ברוכים הבאים להוגוורטס: הכיתה שנראית כמו בהארי פוטר. צילום מסך

ברוכים הבאים להוגוורטס: הכיתה שנראית כמו בהארי פוטר

מבואסים לחזור ללימודים ולשגרה? מורות בבית ספר באלבמה, ארה"ב, עיצבו את הכיתות בסגנון בית הספר הוגוורטס, כדי שלתלמידים שלהן תהיה שנת לימודים קסומה במיוחד. אנחנו מקנאים בהם!

מי מאיתנו לא חלם לקבל מכתב מהוגוורטס בגיל 11? ללמוד שיקויים, כישופים ולשתות מיץ דלעת? בשביל תלמידי בית הספר פארק סייד שבאלבמה, ארצות הברית, החלום הזה מתגשם. כמעט, לפחות. באחד בספטמבר התלמידים ייכנסו לבית הספר שלהם ויגלו שהוא מעוצב כמו הוגוורטס, בית הספר לקוסמים בסדרת ספרי "הארי פוטר".

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

היוזמה המקורית הזו באה משתי מורות בבית הספר - ג'ייסי דוגאלס, מורה לאנגלית ואומנות וטריייסי ג'ונס, מורה למתמטיקה. הן החליטו לעצב את בית הספר בהשראת ספר ילדים ונוער אהוב, בכדי להפוך את הלימודים למקום שמח ומרגש יותר עבור התלמידים.

© צילום מסך

את כיתת המתמטיקה הן עיצבו לפי בית סלית'רן, את כיתת האנגלית לפי בית רייבנקלו ואת כיתת המדעים לפי בית גריפינדור, הבית של הארי פוטר עצמו. במסדרונות צוירו תמונות שונות מהספרים והסרטים כמו הרכבת להוגוורטס, סוהרסנים וינשופי מחמד. הקישוטים המיוחדים והאווירה הקסומה הפכו את הכיתות לנעימות וביתיות יותר עבור התלמידים ואת השהות בבית הספר למעניינת ומרגשת.

 

"הוגוורטס בהחלט היה המקום השמח של הארי", אמרו המורות ל-NowThis והסבירו כי הן רוצות ליצור חוויה שתגרום לכך שבית הספ יהיה מקום שמח עבור התלמידים שלהן גם כן. אין ספק שגם בית הספר שלנו היה מקום שמח יותר אם את הקירות החשופים היו מכסים קישוטים קסומים ואת כסאות הפלסטיק היו מחליפים כיסאות מרופדים וכורסאות. בינתיים, נסתפק בלארוז תיק ליום הראשון ולחלום על היום שבו נהיה עם אמה ווטסון בכיתה. 

צפו בסרטון:

 

תגובות