו, עובד קבלן במשרד הביטחון כדי לעזור לו בעבודתו. האב נפצע באופן קל - בינוני. בתקרית נפצעו עוד שני אנשים: אחד באורח בינוני ופצוע נוסף באורח קשה. 

עוד במדור החדשות של פרוגי: 

עינת פורשר, מורה בבית ספר התיכון "נופי גולן", שמתגוררת בסמוך לאזור הפיצוץ אמרה: "בדרך כלל אין המון התלהמות למעט הרעשים מהאימונים של החיילים שלנו. היום שמעתי פיצוץ חריג קצת ולאחר זמן קצר נודע לנו על המקרה העצוב הזה. לפי מה שהבנתי, האבא של הילד עובד ליד גדר ההפרדה, ובזמן העבודה קרה הפיצוץ, ונהרג הבן שלו. זה מאוד מפחיד ועצוב".

הפיצוץ אולי היה אירוע חריג, אבל האווירה באזור עדיין רגועה. עידן אסף, בת 17, מנאות גולן אמר לנו: "המקרה היום טיפה הרתיע את כולם, אבל אנחנו ממשיכים כרגיל ואנחנו גם רגילים לרעשים האלו מהאימונים. אין פחד כל כך גדול כי אנחנו בטוחים שצה"ל יודע מה הוא עושה והוא יעשה הכל כדי להגן עלינו."

גם שחף חסון, בת 18, משעל: "אני חושבת שהמקרה שקרה לא משפיע על סדר היום והחיים של התושבים ברמה כל כך קריטית. עצם זה שאנחנו חיים בין בסיסים צבאיים לא נותן לנו את התחושה של הפחד ואנחנו מרגישים בטחון והגנה מצידם של צה"ל".

האירוע הזה הוא בהמשך להתדרדרות במצב הבטחוני בשבוע האחרון: לפני תשעה ימים נחטפו שלושה נערים, גיל / עד שאער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח כשעלו על טרמפ, כדי לחזור הביתה מהישיבה בה למדו. במהלך השבוע האחרון התקיימו תפילות רבות למען שחרורם של הנערים, ונשאלה השאלה / מהם האשמים בחטיפה?

בנוסף לכך, במהלך השבוע האחרון נורו עשרות רקטות מרצועת עזה לשטח ישראל. 

תגובות