מה לעשות: כשהקראש רוצה את אחד החברים שלכם. צילום: fotolia

מה לעשות: כשהקראש רוצה את אחד החברים שלכם

מישהו או מישהי מאוד מוצאים חן בעיניכם, ואתם מתחילים להתאהב בהם - ואז אתם מגלים שהם דלוקים דווקא על אחד החברים הכי טובים שלכם. מה עושים? הכתבה הבאה תעזור לכם

דבר ממש לא נעים שעוברים כמעט כל נער ונערה בעולם - אנחנו יודעים איך זה מרגיש, ואנחנו רוצים לעזור לכם להתגבר. הינה כמה טיפים שיעזרו לכם להמשיך הלאה.

עם כמה שזה קשה ונורא - קבלו את מה שהם מרגישים

קודם כל, עליכם להשלים עם העובדה שאתם לא מושא האהבה של הקראש שלכם - ואינכם יכולים לשנות זאת. במקום להתאכזב ולכעוס (לא ברור על מי), או לשאול את עצמכם מיליון שאלות שעליהן לעולם לא תהייה לכם תשובה - נסו להבין שאין ברגשות של הקראש אף דבר אישי נגדכם. אולי זה קל במילים וקשה במעשים - אבל כדאי לפחות לנסות.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

היו כנים עם שני הצדדים

כפי שאמרנו קודם, המצב ממש לא נעים; לכן, כדאי שתתקשרו ותדברו על הרגשות שלכם עם הקראש ועם החבר או החברה עליהם הם דלוקים כבר בהתחלה (ולפני שהרגשות מחריפים). בין אם אתם כועסים, מקנאים, או פגועים - אמרו זאת, וכמה שיותר מהר. יהיה הרבה יותר קל להתמודד עם הסיטואציה המביכה הזו, אם כל הצדדים יוכלו להבין אחד את השני.

© צילום: Shutterstock

קחו את הזמן והציבו גבולות

אל תצפו מעצמכם להתגבר מיד על המצב: ודאי יהיה לכם קשה לראות את הקראש שלכם מאוהב במישהו אחר שמאוד קרוב אליכם, וקחו בחשבון שאולי השניים אפילו יתחילו לצאת. לא משנה מה הם מחליטים, קחו את הדברים בקצב שלכם וזכרו לתקשר ולהגיד מה אתם מרגישים.

אם אינכם משתוקקים לבלות עם אף אחד מהשניים בתקופה הקרובה, ומעדיפים להתרחק מעט - זה מאוד בסדר! אין מה לעשות; היחסים בין שלושתיכם השתנו מאוד, וייקח כמה שייקח להסתגל למצב החדש. אל תברחו מכך!

השקיעו זמן בעצמכם

עכשיו יותר מתמיד, אתם זקוקים למשהו שיקפיץ את ההערכה העצמית שלכם. השקיעו את הזמן בדברים שמשמחים אתכם: אם זו הופעה של אמן אהוב או הצגה מעניינת, ספר חדש שיצא ואתם רוצים לקרוא (או אחד ישן שעושה לכם חשק לסיבוב נוסף), או תחביב או תשוקה שהזנחתם לאחרונה - כל דבר שייתן לכם לבלות זמן עם עצמכם. ככל שתתרכזו בעצמכם יותר - כך תתרכזו פחות בקראש ובאותו החבר או אותה החברה, ותרגישו טוב יותר לגבי המצב.

© צילום: Fotolia

הקיפו את עצמכם בחברים אוהבים

אין שום סיבה שתבחרו להסתגר! לאחר שהרהרתם ברגשות שלכם מספיק - הגיע הזמן לתכנן יום כיף עם החברים האהובים עליכם! בעודכם זוללים פיצה בבית של אחד מכם או יושבים יחד בפארק, תשכחו לגמרי משברון הלב; או לפחות תוכלו לצחוק על כל העניין.

תגובות