נעים להכיר: כך תיצרו רושם ראשוני טוב על המשפחה והחברים של בני הזוג. שאטרסטוק

נעים להכיר: כך תיצרו רושם ראשוני טוב על המשפחה והחברים של בני הזוג

המפגש הראשוני עם המשפחה והחברים של בני הזוג הוא תמיד מלחיץ, בעיקר כי אנחנו לא בטוחים כיצד ראוי להתנהג- האם כדאי שנדבר ללא הפסקה, או שמא נשתוק כמו דגים? האם כדאי שנכין את עצמינו למפגש מבעוד מועד או שנחליט להיות ספונטניים? התשובות לכל זאת ועוד בכתבה הבאה!

זוגיות יכולה להיות עניין מתיש... לא מספיק שהצלחת לייצר רושם ראשוני טוב על בן\בת הזוג – עכשיו צריך גם לגרום לכל החברים והמשפחה שלהם לחבב אותך! אז במקום להיכנס להיסטריה רצינית מכך, אספנו עבורכם חמישה דרכים לעשות זאת (וללא פאניקה מוחלטת).

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

  1. תהיו אתם
  2. המשפט הזה אולי נשמע כמו קלישאה – אבל הוא מדויק! הרי, תחשבו על זה... אם בני הזוג אוהבים אתכם בגלל מי שאתם, אז למה שהאנשים הכי קרובים אליהם לא יאהבו? אין שום סיבה. אז כשאתם נפגשים עם המשפחה\החברים של בני\בנות הזוג, אל תנסו לשים מסכה או להיות מישהו שאתם לא... פשוט תהיו אתם וזה בדיוק מה שיגרום להם לחבב אתכם, ומה שיעזור לכם להשאיר עליהם רושם ראשוני מוצלח.
  3. הימנעו משתיקות מביכות
  4. כולנו מכירים אותן, נזהרים מהן ומפחדים מהן- כשיש שקט מופתי שחייב כבר להיקטע, אבל פשוט לא עולה לכם שום דבר לומר ואז– שתיקה. אכן לא נעים. אז איך אפשר להימנע ממצב כזה? כדאי שתחשבו על נושאי שיחה מראש– כן, קצת כמו בדייט. נסו למצוא מכנה משותף כלשהו ביניכם לבין קבוצת החברים\ המשפחה של אהובכם וכך תצליחו למנוע את מצבי השתיקה המביכה ולייצר רושם ראשוני טוב יותר.
  5. © adobestock
    "תן חיוך והמצב יהיה הפוך"
  6. המשפט האייקוני הזה של יובל המבולבל, שכולנו גדלנו עליו, הוא מדויק ונכון כמעט לכל סיטואציה בחיים. בין היתר, גם ליצירת רושם ראשוני טוב על החברים\המשפחה של בני ובנות הזוג. זה בדוק וידוע שחיוך משפר רושם ראשוני. לכן, קבלו את אותם האנשים בחיוך ענק כשתפגשו לראשונה, ואז– איך אפשר יהיה שלא לאהוב אתכם?
  7. הומור הוא המפתח
  8. צ'ארלי צ'פלין, הקומיקאי האגדי, אמר את המשפט המוכר "יום ללא צחוק הוא יום מבוזבז"... טוב, כמה שהוא צדק... הומור הוא מפתח לכל כך הרבה דברים חיוביים: לקירוב לבבות, לרגיעה וכן – גם ליצירת רושם ראשוני מעולה על המשפחה\החברים של בן\בת הזוג! תשתמשו בהומור שלכם כדי לרכוש את אהבתם אליכם... נסו לבסס את ההומור ואת הבדיחות שלכם על מכנה משותף שיש לכם איתם, כמו סדרה או סרט מסוים, תחביב או כל מכנה משותף אחר. כך, תוכלו לייצר רושם ראשוני מעולה על המשפחה\החברים של בן\בת הזוג וגם, על הדרך, לשבור את הקרח ביניכם, ממש כמו אנה ואלזה... שווה, לא?
  9. © צילום: Shutterstock
    חלקו מחמאות והערות חיוביות
  10. האמא של בן\בת הזוג לבושה יפה היום? אולי ידידה שלו\ה לובשת חולצה מגניבה מאתר הקניות "SHEIN"? אל תהססו להגיד מילה טובה. מחמאה אף פעם לא עשתה נזק, להפך! אם תחלקו מחמאות לבני המשפחה\לחברים של אהובכם, זה ממש יכול לגרום להם לחבב אתכם... אז קדימה – להחמיא!
תגובות