מתנות קטנות: מתנות יום הולדת מקוריות לבני הזוג. צילום: Shutterstock

מתנות קטנות: מתנות יום הולדת מקוריות לבני הזוג

כרטיסים לסרט כבר נתתם ומוצרי טיפוח זה פאסה - מפה לשם נגמרו לכם הרעיונות למתנת יום הולדת לבן או לבת הזוג מלאי הציפייה. הסתבכתם? אנחנו כאן בשבילכם

מי מאיתנו לא נתקל אי פעם בבעיה בבחירת מתנה לקרוב אליו, ולבני הזוג בפרט? לרובנו קשה לדעת בוודאות אם מקבל המתנה יאהב או יחליף אותה; ובכלל, מה כדאי להביא? אז אם המצב מוכר לכם, אל דאגה! אספנו במיוחד עבורכם חמישה רעיונות מקוריים ומיוחדים למתנות שיפתיעו את אהוב או אהובת ליבכם. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

דובי ענק עם הקדשה אישית

לקבל דובי במתנה יכול להיות נחמד, אבל לקבל דובי ענק במתנה זה כבר משהו אחר - ישנו מגוון עצום של דובים בצבעים וגדלים שונים. בחרו אחד, צרפו איזה שוקולד קטן וברכה מיוחדת וזהו, יש לכם את המתנה המושלמת! ישנם אפילו מקומות בהם ניתן להלביש את הדובי בחולצה עם הקדשה אישית, זה לגמרי משדרג את המתנה ותהיו בטוחים - אי אפשר להתעלם מזה.

מתנה לכל תכונה

המתנה הבאה דורשת חשיבה מראש: עליכם לחשוב על מספר תכונות בולטות המאפיינות את בן או בת הזוג שלכם. לאחר מכן, חשבו על מתנה שיכולה להתאים לאותה התכונה והוסיפו פתק שיסביר. לדוגמה: מצחיק/ה - זוג כרטיסים לסטנד אפ, מתוק/ה - שוקולד, מפונק/ת - מסאז וכדומה זוהי מתנה מאוד מקורית וייחודית לאותו האדם.

© צילום: Fotolia
 

מגזין אישי

בעידן של היום, בו הכל מתנהל באופן דיגיטלי, המתנה הזו יכולה להיות מחווה טובה ומיוחדת: כל שעליכם לעשות הוא לקחת כמה תמונות שלכם יחד, להוסיף כמה ברכות ואיחולים ולעצב את הכל בצורת עיתון/מגזין אישי. המתנה הזו היא מאוד ייחודית ומרגשת וללא ספק מראה שהשקעתם זמן ומחשבה על בן הזוג.

ארנק הפתעות

אם החלטתם לקנות לבני הזוג ארנק, הנה בשבילכם דרך לשדרג את המתנה - מלאו את הארנק בכרטיסים או שוברים שווים. לדוגמה: כרטיסים לסרט או הופעה, שובר טיסה בכדור פורח, קופון למסעדה טובה וכדומה. כך תוכלו לפנק את בני הזוג במספר מתנות ועל הדרך להפוך את דרך קבלת המתנה למפתיעה במיוחד!

מתנה לפי צבע

במתנה הבאה עליכם לגלות מהו הצבע האהוב על בן או בת הזוג שלכם. לאחר מכן, עליכם לבחור מתנות אשר יתאימו לצבע הנבחר: לדוגמה, אם הצבע האהוב הוא אדום, תוכלו לקנות חולצה אדומה, בושם, שוקולד בעטיפה אדומה, בלונים או אפילו ספר - העיקר שהכל יהיה בצבע אדום. זו הפתעה סופר מיוחדת ואפשר לקחת אותה לאינספור כיוונים, מקומות ומתנות לפי הצבע שנבחר.

תגובות