3,4 לעבודה: כך תרוויחו כסף גם בזמן הלימודים. צילום: Fotolia. אילוסטרציה

3,4 לעבודה: כך תרוויחו כסף גם בזמן הלימודים

נמאס לכם לשמור על הילד של השכנים, אבל אתם חייבים להרוויח כסף? יש לנו עבורכם מספר דרכים שיעזרו לכם למלא את הארנק בין כל הבחינות והמטלות. מערכת פרוגי מאחלת לכם להרוויח כמה שיותר

שנת הלימודים כבר כמעט במחציתה ויחד עם חשיבותו של הידע הרב שאנו מקבלים וצוברים מדי יום, יש דבר נוסף החשוב לנו כמעט באותה המידה - כסף. כן כן, כסף. אומנם בתור בני נוער אנחנו לא צריכים לפרנס משפחה שלמה, לשלם ארנונה או מיסים כמו ההורים שלנו, אבל כסף הוא עדיין מצרך בסיסי והכרחי בשביל הנאות ובילויים עם חברים, במיוחד כשחלקנו לא תמיד מקבלים דמי כיס מההורים. אך לצערנו, לפעמים קשה לתמרן בין הלימודים לעבודה מבלי שיפגעו זה בזה, אבל בעזרת הטיפים הבאים תגלו שזה לגמרי אפשרי.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

להביא אוכל מהבית

לשבת עם החברים בקפיטריה בזמן ההפסקה כשפחית קולה קרה ביד אחת ובורקס חם בשנייה, זה טעים וכיף - אבל ממש לא כיף לכיס שלכם! במקום לקנות אוכל בכל יום בקפיטריה של בית הספר, הביאו עמכם אוכל מהבית, כך שתוכלו גם לחסוך כסף וגם לאכול קצת יותר בריא (כי כמה אפשר לאכול בורקסים, קרואסונים ושקיות חטיפים מלוחות?). כמובן שמדי פעם תוכלו להתפנק ולפנק את עצמכם בארוחת בוקר שתקנו בקפיטריה, אבל פעם אחת בשבוע עדיפה על שישה ימים רצופים.

אוכל מהבית
אוכל מהבית © צילום: Fotolia

לערוך מכירה ביתית

כולנו אוגרים ושומרים הרבה דברים שאנחנו לא באמת צריכים; צעצועים ישנים, בגדים שכבר לא מתאימים לנו וכל מיני שטויות כאלו ואחרות. במקום שאותם דברים ישנים ולא שימושיים ימשיכו לצבור עוד ועוד אבק ולתפוס מקום בחדר שלכם או במחסן הביתי, ערכו מכירה שכונתית וכך תרוויחו גם כסף מאותם הפריטים שלא נגעתם בהם כבר כמה וכמה שנים. לא סתם יש משפט שאומר- "זבל של מישהו אחד הוא אוצר של מישהו אחר!".

לעבוד בזמן החופשות

חנוכה ופסח לפנינו, ואיתם גם החופשות שכולנו אוהבים. מצד אחד, אתם יכולים לרבוץ על הספה מול הטלוויזיה ולצפות במרתון של "חברים" תוך בליסת פופקורן מלוח מדי. מצד שני, אתם יכולים לא לבזבז את זמנכם ולנצל אותו ביעילות בכך שתמצאו עבודה זמנית בזמן החופשות. כך תוכלו גם להרוויח כסף וגם לא להיות תקועים בבית במשך כל החופש כשאמא צועקת עליכם לקום כבר מהספה ולעשות עם עצמכם משהו!

© צילום: Fotolia

 

בייביסיטר אחרי שעות הלימודים

מדובר בעבודה קלילה שלא תעייף אתכם או תגזול מכם יותר מדי כוחות ואנרגיה. תוכלו אפילו להכין שיעורי בית או ללמוד למבחן תוך כדי, כל שתצטרכו הוא למצוא סדרת טלוויזיה שתצליח להדביק את הקטנטנים למסך ואתם מסודרים להמשך היום.

להעביר שיעורים פרטיים לאחר שעות הלימודים

גם העברת שיעורים פרטיים זו דרך מעולה להרוויח כסף. כך גם תוכלו לתרגל את החומר ולחזור עליו, וככה אפילו תוכלו להשתפר בעצמכם!

© צילום: shutterstock

לצמצם את ההוצאות על בילויים עם חברים

אין צורך לצאת עם חברים הכל יום. אפשר לצמצם את המפגשים החברתיים לשתיים-שלוש פעמים בשבוע וכך לחסוך הוצאות ובזבוזים מיותרים.

לבלות עם חברים במקומות "חינמיים"

אם עדיין אתם לא רוצים לצמצם את מספר הבילויים החברתיים עם חבריכם הטובים במהלך השבוע, תמיד אפשר להיפגש במקומות שלא מצריכים בזבוז של כסף; בין אם מדובר בפיקניק בפארק ציבורי ובין אם מדובר בצפייה בסרט בטלוויזיה ביתית.

נהנים מבלי לבזבז
נהנים מבלי לבזבז © צילום: Sutterstock

להוציא כסף בדרך חכמה

"אני באמת צריך לקנות את זה? אולי במקום אחר זה יהיה יותר זול?" אלו השאלות שצריכות לעלות בראשכם לפני שאתם מוציאים את הארנק כדי לקנות מוצר כלשהו ולבזבז את כספכם האישי. נכון, בהתחלה זה יהיה קשה, אבל כל ההתחלות קשות. כל מה שצריך זה תרגול,תרגול,תרגול!

 

תגובות