מפתיע: כך תנצלו את תקופת הקורונה למען שיפור הזוגיות. Fotolia

מפתיע: כך תנצלו את תקופת הקורונה למען שיפור הזוגיות

במקרים רבים, תקופת הקורונה מבודדת אותנו מהאנשים האהובים עלינו, ולצערנו גם מבני הזוג. לכן, אספנו לכם את כל הטיפים שיעזרו לכם לנתב את התקופה הזו דווקא למען שיפור הזוגיות

נזקי הקורונה מורגשים היטב, בין אם מדובר בביטול אירועי תרבות כמו האירווזיון, ובין אם בבידוד מהאהובים עלינו. ישנם קשיים בתחומים רבים. אבל, מידי פעם צריך להסתכל גם על הצד החיובי שבדבר. לכן, אספנו לכם את כל הטיפים שיעזרו לכם לנצל את תקופת הקורונה, דווקא למען שיפור הזוגיות. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

זמן לגעגוע

זה לא סוד שמרחק מבני הזוג למשך תקופה מסוימת, עשוי לגרום בין השאר לכמיהה וגעגוע אליהם. לכן, אנו מציעים לכם לנצל את הזמן הזה ופשוט להתגעגע. כן, גם געגועים תורמים למערכת היחסים. דברו אחד או אחת עם השני/יה (באופן מקוון כמובן) על התחושות והרגשות שלכם, איך המרחק הזה משפיע עליכם, מה תעשו כשהכל ייגמר וכדומה. בטוחים שהדבר יחזק אתכם ואת הקשר שלכם להמשך.

© צילום: sutterstock

זמן למחשבות

הזמן בבית ודאי משאיר לכם זמן רב למחשבות. לכן, מומלץ להשקיע רבות ממנו גם למחשבות על זוגיות ועל עתיד הקשר בניכם לבין בני הזוג. נסו לחשוב האם אתם מרוצים מהזוגיות שלכם עכשיו, מה הייתם רוצים לשנות, ומה התכנונים שלכם לעתיד הקשר. אולי יצא לכם לחשוב על שאלות כאלו או אחרות, אך וודאי שלא לעומק. התקופה הזו משאירה לנו זמן רב לחשוב, נצלו אותו כדי להעמיק את המחשבות בדברים שחשובים לכם. כמובן שאתם יכולים גם לשתף את בני הזוג במחשבות הללו.

© צילום: Fotolia

זמן לניהול נכון

הזמן הפנוי שמצטבר עכשיו בתקופת הקורונה, עשוי לתת לכם זמן לחשוב על ניהול נכון של הזוגיות שלכם. בין אם מדובר בכמות הפעמים שאתם מתראים עם בני הזוג, ובין אם בתקשורת השותפת שלכם, ההתנהלות שלכם כלפי בני הזוג ועוד. זה הזמן להסתכל אחורה ולחשוב על דרכים לשימור ודרכים לשיפור הקשר הזוגי שלכם.

© צילום: adobestock

זמן לאהבה

בין לחצי היומיום, לעיתים אנו נוטים לשים את עצמנו במרכז ולהזניח מעט את בני הזוג. תקופת הקורונה היא זמן מעולה להזכיר לבני הזוג שלכם כמה אתם אוהבים אותם, וכמה אתם שם בשבילם. אתם יכולים לקחת על עצמכם אפילו לכתוב להם מחווה קטנה כל יום, שמתארת כמה אתם אוהבים אותם. גם אם אתם חושבים שהם יודעים שאתם אוהבים אותם, עדיין כיף לשמוע זאת בכל פעם מחדש, סמכו עלינו.

ערוץ יחסים מאחל לכם בריאות והצלחה

תגובות