זוגיות בבידוד: משפטי אהבה שיעצימו את הקשר שלכם. adobestock

זוגיות בבידוד: משפטי אהבה שיעצימו את הקשר שלכם

לאחרונה, כל זוגות האוהבים נאלצים להתמודד עם קשיים שהם לא חוו לפני כן: געגועים מתסכלים, מרחק וחשש מהתרחקות של בן או בת הזוג. על מנת לעזור לכל הזוגות הללו, אספנו כמה ציטוטים מרגשים במיוחד שיעצימו אותם ואת האהבה ביניהם

בימים האחרונים, יותר ויותר אנשים נאלצים להסתגר בבתיהם ולהיכנס לבידוד. כתוצאה מכך, זוגות רבים לא יכולים להיפגש, מרגישים מרוחקים זה מזה ומשתגעים מגעגועים. על מנת לעזור לזוגות הללו, אספנו מספר ציטוטי אהבה שלגמרי יחזקו אותם ואת מערכת היחסים ביניהם, גם אם היא ״בשלט רחוק״. בהצלחה! 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

״כשהנשמה שלך מחוברת לאדם מסוים, המרחק והזמן לא מונעים ממך להרגיש אותו קרוב אליך בכל עת" - לא ידוע 

ציטוט האהבה שלפניכם בהחלט עשוי לגרום לכם להסתכל על הדברים אחרת: למרות הקושי להיות רחוקים פיזית מאהוב או אהובת ליבכם ולמרות חוסר הידיעה שמסתכל את כולנו - עליכם להמשיך בשגרת חייכם ולא לתת למצב הזה להשפיע על הזוגיות שלכם. באפשרותכם לדבר בטלפון, לחשוב אחד על השני או השנייה ולהתראות בשיחות וידאו. עליכם להבין שאפשר להרגיש קרובים ומחוברים גם מרחוק, ושבסופו של דבר - הכל יסתדר.  

״אנשים שממהרים לוותר ולהמשיך הלאה, הם אלו שממילא לא התכוונו להישאר" - לא ידוע 

הציטוט הבא אמנם קצת עצוב אבל ללא ספק נכון: במידה ובני או בנות הזוג שלכם ממהרים לוותר עליכם ברגע שנעשה מעט קשה - אז הם לא שווים אתכם. אהבה נמדדת ביכולת שלכם להיות שם אחד בשביל השני או השנייה גם ברגעים הקשים! הכי קל לוותר ולנתק קשר במצב הזה כי גם ככה מדובר במצב מסובך. יחד עם זאת, עליכם לזכור שגם אם אתם אכן נמצאים בסיטואציה הזו - זה לגמרי לטובה וטוב שזה קרה. 

© adobestock

״מרחק הוא רק מבחן לכמה רחוק האהבה יכולה להגיע" - לא ידוע

עליכם להבין שהמרחק ביניכם הוא דבר זמני ואף רצוי להתייחס אליו כמבחן: אם הקשר שלכם לא יצליח ״לשרוד״ את המרחק הזה - כנראה שמחכה לכם משהו טוב יותר. אבל אם כן תצליחו לעבור את המבחן הזה - כנראה שיש לכם זוגיות מדהימה וחזקה וכדאי שתשמרו עליה! המרחק הזה לגמרי יכול להועיל לזוגיות, לחזק אותה ולהפוך אותה לבריאה יותר.  

״געגוע יכול להרוס או לחזק זוגיות. מה יקרה? זה תלוי בכם" - לא ידוע

הציטוט הבא הוא ציטוט שחשוב לזכור ולהבין: בתקופה כזו, בה אתם לא רואים זה את זו והגעגועים הולכים ומתגברים - עליכם לעשות ככל שביכולתכם כדי לנתב את זה למקום חיובי. אל תתנו לגעגועים לנצח אתכם, ההפך - תנו להם לחזק אתכם. הרי שאם אתם מתגעגעים למישהו, סימן שהוא חשוב ויקר לכם. לכן, זה הזמן שלכם להעריך את בני ובנות הזוג ולא לקחת אותם כמובנים מאליהם. כמו כן, כדאי שתנצלו את הזמן הפנוי כדי לכתוב שיר, ברכה או כל דבר אחר יצירתי שמבטא את הרגשות והגעגועים שלכם אליהם. זה לגמרי ישמח אותם! 

© shutterstock 

״לא משנה כמה טובים או רעים אתם חושבים שהחיים שלכם נראים, תקומו כל בוקר מחדש ותודו על החיים שקיבלתם. יש אנשים במקומות אחרים שנלחמים על החיים שלהם" - לא ידוע

ככל הנראה, הציטוט שלפניכם הוא הציטוט המשמעותי ביותר: נכון שלא תמיד פשוט לנהל זוגיות בריאה כששניכם או שתיכן נמצאים בסגר או בידוד, אך חשוב לזכור שיש דברים הרבה יותר גרועים מזה. לכן, במיוחד בימים כאלה עליכם לשמור על הבריאות שלכם, להקשיב להוראות, להודות על מה שיש לכם ולהעריך את האנשים שנמצאים בחייכם. המרחק והגעגועים אכן קשים, אבל צריך לקחת דברים בפרופורציות ולקוות שרק אלו יהיו ״הצרות״ שלנו. בריאות היא מעל הכל ונקווה שהתקופה הזו תעבור ונזכה לבשורות טובות.

 

תגובות