לכל הזוגות שביניכם: הדברים שאתם חייבים לעשות ביחד בשנה הקרובה. adobestock

לכל הזוגות שביניכם: הדברים שאתם חייבים לעשות ביחד בשנה הקרובה

שנת 2021 כבר כאן וזוהי הזדמנות נפלאה להתחלות חדשות - במיוחד במסגרת הזוגיות שלכם. בכתבה הבאה, אספנו עבורכם את כל הדברים שאתם ואהוב או אהובתכם חייבים להספיק לעשות יחדיו עוד השנה, כך שתצברו זיכרונות חיוביים וחוויות מהנות שיישארו איתכם לעד

אם אתם נמצאים בזוגיות ואין דבר שאתם רוצים יותר מאשר להפוך את השנה הקרובה לרומנטית וכייפית במיוחד - הכתבה הבאה היא בדיוק בשבילכם: לפניכם רעיונות לדייטים, אתגרים וחוויות זוגיות שיאפשרו לכם למלא את שנת 2021 בהתחלות חדשות אשר יחזקו את הקשר ביניכם. אז למה אתם מחכים? צאו לדרך!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אתגרי 30 ימים

מדובר בפעילות זוגית שנעשתה פופולרית במיוחד בשנים האחרונות, ולפיה למעשה עליכם לבצע יחדיו 30 משימות שקשורות לתחום מסוים (ציור, צילום, ספורט, ריקוד וכו') במשך חודש שלם. תוכלו למצוא רעיונות לאתגרים כאלו כאן וכאן, וכמובן באמצעות חיפוש קצרצר ברשתות החברתיות תוכלו להחשף לעוד עשרות אתגרים בסגנון הזה. תהנו!

למידה משותפת למבחנים

זוגות רבים חוששים מלמידה משותפת ובצדק - היא עלולה לגרום לויכוחים ותחרותיות מזיקה לזוגיות, במידה ולא תעשו זאת בצורה הנכונה והטובה ביותר עבורכם. כמובן שהדבר נתון רק להחלטתכם ותוכלו למצוא אצלנו טיעונים לכאן ולכאן, אך בהחלט מומלץ לנסות ולו פעם אחת ללמוד יחדיו למבחן - ומי יודע, אולי תגלו שכך שניכם תוציאו מאה?

© fotolia

תכנון תוכניות משותפות לעתיד

ככל הנראה, כבר התחלתם לחשוב על כיצד יראה העתיד שלכם - והעניין של שילוב בני זוגכם בתוכניות שלכם הוא כאב ראש לא קטן. האם כבר עכשיו עליכם לתכנן את חייכם כך שיהיה בהם מקום לבני הזוג שלכם? ומה אם חלילה תפרדו? כל התהיות הללו הן לגיטימיות לחלוטין, ומה שעוד יותר לגיטימי הוא לשוחח על הנושא עם אהוב או אהובתכם. תהיו בטוחים שהם מתמודדים עם אותן השאלות ובכתבה הזאת תוכלו למצוא טיפים מעולים שיעזרו לכם לעבור את השיחה המסובכת הזאת בקלות.

תתנדבו ביחד

משבר הקורונה חיזק את המודעות לגבי האוכלוסיות הנזקקות בחברה שלנו ואף העלה את המוטיבציה של אנשים רבים להתנדב, לעזור ולסייע לכל אדם באשר הוא. לכן, הדבר שאתם חייבים לעשות בשנה הקרובה הוא כמובן להתנדב יחדיו באחד ממגוון מקומות ההתנדבות הקיימים בישראל. כך, גם תיווצר לכם הזדמנות לתרום לחברה וגם על הדרך תוכלו לחזק את הקשר ביניכם או ביניכן.

© adobestock

תתאמנו ביחד

בדומה להתנדבות, גם כושר גופני הוא דבר שהמודעות כלפיו עלתה בעקבות משבר הקורונה. באפשרותכם להעזר בכתבה הזאת ולגבש לעצמכם פעילות ספורטיבית זוגית, שתחזק אתכם פיזית, נפשית ורומנטית. כמובן שיש להתעדכן בהנחיות הקורונה המשתנות ולהקפיד על כל אחת מהן, כי הבריאות שלכם ושל המשפחות שלכם יותר חשובה מהכל.

תגובות