Happy New Year: כל הטיפים לנשיקת חצות מוצלחת. צילום: Getty Images

Happy New Year: כל הטיפים לנשיקת חצות מוצלחת

היום זה קורה! עקבו אחר הטיפים הבאים כדי להיכנס לשנת 2019 באווירה חמימה ורומנטית. שתהייה לכם ולבני הזוג שלכם שנה טובה ומוצלחת!

מי מאיתנו לא דמיין את נשיקת החצות המושלמת? מסיבה עם כל החברים הטובים, כולם סופרים לאחור את השניות - ובשנייה האחרונה אתם מנשקים את האהובים עליכם; וההרגשה כל כך טובה. אתם שמחים ומאושרים, אבל אז - אתם קמים מהחלום. אנחנו שמחים לבשר לכם שנשיקת חצות מוצלחת כבר לא בגדר דמיון! פרוגי פה עם כל הטיפים שיהפכו את הנשיקה שלכם הערב לכזו. מוכנים? 3... 2... 1... ו...!

 עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

 

הימנעו מנשיקה–בריחה

אם אתם רוצים את נשיקת ערב השנה החדשה המושלמת, כדאי לכם להימנע מנשיקה–בריחה. למה הכוונה? כשאתם באים לנשק את הפרטנר שלכם, אל תברחו מיד אחרי - הישארו שם ונשקו אותם במשך כמה שניות. האמינו לנו שהדבר יעזור לכם הרבה.

לא לשכוח לעצום עיניים!

אחד הדברים שיכולים להרוס נשיקה מוצלחת, הוא פרטנר שבוהה בך בזמן הנשיקה. זה קריפי, מוזר ופשוט מחרב את הנשיקה, אז אל תשכחו לעצום עיניים. לא מסובך מידי, נכון?

היזהרו על השיניים

התנגשויות של שיניים בזמן הנשיקה יכולות להרוס את הנשיקה ואף להכאיב. איך להימנע מזה? פשוט אל תפתחו את הפה יותר מידי. אתם תודו לנו אחר כך.

© צילום: Shutterstock

שימו את הידיים במקום אסטרטגי

נשיקה טובה היא נשיקה שכל הגוף משתתף בה, גם הידיים. אנחנו יותר מממליצים לכם לשים את הידיים שלכם בכל מיני מקומות אסטרטגים שיהפכו את הנשיקה שלכם למדהימה. הנה כמה דוגמאות: יד או שתיים על המותניים של הפרטנר, על הפנים כאשר האגודל נמצא מאחורי האוזן ושאר היד בתוך השיער, אפשר גם להחזיק את הסנטר שלו/שלה ביד אחת או אפילו לשים את היד בתוך השיער של בן או בת הזוג.

Just keep breathing

אם הלכתם על נשיקה ארוכה וחווייתית, אל תשכחו מידי פעם גם לנשום. אתם יכולים לקחת אוויר בין נשיקה לנשיקה. אם שתעשו זאת באלגנטיות, זה יכול גם לרגש את בן או בת הזוג שלכם.

אל תגזימו עם הרוק

נשיקה טובה לא נמדדת בכמות הרוק שנכללת בה, אלא במינון הנכון. נשיקה עם יותר מידי רוק היא רטובה מידי ואף יכולה להגעיל את הפרטנר. לכן, נסו למצוא את המינון הנכון – לא יותר מידי.

© צילום: Fotolia

 

תגובות