שימו לב: סימנים לכך שהוא או היא ממש מחבבים אתכם. צילום: Fotolia

שימו לב: סימנים לכך שהוא או היא ממש מחבבים אתכם

יש דברים שהצד השני עושה וגורמים לנו לתהות: "האם הוא/היא מתאהבים בנו?". אי אפשר להתעלם מאותם רמזים, שימו עליהם עין ותדעו אם שווה להמשיך לעבוד על הקשר הזוגי שנראה שהתחיל לאחרונה ואם השערותיכם אכן נכונות

לא תמיד קל "לקרוא" את הצד השני; והמצב הופך להיות קשה במיוחד כאשר אתם מנסים לגלות בכל הכוח אם הבחור או הבחורה איתם התחלתם לצאת לאחרונה מחבבים אתכם או מתחילים להתאהב. המחשבות הללו ודאי מטריפות לכם את המוח והרבה פעמים הוא או היא ודאי גורמים לכם לחשוב: "מה בדיוק הולך בראש שלהם?". תרגעו: לגלות אם הם רוצים לקחת את הקשר לשלב הבא לא חייב להיות כזה מסובך. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

תפסתם אותם בוהים בכם - יצא לכם לתפוס אותו או אותה מסתכלים עליכם לאורך זמן? יכול להיות שישבתם בכיתה, רשמתם את מה שהמורה הכתיבה, הסתובבתם אליהם ולפתע קלטתם אותם בוהים בכם מחוייכים - משמע הם חושבים עליכם ומרגישים ברי מזל שהצליח להם לצאת איתכם.

הם ממש משקיעים בדייטים שלכם - אולי אין להם אפשרות לארגן דייטים מפוארים במיוחד כי בכל זאת, אתם רק בני נוער; אבל אתם יכולים לראות שהוא או היא ממש נהנים לתכנן את המפגשים הזוגיים שלכם. אתם לא רובצים על הספה מול הטלוויזיה כל פעם (למרות שגם בינג' זוגי זה ממש כיף), אלא יוצאים, ביוזמתם, למקומות מהנים כמו לונה פארק, פיקניקים, ים וכדומה.

© צילום: Shutterstock

הם תמיד מחפשים תירוץ לגרום למגע ביניכם - אם זה להחזיק לכם ביד בזמן שאתם פוסעים יחד לאורך המסדרון, או סתם להניח את היד שלהם על הברך שלכם בזמן שאתם יושבים יחד; אם הם יוצרים מגע בכל הזדמנות שהם יכולים, הם ממש מעוניינים בכם. ממש.

הם לא מפחדים לסמס לכם פעמיים - כשהם מנסים ליצור איתכם קשר, הם לא יפחדו לשלוח לכם שתי הודעות ברצף, גם אם אתם לא עונים לראשונה. לא אכפת להם אם זה נראה "נואש", הם ממש רוצים לדבר איתכם!

הם מראים עניין בתחביבים שלכםאם הם עושים מאמץ להיות מעורבים בפעילויות שאתם אוהבים, מדובר בסימן גדול לכך שהם רוצים אתכם ולהיות איתכם! לדוגמא: גם אם הם לא הפעילים הפוליטיים או האקטיביסטים הכי גדולים שאתם מכירים, אם ציינתם שברצונכם להשתתף בהפגנה - הם תמיד ישמחו להצטרף.

הם מציגים אתכם בפני המשפחה והחברים שלהם - כשהם מפגישים בינכם לבין האנשים היקרים להם ביותר, הם לגמרי בקטע של קשר זוגי רשמי ולאורך המון זמן.

הם כותבים לכם במשך היום - בואו נודה בזה, כולנו עסוקים; אז אם הבחור או הבחורה שלכם מוצאים זמן כדי לכתוב לכם הודעות קטנות וחמודות לאורך היום, כמו "מתגעגע/ת אלייך", הדבר מצביע על כך שהם חושבים עליכם המון ורוצים להיות איתכם.

הם רוצים לפגוש את המשפחה והחברים שלכם - זה נהדר אם הם רוצים להציג אתכם בפני האנשים הקרובים אליהם והדבר רלוונטי גם בהפוכה. אם הם רוצים לפגוש את היקרים לכם ולראות מאין אתם מגיעים, זה עניין גדול!

© צילום: Shutterstock

הם לגמרי איתכם כשאתם מבלים יחד - לא משנה מה, הם לעולם לא מוציאים את הפלאפון שלהם כשאתם נמצאים יחד (או עושים זאת בתדירות מאוד נמוכה). כשהם איתכם הם רוצים להיות איתכם ולא לסמס לחברים שלהם.

הם משתפים אתכם בתחומי העניין שלהם - הם רוצים שתקשיבו ללהקה האהובה עליהם או לקחת אתכם למחזמר כי כך הם הכי אוהבים להעביר את הזמן; אם הם מעוניינים לחלוק איתכם את התחביבים שלהם, זה דבר ממש משמעותי. הדבר מצביע על כך שהם רוצים שתצטרפו אליהם לדברים שמיוחדים בשבילם.

תגובות